Haarvekst Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen her som kan anbefale band inærheten til anaal nathrakh? Litt viktig å få med clean refrengane. Jeg har ikke helt falt for vanelig black og death metal å hører bare på anaal og akercocke så noe i den duren. har prøvd å like dimmu, men det har ikke falt helt i smak :/ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dette er ikke akkurat som Anaal, men de har innimellom clean vokal på refrengene. Hør This blackened heart f.eks. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Her har du ei av tidenes skiver, uansett sjanger. Du vil nok slite med å finne den på CD, men last den i alle fall ned. Endret 23. oktober 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Morbid Saint(?) ? Ja. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dette er ikke akkurat som Anaal, men de har innimellom clean vokal på refrengene. Hør This blackened heart f.eks. skal sjekke de ut når jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hells Yeah! Myspace her http://www.myspace.com/spectrumofdeath Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Noen her som kan anbefale band inærheten til anaal nathrakh?har prøvd å like dimmu, men det har ikke falt helt i smak :/ http://www.myspace.com/theaxisofperdition satt faktisk og anskaffet Morbid Saint platen. har enda ikke fårr hørt gjennom, men med ditt seal of aproval så regner jeg med at det røsker! Endret 23. oktober 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen tenkt seg på Taake konserten 8. November på Garage? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Black Debbath konsert i kveld. Gleder meg som en headbanger. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen her som kan anbefale band inærheten til anaal nathrakh?har prøvd å like dimmu, men det har ikke falt helt i smak :/ satt faktisk og anskaffet Morbid Saint platen. I form av MP3, vinyl, kassett eller CD? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Billigste jeg fant i fysisk form (cd) var $88 så det ble Mp3 på meg.. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Billigste jeg fant i fysisk form (cd) var $88 så det ble Mp3 på meg.. Ja, det er ekstreme prisar på den, dessverre. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen tenkt seg på Taake konserten 8. November på Garage? Har veldig lyst til å dra på den, men da må jeg reise 7T med tog eller noe, samt ham ed meg verge, så tror jeg må passe... =/ Får håpe de holder konsert nær Oslo-området snart (og at det er fri alder. ^^) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg skulle, men fant så ut at jeg har en viktig prøve dagen etterpå, så jeg må stå over. Sucks. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg skulle, men fant så ut at jeg har en viktig prøve dagen etterpå, så jeg må stå over. Sucks. Da blodpugger du mange dager i forveien og før konserten sånn at du får dratt. =) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg skulle, men fant så ut at jeg har en viktig prøve dagen etterpå, så jeg må stå over. Sucks. er det ikke bare og øve eller noe foran og bak prøva da?? selv som jeg bor i porsgrunn som er 2,5 timer med tog frem og tilbake var på ozzy konsert i oslo...bestod eksamen med 4 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg tør ikke. Jeg kommer garantert til å tenke "Drit i den prøven" og drikke masse øl og komme seint hjem. Så går prøven til helvete, og jeg ligger tyyyynt an i det faget. Fucker jeg det opp får jeg masse å gjøre:p Får satse på de spiller igjen. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 glad jeg er ferdig med skolen jeg men strøk i norsk eksamen da men takket vere mine lese og skrive vansker så kan jeg likevell gå opp til svennebrev forde Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg tør ikke. Jeg kommer garantert til å tenke "Drit i den prøven" og drikke masse øl og komme seint hjem. Så går prøven til helvete, og jeg ligger tyyyynt an i det faget. Fucker jeg det opp får jeg masse å gjøre:p Får satse på de spiller igjen. Okay, det er forståelig. =) Ja, de kommer nok til å spille igjen, de skal jo gi ut nytt album snart. (Fyfaen som jeg gleder meg!) Får bare håpe at de tar etpar konserter her i Norge, og ikke bare en i Bergen, eller Oslo for de som bor på andre siden av landet. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå