Programvare Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Fy faen så bra Elements av Atheist er. Gr00vy! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Fy faen så bra Elements av Atheist er. Gr00vy! Indeed. Feit progga teknisk metal med jazz-elementer. Blir nesten ikke bedre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Fy faen så bra Elements av Atheist er. Gr00vy! Indeed. Feit progga teknisk metal med jazz-elementer. Blir nesten ikke bedre. Har ikke fått hørt så mye på Piece of Time og Unquestionable Presence, men de er nok bra de og får man satt seg inn i det. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg har en anbefaling under annet (metalcore): Underoath - offisiell hjemmeside, myspace Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Atheist er jævla knall. Syns synd på folk som ikkje ser det store i dei. Dog, alle veit at Cynic tross alt er det beste daujazz-bandet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvordan er det med Gorgoroth og metallfolket? Liten karaktersetting fra meg etter dagens gjennomgang av diskografien: Pentagram: 10 Legendarisk Antichrist: 9 Jævlig bra, tidenes ondeste låt: Sorg Under The Sign of Hell: 9 Ondt og kaotisk til tusen! Incipit Satan: 8 Brutalt og kraftig Twilight of The Idols: 6,5 Tapt seg, for mye meningsløst whbrngløidgnøsogbl Ad Majorem Satanhas Gloriam: 5 Helt ok skive jeg ikke gidder å høre igjen Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Grieghallen sliveskiva dems kommer snart om jeg ikke tar veldig feil.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Release June 23, 2008 Wiki Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ad Majorem Satanhas Gloriam: 5 Helt ok skive jeg ikke gidder å høre igjen Er jeg metaln00b som har hatt et langvarig kjærlighetsforhold til både Ad Majorem Satanhas Gloriam og Now Diabolical? Beste til Gorgoroth er nå Incipit Satan. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Vil nå si at Under The Sign of Hell er deres beste plate.. Profetens Åpenbaring, Krig, Oedeleggelse og Undergang og Revelation of Doom er så ekstremt sterke låter at det er helt sinnsykt. Svartmetall på sitt beste spør du meg. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Heile ferdigmiksa Holodemiurgia-albumet ligg ute på myspacen til The Allseeing I, for dei det måtte interessere. Lett det beste som har blitt gjett ut i Noreg nokonsinne. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Denne jazzdaumetallen blir for sær for meg. Takke seg til rettframstyggdaumetall, ja. Har så jævla trua på ny Morbid Angel-skive no! Endret 3. juni 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Denne jazzdaumetallen blir for sær for meg. Takke seg til rettframstyggdaumetall, ja. Har så jævla trua på ny Morbid Angel-skive no! Nei, både og, JA! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) The Project Hate har fått seg ny gitarist. Anders Bertilsson fra Coldworker. Petter S. Freed gav seg pga mangel på motivasjon og glød for bandet. Kjipt, men men.. Endret 4. juni 2008 av Cyberpunk Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Petter S. Freed gav seg pga mangel på motivasjon og glød for bandet. Kjipt, men men.. Klandrer han ikke akkurat. Prostitute Disfigurement har nå lagt årene på hylla, synd. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Sitter å hører gjennom Bergtatt skiva for ørtende gang, den er bare så utrolig bra! Black Metal på sitt beste! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 The Project Hate har fått seg ny gitarist. Anders Bertilsson fra Coldworker. Så det på GD, får satse Angers klarer å yte like godt som det mazza gjorde. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Sikkert hørt bergatt 60 ganger den er så genial ---------------- Now playing: Windir - Mørket Sin Fyrste via FoxyTunes Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Denne jazzdaumetallen blir for sær for meg. Takke seg til rettframstyggdaumetall, ja. Har så jævla trua på ny Morbid Angel-skive no! The Allseeing I er strengt tatt mykje styggare enn dei aller, aller fleste streite death metal-band. Men rett fram er det ikkje, nei. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Denne jazzdaumetallen blir for sær for meg. Takke seg til rettframstyggdaumetall, ja. Har så jævla trua på ny Morbid Angel-skive no! The Allseeing I er strengt tatt mykje styggare enn dei aller, aller fleste streite death metal-band. Men rett fram er det ikkje, nei. Han sa vel aldri det var rett fram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå