Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Denne jazzdaumetallen blir for sær for meg.

Takke seg til rettframstyggdaumetall, ja.

Har så jævla trua på ny Morbid Angel-skive no!

The Allseeing I er strengt tatt mykje styggare enn dei aller, aller fleste streite death metal-band. Men rett fram er det ikkje, nei.

Han sa vel aldri det var rett fram?

Nei, men det sa eg ikkje at han sa heller. Eg sikta til "rettframstyggdaumetall"-kommentaren hans.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Allseeing I er strengt tatt mykje styggare enn dei aller, aller fleste streite death metal-band. Men rett fram er det ikkje, nei.

The Allseeing I har eg aldri sjekka ut. Kanskje eg skal gjere det.

Og folkens: sjekk ut Resurrection - Embalmed Existence. Grymme saker.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar

The Allseeing I har eg aldri sjekka ut. Kanskje eg skal gjere det.

Og folkens: sjekk ut Resurrection - Embalmed Existence. Grymme saker.

Åjafaen. No datt eg av. Trudde du snakka om jazzdaumetall i samanheng med The Allseeing I. Då får eg unnskylde. Nuzz.

Lenke til kommentar
Hva så, Neslepaks? Musikk-kritikere er ikke noe annet enn en gjeng dimlinger likevel.

Det er ikkje snakk om meldarar i aviser, men likesinna på andre forum og på gata.

Gjekk fort lei av Armada. Tvilar på at Kolossus er mykje betre.

Takke seg til Reclaim. Det er eit mesterverk.

Lenke til kommentar
Trinacria

"The hard hitting sounds of cutting edge Norwegian Extreme Metal combined with contemporary Norwegian Noise’s finest makes for a unique blend. The result outdoes the sum of the products by far – Trinacria represents something unique on the music scene as a whole."

Kos eder! :)http://www.myspace.com/trinacriamusic

Trinacria er rått! Jeg så de først live i Bergen en gang i vinter/(høst?), der de spilte det samme verket som nå er gitt ut på CD. Musikken er om mulig enda bedre live enn på CD, bl.a. fordi støyelementene er mer fremtredende i livesetting med HØY lyd!

Platen står på innkjøpslisten, som (dessverre) er litt for lang. :cry:

Lenke til kommentar

Hmm, uansett hvor "populært" norsk black metal er, så virker det som folk fortsatt tror Norge er en del av Sverige:

Product Description

2008 collection from the infamous Swedish Black Metal legends. For some it's seemingly impossible to mention Burzum without having to detail Varg Vikerness' political and social viewpoints (and his conviction for murdering a member of Mayhem). This collection isn't for that purpose. The primary focus here will be Burzum, the music and not the controversy that surrounds the man. Back On Black.

Fra Amazon

Lenke til kommentar

Var det noe mætall(-relatert) som skulle dit i det hele tatt egentlig?

Forresten, kunne dette vært noe for droning-hodene her?

Pentemple - O))) Presents

pentempleaj0.jpg

In May of 2007 thee mighty SUNN 0))) embarked on a Pacific Rim tour that included performances in Australia and Japan. The lineup for this tour included the core sunn 0))) duo: Greg Anderson and Stephen O'Malley plus T.O.S. (Moog), Oren Ambarchi (analog effects and supplemental guitar) and vokillist Attila Csihar. Upon arrival in Melbourne, Australia, sunn 0))) invited one of their favorite black metal artists: Striborg over from Tasmania (!!!) to collaborate with them during their show. This unholy meeting went over very well and the inaugural ritual was a warm up gig at the Toft in Town club one evening before the larger gig at the Hi-Fi Bar (w/ brethren: Boris).

Ble nylig gitt ut, så det er vel en sannsynlighet at de visse få som kjenner til dem allerede har snappet de opp, men likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...