Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Hvorfor Jugoslavere som eksempel på folk som henger etter i tid?

Fordi det er mæga-poppiz nedi der. Tror jeg aldri har sett så mange Hetfield-kloner og dongri-jakker med påsydd bandlogoer sist gang jeg var på konsert der nede i Kroatia.

Hehe... Dette virker jo litt harry for oss, men det kan forklares. Fenomenet gjelder, såvidt jeg har erfart, tidligere østblokkland. Siden de ikke har hatt tilgang på vestlig populærkultur særlig lenge er det jo naturlig at de henger seg opp i trender som vi forlengst mener er utdaterte.. I Tsjekkia i fjor sommer endte jeg opp på en restaurant/kafé/pub med TV der de utelukkende spilte 90-tallspop-videoer. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi det er mæga-poppiz nedi der. Tror jeg aldri har sett så mange Hetfield-kloner og dongri-jakker med påsydd bandlogoer sist gang jeg var på konsert der nede i Kroatia.

Hehe... Dette virker jo litt harry for oss, men det kan forklares. Fenomenet gjelder, såvidt jeg har erfart, tidligere østblokkland. Siden de ikke har hatt tilgang på vestlig populærkultur særlig lenge er det jo naturlig at de henger seg opp i trender som vi forlengst mener er utdaterte.. I Tsjekkia i fjor sommer endte jeg opp på en restaurant/kafé/pub med TV der de utelukkende spilte 90-tallspop-videoer. :cool:

Det er jo tross alt bare snakk om et par årtier.

Lenke til kommentar

Tyskerne er ikke nødvendigvis mindre terpete..på Wacken'99 ble strømmen plutselig tatt etter 2 låter i headliner-bandet (Therion) og politiet kom opp på scenen og annonserte at konserten var avlyst pga høy lyd og naboer som klagde. Det var i 3-tida på natta. Bandet bare sto og spilte for fullt så forsvant all lyden midt i en låt. Så kom Wacken-managmentet opp på scena og sa beklager men politiet har stengt oss ned osv. Det meste foregikk på tysk så jeg skjønte ikke stort annet enn det folk forklarte til meg etterpå.

Litt sykt at folka i byen klagde selv, når den festivalen mangedobler inntekten til alle butikkene i nærheten hvert år. De holdt liksom ikke ut et par timer til hele festivalen var over på ordentlig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
They just confirmed a headliner show for Wacken on August 1st, Black Stage. Be prepared for a spectacular exclusive show at W:O:A. more blasphemic than the Krakow show. If you are a prude or sheepish person, this is your nightmare.

Hoho, gleder meg! :yes:

Lenke til kommentar

Lurer på en ting til om den Black mass dvden til Gorgoroth:

er de ekte optakene som ble gjort under konserten? altså at det ikkje er noe som er laget om igjenn i et studio eller noe?

og hvorfor får dem plutselig gji den ut nå? håper ikkje den er sensurert eller noe.

Lenke til kommentar

Eller kanskje de har bedre vett enn ungdommen i vesten som går rundt og sægger og knekker fingre mens de innbiller seg at de er gangsta-rappere fra NJ :tease:

Dongri og Hetfield FTW :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...