Kjobben Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har fått dilla på Strapping Young Lad's The New Black! Faen for ei digg skive det er. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Knall, men jeg synes City er enda heftigere. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 City er det ubestridte mesterverket i Devin's karriere her i gården. Fantastisk skive. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 For de som elsker Mastodon så fant jeg snadder på wiki: "As of January 2008, according to interview footage at metalkult.com, the band have finished writing 7-8 songs for their yet-to-be-released fourth full-length album. The only song title to have been confirmed for the album so far is "The Ghost of Karilla". In the series of videos, Troy Sanders also says that the band would like to begin recording around April 1, while Brann Dailor said it would "probably [be] March" depending on how long it took the band to finish writing it. According to Rolling Stone, the lyrics on the upcoming album explore topics relating to Czarist Russia." Konseptalbum om tsar-regimet i Russland, dette blir morro. Leviathan var jo om Moby Dick / vann, Blood Mountain var om jord-elementet. Mastodon er så forbanna konge Hearts Alive er helt syk. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 "bla bla bla vil kommer til å spille LIVE den dagen Emperor slutter å bruke solbriller på bandbilder."Intervju fra 1998 eller noe sånt. Så det er derfor darkthrone aldri spiller live Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Trinacria "The hard hitting sounds of cutting edge Norwegian Extreme Metal combined with contemporary Norwegian Noise’s finest makes for a unique blend. The result outdoes the sum of the products by far – Trinacria represents something unique on the music scene as a whole." Kos eder! http://www.myspace.com/trinacriamusic Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Poster den her igjen... Molde Metalfestival 30.-31. Mai Kom hvis du har lyst på to kvelder med skikkelig trøkk Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen som har noen folke metal band og anbefale? Gjerne litt ukjente siden jeg har så og si alt av Finntroll, Ensiferum, Turisas, Moosorrow og de mer kjente bandene. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sjekk ut Finsterforst. De bruker aktivt trekkspill, en av mine favoritter. Trykk her Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Sjekk ut Finsterforst. De bruker aktivt trekkspill, en av mine favoritter. Trykk her Fett. Nye Keep of Kalessin var forresten jævlig bra. Endret 28. mai 2008 av Saddlefall Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Steike, syntes nye Ihsahn-skiva var fet jeg! Tyngre enn den forrige. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hørte den nye Kalessin platen, ganske kul men ikke for og høres helt teit ut men det var noe med kvaliteten, jeg mener når du hører først på Armada også på Kollussus, så hadde du trodd at Armada var den nyeste. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 AngL var ei svak skive i mine øyne. Det virker ikke som han prøver lenger. Totalt uinteressant for min del. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 AngL var ei svak skive i mine øyne. Det virker ikke som han prøver lenger. Totalt uinteressant for min del. Enig. Til og med vokalen til godeste Hr. Åkerfeldt reddet ikke Unhealer. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Komplett og totalt hekta på Damaar sin 2006-demo; "Triumph Through Spears of Sacrilege". Brrrrrutalt! Jeg har lyst å pulverisere noe vakkert nå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Komplett og totalt hekta på Damaar sin 2006-demo; "Triumph Through Spears of Sacrilege". Brrrrrutalt! Jeg har lyst å pulverisere noe vakkert nå. Faen, sjekka ut nå. Disse må få gitt ut en studioskive! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hørte den nye Kalessin platen, ganske kul men ikke for og høres helt teit ut men det var noe med kvaliteten, jeg mener når du hører først på Armada også på Kollussus, så hadde du trodd at Armada var den nyeste. Hørt om Promo? Fikk den tilsendt her om dagen sjæl. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Komplett og totalt hekta på Damaar sin 2006-demo; "Triumph Through Spears of Sacrilege". Brrrrrutalt! Jeg har lyst å pulverisere noe vakkert nå. Faen, sjekka ut nå. Disse må få gitt ut en studioskive! Til opplysning er demoen gitt ut på 12" MLP og CD av Nuclear War Now! Productions. Sitter med 12" selv. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 http://www.myspace.com/arsis Anbefales av undertegnede. ...til de som liker slik metal iallefall. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 ...og forøvrig er Obscure Anachronism fantastisk bra melankolsk midtempo black metal. Storkoser meg med "Transcending Mundane Obstacles" tapen nuh. Stemning i hvert eneste riff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå