Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som elsker Mastodon så fant jeg snadder på wiki:

"As of January 2008, according to interview footage at metalkult.com, the band have finished writing 7-8 songs for their yet-to-be-released fourth full-length album. The only song title to have been confirmed for the album so far is "The Ghost of Karilla". In the series of videos, Troy Sanders also says that the band would like to begin recording around April 1, while Brann Dailor said it would "probably [be] March" depending on how long it took the band to finish writing it.

According to Rolling Stone, the lyrics on the upcoming album explore topics relating to Czarist Russia."

Konseptalbum om tsar-regimet i Russland, dette blir morro. Leviathan var jo om Moby Dick / vann, Blood Mountain var om jord-elementet.

Mastodon er så forbanna konge :) Hearts Alive er helt syk.

Lenke til kommentar
Hørte den nye Kalessin platen, ganske kul men ikke for og høres helt teit ut men det var noe med kvaliteten, jeg mener når du hører først på Armada også på Kollussus, så hadde du trodd at Armada var den nyeste.

Hørt om Promo? Fikk den tilsendt her om dagen sjæl.

Lenke til kommentar
Komplett og totalt hekta på Damaar sin 2006-demo; "Triumph Through Spears of Sacrilege".

Brrrrrutalt! Jeg har lyst å pulverisere noe vakkert nå.

Faen, sjekka ut nå. Disse må få gitt ut en studioskive!

Til opplysning er demoen gitt ut på 12" MLP og CD av Nuclear War Now! Productions. Sitter med 12" selv. Løp og kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...