Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Grieghallen sliveskiva dems kommer snart om jeg ikke tar veldig feil..

er det noen plass man må bestille denne plata, eller selges den i butikk?

dem har ikkje forhondsbestilling på cdon vertfall.

Gorgoroth vil garantert prøve å selge mest mulig, så ja, du kommer til å finne den lett, bare å komme seg til nærmeste Shell stasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dillinger Espace Plan var også booka.

Sørlandet er ikke stort nok for to store festivaler. Dette er bare bra, så får vi samla enda flere gode artister på Hove.

Syntes forøvrig Toffen kunne prøvd seg på Nile.

Mja, det er absolutt plass til flere festivaler. Poenget med Quart er vel statusen den har som sossefestival/byfestival samt at den ikke har booka et eneste stort band i år. Slikt trekker ikke folk.

Lenke til kommentar
Har hørt Grieghallen-promoen fra Gorgoroth nå.. Ganske fornøyd. Gir en litt annen stemning i sangene enn vanlig studio-version. Nå er det bare å glede seg til Black Mass In Krakow..

Kommer nok til og kjøpe grieghallen plata. er det begrenset av den? altså at man må forhondsbestille?

og Black Mass in Krakow, hva er det for noe? en live plate/dvd?

Edit: fant ut hva den Black Mass er for noe. fant en forhondsbestilling på cdon. tror eg slår til på den der. samme med grieghallen, var forhondsbestillign på den og der.

men noen som har peiling på forsjellen på vanlig og limited edition på live dvden? den koster 100kr mer.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Har hørt Grieghallen-promoen fra Gorgoroth nå.. Ganske fornøyd. Gir en litt annen stemning i sangene enn vanlig studio-version. Nå er det bare å glede seg til Black Mass In Krakow..

Kommer nok til og kjøpe grieghallen plata. er det begrenset av den? altså at man må forhondsbestille?

og Black Mass in Krakow, hva er det for noe? en live plate/dvd?

Edit: fant ut hva den Black Mass er for noe. fant en forhondsbestilling på cdon. tror eg slår til på den der. samme med grieghallen, var forhondsbestillign på den og der.

men noen som har peiling på forsjellen på vanlig og limited edition på live dvden? den koster 100kr mer.

Er nok ferere boks, samt det kanskje følger med no shit..

Lenke til kommentar

Jeg går med semsket skinnjakke når jeg først går i jakke. Dongri-jakke er enten for åttitalls eller for ex-Jugoslavere som henger etter i tid.

Edit: Og alle vet jo man ikke syr på semsket skinn (eller skinn i det hele tatt).

Endret av Seian
Lenke til kommentar
Jeg går med semsket skinnjakke når jeg først går i jakke. Dongri-jakke er enten for åttitalls eller for ex-Jugoslavere som henger etter i tid.

Edit: Og alle vet jo man ikke syr på semsket skinn (eller skinn i det hele tatt).

Hvorfor Jugoslavere som eksempel på folk som henger etter i tid?

Lenke til kommentar

Nå får du en del thrashere på nakken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...