Lurvefranzen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Insomnia var skikkeleg ræva. Som om det kom som ei overrasking. Hvorfor skulle det komme som en overrasking? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Veit ikke om dere har fått det med dere, men Maiden har gitt ut nok et samlealbum. http://en.wikipedia.org/wiki/Somewhere_Bac...t_Of:_1980-1989 Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Veit ikke om dere har fått det med dere, men Maiden har gitt ut nok et samlealbum. http://en.wikipedia.org/wiki/Somewhere_Bac...t_Of:_1980-1989 Såg det her. Brukar ikkje pengar på det der. Kjøper heller ein plakat. Jævla tøft cover! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Veit ikke om dere har fått det med dere, men Maiden har gitt ut nok et samlealbum. http://en.wikipedia.org/wiki/Somewhere_Bac...t_Of:_1980-1989 Såg det her. Brukar ikkje pengar på det der. Kjøper heller ein plakat. Jævla tøft cover! Ikke jeg heller. Coveret var barskt ja! Endret 20. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er man fan har man vel alt uansett. Slike samlealbum er stort sett bortkastede penger, ihvertfall når de ikke inneholder noe nytt i det hele tatt. Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hva har Agalloch i gjerdet om dagen? Har blitt stille på dem siden TWEP... Absolutt ingenting. Går og ventar på ny informasjon om Sculptured-plata. Vart sagt at den skulle ut seinast tidlig i 2008, men har no blitt kraftig forsinka av ein eller anna grunn. Kontrakta deira med The End Records (som også skal gi ut den nyaste plata) gjekk ut tidlegare i år, men trur ikkje dette har hatt noko å seie for progresjonen. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Maiden er kjedelig. In Mourning fra söta bror derimot, er heftig bra prog. Sjekk ut låten The Black Lodge. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Maiden er kjedelig. Du er kjedelig. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Maiden er kjedelig. Da var vi to om den. Det er vel ikke så rart da jeg ikke har så mye sansen for "klassikere" som AC/DC. Gjesp. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 AC/DC og Iron Maiden er sjølvsagt rått som fy! No har eg endeleg fått fatt i nye Testament og Deicide. Champions League-gull i går. Det i dag. For ei veke! Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har begynt å like Disturbed nå. En plate som andbefales ? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har lastet ned masse In Flames nå. Det var heftig kult Hvilke cd(er) burde jeg kjøpe ? Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Maiden er kjedelig. Da var vi tre. Fint lite heavymetal som snurrer og går i spillern her i grunn. Skal det være noe må det være Motörhead eller Black Sabbath. Dog ingen av disse er ren heavymetal. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Maiden er kjedelig. Da var vi to om den. Det er vel ikke så rart da jeg ikke har så mye sansen for "klassikere" som AC/DC. Gjesp. Ehh... Jeg håper du køddet nå ? Maiden er kjedelig. Da var vi tre. Fint lite heavymetal som snurrer og går i spillern her i grunn. Skal det være noe må det være Motörhead eller Black Sabbath. Dog ingen av disse er ren heavymetal. Black Sabbath er jo all Heavy metals grunnlegger! Endret 22. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har lastet ned masse In Flames nå. Det var heftig kult Hvilke cd(er) burde jeg kjøpe ? Lunars strain, jester race, clayman Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Sabbath har da en del stoner i seg. Det mener nå jeg. fullt og helt! Neida, har ikke peil. Endret 22. mai 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 THERE WOULD BE NO SUCH THING AS HEAVY METAL IF BLACK SABBATH HAD NEVER EXISTED Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 THERE WOULD BE NO SUCH THING AS HEAVY METAL IF BLACK SABBATH HAD NEVER EXISTED There would be no such thing as your post if caps lock had never existed Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 AC/DC er vel noe av den kjedeligste musikken jeg noen gang har hørt. Og vokalen er jo fælere enn alt annet. Maiden derimot er bra. De har hvertfall litt trøkk å komme med i forhold til AC/DC. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ikke kast bort penger på In Flames, de folka tjener alt for mye for møkkamusikken du lager uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå