Tuttebobo Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Er så sjarmerende med skrall spelling edit: faen detta var sprekt og jævlig! http://www.myspace.com/arkhoninfaustusofficial Endret 28. mai 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 ...og forøvrig er Obscure Anachronism fantastisk bra melankolsk midtempo black metal. Storkoser meg med "Transcending Mundane Obstacles" tapen nuh. Stemning i hvert eneste riff! Cremation is education...fett. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Er så sjarmerende med skrall spelling Utdyp nå. Hva er skralt med spillinga her? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Er så sjarmerende med skrall spelling Utdyp nå. Hva er skralt med spillinga her? Hørtes ut som noe av spessielt bassen hang litt etter (typ Toxic Holocaust), mulig jeg hørte feil, men skralt er sjarm uansett! Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 28. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2008 Scar Symmetry's nye album er ikke helt vanntett lenger ... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Hørtes ut som noe av spessielt bassen hang litt etter (typ Toxic Holocaust), mulig jeg hørte feil, men skralt er sjarm uansett! Ikke noe som henger etter her. Fantepakk! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Hoho Dimmu Borgir svinger på rocketåen. Sorgens Kammer (del 1) er vel beste sovemusikken everz. Er faktisk jævlig beroligende og sovne til black metal, noe ala Darkthrone. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 For firehundreogfemte gang. Ingenting slå monotome Burzum når det kommer til sovemusikk. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Jesus' Tod Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 For firehundreogfemte gang. Ingenting slå monotome Burzum når det kommer til sovemusikk. Slomo beats all other sovemusikk. Langt ifra metal, men læll. <3 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 For firehundreogfemte gang. Ingenting slå monotome Burzum når det kommer til sovemusikk. Ulver og Porcupine tree slår Burzum flerfoldelige ganger når det gjelder sovemusikk. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Scar Symmetry's nye album er ikke helt vanntett lenger ... Mener med det? Jeg syns den overgår all forventning jeg hadde før den ble lekt ut på nettet. Jeg satt bare og måpte gjennom hele skiva... (Figure of speech ) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Hørtes ut som noe av spessielt bassen hang litt etter (typ Toxic Holocaust), mulig jeg hørte feil, men skralt er sjarm uansett! Ikke noe som henger etter her. Fantepakk! Jeg som hørte feil, hadde jødeheadsett fra annen dimensjon i går. Sprekt var det læll! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Det er lite som slår "Ulver - Perdition City" hva angår sovemusikk. Jeg synes det er så digg å ligge våken og høre på musikk at jeg kan hive på Shining hvis jeg føler for det.. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg syns den overgår all forventning jeg hadde før den ble lekt ut på nettet. Jeg satt bare og måpte gjennom hele skiva... (Figure of speech )Enig, jeg syns det er den beste skiva deres til nå. Tittellåta, Quantumleaper og Ghost Prototype I og II er favorittene hittil Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Ghost Prototype I og II er helt fantastiske! Hele skiva er bra, men det er disse to som har stått litt ut etter min mening. Ellers er vokalen genial som alltid. Denne plata skal stå i hvor enn jeg går i helga. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Nye Scar Symmtry plate er helt rå. Elsker spesielt tittellåta. Endret 30. mai 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Hørtes ut som jeg må få sjekka ut den nye Scar Symmetry.. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Noen som har noen formening om Thurisaz her ? (Nei ikke Turisas...) Thurisaz - Point of no return Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Når det gjelder sovemusikk er KTL - KTL konge å sove til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå