frostbitten Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nye Ihsahn ble lekket for en uke eller to siden. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nye Ihsahn ble lekket for en uke eller to siden. Lengre enn det. Minst en måned. Kanskje en og en halv.. Forferdelig skuffende skive forresten. Utrolig repetetivt... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Og veldig progressiv. Altså, i årene av Dream Theater. Ugh. Unhealer var pittelit kul eneste. Endret 23. mai 2008 av Seian Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Unhealer er kanskjeden eneste som er litt tøff ja, takket være Hr. Åkerfeldt. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Da sitter jeg og nyter "Bloody Kisses" skiva av Type O Negative. Andre som liker skiva og/eller Type O Negative? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg håper det er noen her som går på skolen og har norsk for jeg vil gjerne vite hva som menes med teksten til den beste av alle Tåke sanger - Vid I fra Nattestid Ser Porten Vid. Eller enda bedre, kanskje vi har verdens største Tåke fan blandt oss på forumet? Fantastisk sang er det og slik går den: Den syvende tind er besteget Den syvende port Står åpen i all sin prakt Voktet og iakttatt Av tiurens årvaakne blikk For veien er gullbelagt Trollkatt ei sol har skapt Jager våren Øde vinters måneskodd Kjølner sitt laken så dødt Dagen er kvalt Natten er våres igjen Og vanære lurer Bak hvert kaldt tre Under de hatske fjells Snøkronede tinder Gudfryktige de var nå Skammens lik Over Bjørgvin gråter himmerik Tro og frender Til kirkegård bæres Vond tid venter nær På dem som stirret seg blind For å se Gud Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har sendt pm til trådstarter om Evergrey. Men, jeg vil bare nevne de i tråden også siden de er et ekstremt bra band. Jeg anbefaler sangene "When the walls go down", sinnsyk tromme solo, og "A touch of blessing". Evergrey er god svensk-progmetal indeed. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har sendt pm til trådstarter om Evergrey. Men, jeg vil bare nevne de i tråden også siden de er et ekstremt bra band. Jeg anbefaler sangene "When the walls go down", sinnsyk tromme solo, og "A touch of blessing". Evergrey er god svensk-progmetal indeed. Kan si meg enig på den. Oppdaga det for noen dager siden og likte det svært godt. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg håper det er noen her som går på skolen og har norsk for jeg vil gjerne vite hva som menes med teksten til den beste av alle Tåke sanger - Vid I fra Nattestid Ser Porten Vid. Eller enda bedre, kanskje vi har verdens største Tåke fan blandt oss på forumet? Fantastisk sang er det og slik går den: Den syvende tind er besteget Den syvende port Står åpen i all sin prakt Voktet og iakttatt Av tiurens årvaakne blikk For veien er gullbelagt Trollkatt ei sol har skapt Jager våren Øde vinters måneskodd Kjølner sitt laken så dødt Dagen er kvalt Natten er våres igjen Og vanære lurer Bak hvert kaldt tre Under de hatske fjells Snøkronede tinder Gudfryktige de var nå Skammens lik Over Bjørgvin gråter himmerik Tro og frender Til kirkegård bæres Vond tid venter nær På dem som stirret seg blind For å se Gud Taake - Nattestid ser porten vid Se filmen hos Youtube Tror sangen handler om at personer blir drept under dagslyset. Der lyset er et symbol på gud. Gud som jeg elsker denne sangen og tekstene. Den bergenske vokalen gir meg frysninger. Beste taake sangen :=) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Se det ja! Her var det endelig en som liker god musikk. Det var jo en grei forklaring, men føler allikevel at det er mye som mangler. Her er det jeg er mest nysgjerrig på: Syvende tind besteget - de syv søstre? Syvende por - Hva skal det bety? Albumet har også syv sanger... Tiurens årvåkne blikk - ? Trollkatt/solen/våren/vinter/dødt laken - her er det snakk om vinter og sommer, lys og mørke, livet og døden, gud og...? De gudfryktige blir "skammens lik"? Over Bjørvik gråter Himmerik - fordi de kristne ble drept eller annen motgang? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Evergrey. Favoritt her i gården er "In Search of Truth" (2001), anslaget på skiva er nesten for bra. The Masterplan: Se filmen hos Youtube Synes noe av piffen gikk ut av bandet etter ISOT selv om "Recreation Day" hadde sine stunder, men det er jo lov å håpe at "Torn" som kommer ut i september blir bra Endret 24. mai 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Spørsmål til frostbitten: Er Wedard bra? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hører gjennom Septic Flesh siste nå; "Communion". Helt sjukt bra! Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kan noen si meg hvorfor metallmiljøet (ikke musikken) har blitt så utrolig veikt og pusete de siste åra? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Kan du vennligst utdype? Tenker du at folk har blitt "pusete", er det det du mener? Og hvorfor du synes det i så fall. Endret 24. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Stjernene bruker vintage (slitte og helst da solbleka) t-skjorter, men jeg skal vel ikke rope for høyt ettersom jeg liker Def Leppard Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Spørsmål til frostbitten: Er Wedard bra? Jeg synes det blir vel kjedelig og monotont. Finnes så mange andre band som gjør det bedre. Blutklinge fks. Fy faen den låten er herlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) .. Endret 4. januar 2016 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Gorgoroth - Carving A Giant, så sjokkerer du dem nok til å gi deg toppkarakter. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Denne er fin for klassen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå