Abigor Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Grieghallen sliveskiva dems kommer snart om jeg ikke tar veldig feil.. er det noen plass man må bestille denne plata, eller selges den i butikk? dem har ikkje forhondsbestilling på cdon vertfall. Gorgoroth vil garantert prøve å selge mest mulig, så ja, du kommer til å finne den lett, bare å komme seg til nærmeste Shell stasjon. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2008 Håhåhåh morroklumpen. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Dark Fortress nye album Eidolon falt virkelig i smak. Det er noe som anbefales sterkt! Edit: Fortress, ikke Funeral Endret 7. juni 2008 av Ustedalen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 har dem komt med nytt album? det må eg sjekke ut! er det ute i butikkene nå og? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Ah, jeg beklager. Jeg mente Dark Fortress, ikke Dark Funeral. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Dillinger Espace Plan var også booka. Sørlandet er ikke stort nok for to store festivaler. Dette er bare bra, så får vi samla enda flere gode artister på Hove. Syntes forøvrig Toffen kunne prøvd seg på Nile. Mja, det er absolutt plass til flere festivaler. Poenget med Quart er vel statusen den har som sossefestival/byfestival samt at den ikke har booka et eneste stort band i år. Slikt trekker ikke folk. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Gorgoroth vil garantert prøve å selge mest mulig, så ja, du kommer til å finne den lett, bare å komme seg til nærmeste Shell stasjon. På texaco der jeg bor så fant Mayhem's De Mysteriis Dom Sathanas og Slayer's Reign In Blood. Fant også mye av Megadeth og Opeth. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Har hørt Grieghallen-promoen fra Gorgoroth nå.. Ganske fornøyd. Gir en litt annen stemning i sangene enn vanlig studio-version. Nå er det bare å glede seg til Black Mass In Krakow.. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Da blir det Meshuggah på Storåsfestivalen i sommer! ObZen er fantastisk.. Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Venta berre på at Quarten skulle ned. Dess færre dess betre. ___ Hmm, Satyricon med ny EP også. Må hørast. Endret 7. juni 2008 av huf Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Ganske kjedelige greier (nye Satyricon-ep'n..) Mother North med orkester var dog kul. Edit: leif Endret 7. juni 2008 av Thriven Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Har hørt Grieghallen-promoen fra Gorgoroth nå.. Ganske fornøyd. Gir en litt annen stemning i sangene enn vanlig studio-version. Nå er det bare å glede seg til Black Mass In Krakow.. Kommer nok til og kjøpe grieghallen plata. er det begrenset av den? altså at man må forhondsbestille? og Black Mass in Krakow, hva er det for noe? en live plate/dvd? Edit: fant ut hva den Black Mass er for noe. fant en forhondsbestilling på cdon. tror eg slår til på den der. samme med grieghallen, var forhondsbestillign på den og der. men noen som har peiling på forsjellen på vanlig og limited edition på live dvden? den koster 100kr mer. Endret 8. juni 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Har hørt Grieghallen-promoen fra Gorgoroth nå.. Ganske fornøyd. Gir en litt annen stemning i sangene enn vanlig studio-version. Nå er det bare å glede seg til Black Mass In Krakow.. Kommer nok til og kjøpe grieghallen plata. er det begrenset av den? altså at man må forhondsbestille? og Black Mass in Krakow, hva er det for noe? en live plate/dvd? Edit: fant ut hva den Black Mass er for noe. fant en forhondsbestilling på cdon. tror eg slår til på den der. samme med grieghallen, var forhondsbestillign på den og der. men noen som har peiling på forsjellen på vanlig og limited edition på live dvden? den koster 100kr mer. Er nok ferere boks, samt det kanskje følger med no shit.. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Kanskje en plaquat? Som det gjorde med min diSEMBOWELMENT-utgivelse der alt var samlet i en boks med ting og tang. <3 Plakat og sånn sy-på-greier. Aner ikke hva jeg skal gjøre med sånt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Kanskje en plaquat? Som det gjorde med min diSEMBOWELMENT-utgivelse der alt var samlet i en boks med ting og tang. <3Plakat og sånn sy-på-greier. Aner ikke hva jeg skal gjøre med sånt. Sy det på ei jakke f.eks? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg går med semsket skinnjakke når jeg først går i jakke. Dongri-jakke er enten for åttitalls eller for ex-Jugoslavere som henger etter i tid. Edit: Og alle vet jo man ikke syr på semsket skinn (eller skinn i det hele tatt). Endret 8. juni 2008 av Seian Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg går med semsket skinnjakke når jeg først går i jakke. Dongri-jakke er enten for åttitalls eller for ex-Jugoslavere som henger etter i tid. Edit: Og alle vet jo man ikke syr på semsket skinn (eller skinn i det hele tatt). Hvorfor Jugoslavere som eksempel på folk som henger etter i tid? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg går med semsket skinnjakke når jeg først går i jakke. Dongri-jakke er enten for åttitalls eller for ex-Jugoslavere som henger etter i tid. Edit: Og alle vet jo man ikke syr på semsket skinn (eller skinn i det hele tatt). Nå får du en del thrashere på nakken! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Sjølvsagt kan du sy på skinnjakke, men tøffast blir det når det er måla. Spør berre meg. Nokon som har sjekka ut nye Grave og nye Kataklysm? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 Hvorfor Jugoslavere som eksempel på folk som henger etter i tid? Fordi det er mæga-poppiz nedi der. Tror jeg aldri har sett så mange Hetfield-kloner og dongri-jakker med påsydd bandlogoer sist gang jeg var på konsert der nede i Kroatia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå