Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og hører på Nightbringer sitt kommende album, "Death and the Black Work", og kan med all sikkerhet kåre årets hittil beste black metal-utgivelse. Helt utrolig fascinerende rituelle stemninger. Nightbringer er er av de mest dedikerte bandene i hele black metal-scenen, og det høres.

Lenke til kommentar

Ligger 4 låter ute på myspacen deres la jeg merke til nå: http://www.myspace.com/nightbringerofficial

Nightbringer-DATBW_small.jpg

The FMP CD release will be just over 70 minutes, while the vinyl (under

exclusive license from FMP to Forever Plagued Records, U.S.A.) will be nearly

100 minutes and presented as a 3x LP box set.

1. Black Saturn

2. The Somnambulist

3. Feast of the Manes

4. Of Silence and Exsanguination

5. Womb of Nyx

6. Lethe

7. The Nascent Gates of Twilight and Dawn (vinyl only)

8. Beneath the Sands of Dudeal (vinyl only)

9. Caudua Draconis

Lenke til kommentar
Sitter og hører på Nightbringer sitt kommende album, "Death and the Black Work", og kan med all sikkerhet kåre årets hittil beste black metal-utgivelse. Helt utrolig fascinerende rituelle stemninger. Nightbringer er er av de mest dedikerte bandene i hele black metal-scenen, og det høres.

Nightbringer er dedikert... til musikken? Til det okkulte? Mer enn band som Lord Belial, Eternal Majesty, Abigor eller kanskje Deathspell Omega? Nå ble jeg faktisk nysgjerrig, hvilket band er det absolutt mest dedikerte? Kjør debatt!

Noen som har noen formening om Thurisaz her ? (Nei ikke Turisas...)

Utifra det jeg hørte kan jeg trygt si: Thurisaz > Turisas

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
*snip*

Takker =) Høres interessant ut.. Meget god stemning i musikken ihvertfall.

Vil forresten anbefale folk å sjekke ut Mgła. Black metal band fra Polen med medlemmer fra Kriegsmaschine.. Uten tvil noe av det beste innen svartmetall.

Dere kan få hørt samples på den offisielle hjemmesiden.. (De ligger forøvrig helt nederst på siden, dog en sang fra det kommende albumet ligger øverst på siden.)

Lenke til kommentar
Der var Darkspace III lekket.

Tror jeg er en av få som likte I bedre enn II, men er jaggu litt spent på denne også.

Jeg liker ener'n bedre enn toer'n også. Sangene er så alt for lange på toer'n, samt at den ikke er like fengende.

Men denne sangen "3.12" som ligger på myspace er herlig! Har lastet ned albumet, men jeg skal IKKE høre på det før jeg har det på CD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...