Tuttebobo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 ikke vet jeg. Gidder ikke høre på all den banninga, growlinga og fyllepreiket han driver med på starten der... Håper det er selvpåført retardasjon, ellers må foreldra få en omgang med spanskrøret. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 At jeg ikke har peiling på metal gjør meg vel ikke til en tard? Da hdde det jo vert 90% tards på denne planeten. Break on through to the other side Kjipt å se folk disse AC/DC. Selvsagt er ikke AC/DC hverken hardt eller tungt sammenlignet med f.eks. gjennomsnittlig death metal, men mennesket lever ikke av brød alene. AC/DC har en av de beste og mest musikalske rytmeseksjonene i moderne rock, og med kremtoppen Angus og gode gamle vræle-Bon bak mikrofonen så finnes det ikke mer herjende rock'n'roll. Å avskrive det som dårlig eller kjedelig kommer farlig nær å avsløre sin egen mangel på musikalitet. Iron Maiden derimot er kjedelig Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Produksjonen på Nattens Madrigal er fæl i forhold til produksjonen på Bergtatt. Alt for mye støy i lydbilde og lyden er rett og slett dårlig i forhold til Bergtatt. Det kreves bare en del flere gjennomlyttninger før man finner det vakre i det. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 I min mening slår Ulver burzum any day Og Iron maiden er bra men kjedelig i lengden Beste instrumentale metal sang Ayreon - Chaos - Flight of the migrator Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Min video... Liquid Tension Experiment - Acid Rain - Liquid Tension Experiment 2Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor For min del vinner Ayreon med et knapt hårstrå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ang. Maiden, må jeg si meg at det kan bli monotomt i lengden, men ingenting røsker som en skikkelig god Maiden låt, eller Maiden cover live! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ang. Maiden, må jeg si meg at det kan bli monotomt i lengden, men ingenting røsker som en skikkelig god Maiden låt, eller Maiden cover live! Jeg syntes også Maiden var ganske kjedelig før, men det var bare da jeg hørte på de middelmådige kjente sangene deres som Number of the Beast, Run to the Hills. Så fikk jeg øyne opp for Somewhere in Time.....angrer ikke skal jeg love deg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Jeg er fullstendig klar over Somewhere in Time, men jeg klarer ikke å høre et helt Maiden album på rams uten at jeg synes at det drukner litt bort, men det er jo smak og behag. Endret 23. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Dark Space III The wait is over....... The new, third album of Darkspace is finally ready. Keeping the consolidated Darkspace habits, the album will be released in a strictly 500 ex limited (and numbered) digipack edition. This edition will not be available through normal distribution channels but kept as something special to look for, on sale at our website shop only. Of course an unlimited -slipcase packaged- edition will be available by the same time through every other usual distribution channels. "Dark Space III" is exactly what a Darkspace fan would expect and dream for: their successfull and glorious characters taken a step forward by some little but important changes and style variations. At times it's a very nihilistic album, a no-hope / no-return voyage in the coldest and darkest dimensions of soul and sound... "Dark Space III" limited digipack edition will be put on sale at www.sound-cave.com by the last week of May, being the official release and shipping date 30.05.2008 ØRGH! http://www.myspace.com/darkcyberspace Endret 23. mai 2008 av Zaran Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har sendt pm til trådstarter om Evergrey. Men, jeg vil bare nevne de i tråden også siden de er et ekstremt bra band. Jeg anbefaler sangene "When the walls go down", sinnsyk tromme solo, og "A touch of blessing". Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ikke vet jeg. Gidder ikke høre på all den banninga, growlinga og fyllepreiket han driver med på starten der... Håper det er selvpåført retardasjon, ellers må foreldra få en omgang med spanskrøret. Ikke alle kan være langhårete sminkedokker med homsete nagle og lær-påkledning heller vet du mørke venn Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ikke vet jeg. Gidder ikke høre på all den banninga, growlinga og fyllepreiket han driver med på starten der... Håper det er selvpåført retardasjon, ellers må foreldra få en omgang med spanskrøret. Ikke alle kan være langhårete sminkedokker med homsete nagle og lær-påkledning heller vet du mørke venn Hvordan har du fått for deg at jeg ser sånn ut? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 ikke vet jeg. Gidder ikke høre på all den banninga, growlinga og fyllepreiket han driver med på starten der... Håper det er selvpåført retardasjon, ellers må foreldra få en omgang med spanskrøret. Ikke alle kan være langhårete sminkedokker med homsete nagle og lær-påkledning heller vet du mørke venn Hvordan har du fått for deg at jeg ser sånn ut? Jeg har ikke sagt noe om at du ser sånn ut... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Bare hinta da eller? Du burde hvertfall sette deg ned å lese litt før du åpner dåsa. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Lese? Hva da? Jeg hintet ikke til at du så slik ut, jeg bare sa at ikke alle kunne være sånn. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Oh lord. Retard-o-rama! Berre for å vise at alt ikkje berre er blastbeats og skriking, og i tillegg spre The Allseeing I til massene. Se filmen hos Youtube Endret 23. mai 2008 av MrHaze Lenke til kommentar
ersa Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Keep of Kalessin - Kolossus er lekket. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Noen som vet når nye til Ihsahn slippes? Var ikke det rundt disse tider? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Etter denne så gir jeg meg. Hoho! Every AC/DC song sounds the same, so all their albums sound like drones. Se filmen hos Youtube Årnings. Endret 23. mai 2008 av Seian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå