Tuttebobo Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Sabbath har da en del stoner i seg. Det mener nå jeg. fullt og helt! Neida, har ikke peil. Doom au. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 AC/DC er vel noe av den kjedeligste musikken jeg noen gang har hørt. Og vokalen er jo fælere enn alt annet. Maiden derimot er bra. De har hvertfall litt trøkk å komme med i forhold til AC/DC. Blasfemi ! AC/DC fant jo omtrendt opp uttrykket trøkk på 80-tallet. Hvis du synes AC/DC mangler trøkk bør du dra på rehab eller få sjekket hjernen din. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 AC/DC er vel noe av den kjedeligste musikken jeg noen gang har hørt. Og vokalen er jo fælere enn alt annet. Maiden derimot er bra. De har hvertfall litt trøkk å komme med i forhold til AC/DC. Blasfemi ! AC/DC fant jo omtrendt opp uttrykket trøkk på 80-tallet. Hvis du synes AC/DC mangler trøkk bør du dra på rehab eller få sjekket hjernen din. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ehh... Jeg håper du køddet nå ? Næh. Jeg plasserer de trygt på samme rekke som Guns 'n Roses, Motörhead og Iron Maiden. Jeg anser de så uendelig forutsigbart at det er trist å høre på. Synes høyttalerene mine burde føle seg priviligert som slipper å pøse ut slikt makkverk. Trolltroll. Black Sabbath er jo all Heavy metals grunnlegger! Black Sabbath er derimot pur elskov. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Stort sett enig med Seian her, bortsett fra at Maiden går jo ann. Endret 22. mai 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 @Seian Bandene du nevnte over her har jo ihvertfall en viss melodiøs verdi, til forskjell fra andre tungere metal band. Der går det jo ofte ut på vill smæshing av trommer med en jevn "dom-dom-dom-dom-dom domelomdom" melodi... IMO Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Akkurat det er ikke subjektivt. Og du tar feil. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Prove it dude. Sitter å høere på pinball man - in flames n og det er liksom en jevn during "domdomdomdomdomdomdom *pause* domdomdom enda raskere." Det har jo sin sjarm, men i lengden foretrekker jeg de litt mindre skrikete og litt mer talentfulle bandene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Er dette bare "domdomdom"? Red.: Uavkortet klipp. Endret 22. mai 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nå skal du, Addan, jaggu få komme med en grundig forklaring her. Hva er det som gjør de mindre "skrikete" bandene automatisk mer talentfulle enn bands som Vrolok, Deathspell Omega, Kriegsmaschine etc.? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) ikke vet jeg. Gidder ikke høre på all den banninga, growlinga og fyllepreiket han driver med på starten der... Endret 22. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Nå skal du, Addan, jaggu få komme med en grundig forklaring her. Hva er det som gjør de mindre "skrikete" bandene automatisk mer talentfulle enn bands som Vrolok, Deathspell Omega, Kriegsmaschine etc.? Har ikke hørt om de du nevner der, men mitt helhetlige inntrykk av den typen metal som dere liker så godt her, er skuffende. Jeg liker bedre band som faller innenfor Rock eller heavy metal. Ingen stor fan av at alt må gå fortest mulig, være så bråkete som mulig eller så skrikete som mulig. Setter større pris på en fin rockebalade med flott gitarspill og litt rolig synging en den helseløse skrålingen til et black metal band. Tenker det sier sitt. Ja. han der var jo uutholdelig før han engang begynte å synge. Endret 22. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Glint vart slegen rett i bakken med den solige argumentasjonen der. Ha-ha! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Akk, så shpanande. Det at du stiller deg vrang og nekter å høre på musikken fordi han visstnok banner, growler og fyllepreiker før selve sangen gir deg førsteretten på domstolen. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Akk, så shpanande. Det at du stiller deg vrang og nekter å høre på musikken fordi han visstnok banner, growler og fyllepreiker før selve sangen gir deg førsteretten på domstolen. Orker ikke å se på slike idioter. kunne selvfølgelig bare spolt over det, men men... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Glint vart slegen rett i bakken med den solige argumentasjonen der. Ha-ha! Jaggu! Tør ikke svare tilbake av redsel for å bli smittet av dødelige stråler av 'tardness. =O Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Glint vart slegen rett i bakken med den solige argumentasjonen der. Ha-ha! Jaggu! Tør ikke svare tilbake av redsel for å bli smittet av dødelige stråler av 'tardness. =O Du mener jeg er tard, men klarer ikke bevise det? Uansett er man vel ikke tard fordi man liker en litt annen type musikk? Endret 22. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå