Petrvs Romanvs Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Har ikke vært på nettet en stund, ikke gått glipp av så mye egentlig. M.m. man tenker på den nye Cynic promoen, gleder meg når skiva slippes senere i år Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Nye Raunchy er heftig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Sitter og hører på Nightbringer sitt kommende album, "Death and the Black Work", og kan med all sikkerhet kåre årets hittil beste black metal-utgivelse. Helt utrolig fascinerende rituelle stemninger. Nightbringer er er av de mest dedikerte bandene i hele black metal-scenen, og det høres. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Høres interessant ut. Hvor kan jeg sjekke det ut? Ta det gjerne på PM ^^ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Ligger 4 låter ute på myspacen deres la jeg merke til nå: http://www.myspace.com/nightbringerofficial The FMP CD release will be just over 70 minutes, while the vinyl (underexclusive license from FMP to Forever Plagued Records, U.S.A.) will be nearly 100 minutes and presented as a 3x LP box set. 1. Black Saturn 2. The Somnambulist 3. Feast of the Manes 4. Of Silence and Exsanguination 5. Womb of Nyx 6. Lethe 7. The Nascent Gates of Twilight and Dawn (vinyl only) 8. Beneath the Sands of Dudeal (vinyl only) 9. Caudua Draconis Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Sitter og hører på Nightbringer sitt kommende album, "Death and the Black Work", og kan med all sikkerhet kåre årets hittil beste black metal-utgivelse. Helt utrolig fascinerende rituelle stemninger. Nightbringer er er av de mest dedikerte bandene i hele black metal-scenen, og det høres. Nightbringer er dedikert... til musikken? Til det okkulte? Mer enn band som Lord Belial, Eternal Majesty, Abigor eller kanskje Deathspell Omega? Nå ble jeg faktisk nysgjerrig, hvilket band er det absolutt mest dedikerte? Kjør debatt! Noen som har noen formening om Thurisaz her ? (Nei ikke Turisas...) Utifra det jeg hørte kan jeg trygt si: Thurisaz > Turisas Endret 1. juni 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Noen her som har en link til den `ekte` gitar tabben til mayhem sin sang Freezing Moon? digger gitaren i denen sangen, spessielt soloen. men de eg har funent er ikkje helt som i sangen. Hadde vert evig bra om noen hadde link til den ekte helst guitar pro tab. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 *snip* Takker =) Høres interessant ut.. Meget god stemning i musikken ihvertfall. Vil forresten anbefale folk å sjekke ut Mgła. Black metal band fra Polen med medlemmer fra Kriegsmaschine.. Uten tvil noe av det beste innen svartmetall. Dere kan få hørt samples på den offisielle hjemmesiden.. (De ligger forøvrig helt nederst på siden, dog en sang fra det kommende albumet ligger øverst på siden.) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg venter på albumet jeg! Sjekka ut Mgla etter sist du nevnte dem. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hva er Enslaveds mest progga skive? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg venter på albumet jeg! Sjekka ut Mgla etter sist du nevnte dem. Jepp, gleder meg. =) Groza III er en ganske bra låt, selv om jeg mer glad i Presence, Further Down The Nest og Mdłości.. Blir spennende å se hvordan de andre låtene blir. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Ah, ny teaser ute fra neste demoen til Torture Division. Selve demoen slippes visst i morgen. Dette må bli bra. Anbefaler folk å sjekke den ut på www.torturedivision.net. Endret 3. juni 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hva er Enslaveds mest progga skive? Monumension er ganske så prog om jeg ikke husser feil. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) http://www.myspace.com/darkcyberspace Ny sang - Dark 3.12 - lagt ut! Aaaah, jeg blir hysterisk! Fy flate dette er så jævlig bra musikk! Jeg kan ikke vente til jeg får klørne i en av de signerte digipackene! Endret 2. juni 2008 av Zaran Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg er veldig post-metal for tiden, og har funnet et band ved navn Mouth of the Architecht. Neurosis meets Explosions in the Sky. Ellerno. Her er ihvertfall myspace link, så får du dømme selv. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Der var Darkspace III lekket. Tror jeg er en av få som likte I bedre enn II, men er jaggu litt spent på denne også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Nye TD demoen. Kung! Invoking the Knifer We bring upon Thee Terroreyes Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Der var Darkspace III lekket. Tror jeg er en av få som likte I bedre enn II, men er jaggu litt spent på denne også. Jeg liker ener'n bedre enn toer'n også. Sangene er så alt for lange på toer'n, samt at den ikke er like fengende. Men denne sangen "3.12" som ligger på myspace er herlig! Har lastet ned albumet, men jeg skal IKKE høre på det før jeg har det på CD. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Noen som har investert i Opeth - Watershed Special edition? Vurderer om jeg skal kjøpe den eller den vanlige. Hvordan er dokumentaren som følger med og bonus-sporene? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Liveskiva til Bloodbath hadde overraskende bra lyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå