Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kosar meg mykje med tekstane på Parlamentarisk Sodomi-fullengdaren. Her er nokre utdrag:

Problematikken bli utdypt, bokstavelig talt.

Korrupsjon og vanstyre skylles ut analt.

Hennes politiske karriere passerer i revy.

Åslaug Hagas anale debut.

Til cowboyhalikken har han seg solgt.

Grasrotsæd på Jonas Gahr Støres skolt

Tverrpolitisk tarmskylling.

Byråkrati - bare plunder og heft.

En veik økonom, en skikkelse i mangel av teft.

Mer enn nok har han levd

Herved stilles et krav: La vår statsminister få hjertekreft

Straks!

Viktigheten av Jens Stoltenbergs død

Hei, vel møtt til 2085

Kyberroms mørkeste hjørne er ditt nye hjem

Harmløs interesse - dømt for terrorisme

Et kadaver på informasjosmotorveien

Dine sår kastes det salt i

Du er logget av for alltid

Digital død

Hvorfor gikk AP, SV og Senterpartiet over veien?

For å grave opp Thatcher og sy sammen en sieg heilende krigsmaskin

Svensken, dansken og Kjell Magne Bondevik gikk inn i en bar og bestilte vørterøl

"Beklager, men vi serverer ikke forpulte Hitlerspirer her"

Grov, stygg, kinky, uanstendig, liderlig lobbyvirksomhet

Kinky lobbyvirksomhet

Lenke til kommentar

Mens vi er i gang, her er teksten til sangen parlamentarisk sodomi, ikke alt er helt korrekt.

Klysteret er på plass

Inn sprøytes den nye kodeks:

Fra enhver så det revner

har enhver som fortjener det mest

Lovpålagt koditus

folkets manifest

DP står på dagsordren

Perverst partiprogram

analreform

presenteres

i et diagram

straffepul budsjettet

med Tvangsøkonomi

la det ropes på hver gate

TOTAL SODOMI

Parlamentarisk sodomi

perverst mistillitsforslag

Stratsråder driver intime nederlag

abnormale mistilittsforslag

En regjerings ubehag

sykelig mistilltsforslag

på fetisjens dag

Parlamentarisk sodomi

parlamentarisk sodomi

Ditt sete penetreres

ditt embete er forbi

politiken er som baken

og folket er midt i

brutte løfter

en del av valgets kval

Har du sagt "A"

Må du si "nal"

Parlamentarisk sodomi

parlamentarisk sodomi

Lenke til kommentar

Hørt på den endel i bilen nå. Når jeg først fant den var jeg i ganske så godt humør, det var fint vær, og jeg befant meg midt i Bergen sentrum. Rulte ned alt av vinduer og rånte rundt med det albummet på greit volum. Forbi Garage måtte jeg selvfølgelig. Harry som fy, men gøy.

Lenke til kommentar
Hvor har du det fra? :ohmy: Viste ikke at Trey Azagthoth hadde slutta i det heletatt jeg.

Metal Hammer writer Joel McIver reports that the new guitarist in Florida death metal legends MORBID ANGEL is none other than ZYKLON's longtime axemeister Destructhor (a.k.a. Thor Anders Myhren).

Frontman David Vincent told Metal Hammer in a recent interview, "The hunt for another guitarist to play alongside Trey (Azagthoth, the band's primary songwriter) was long and difficult. Man, I tell you, we had tapes sent to us from all over the world from guys who wanted to play in our band, and many of them were extremely talented — but Thor was the right choice for us. He's a fantastic guitarist and fits right in with the band. Also, ZYKLON have supported MORBID ANGEL in the past, so the guys knew each other already."

MORBID ANGEL is currently in the studio working on material for its first studio album since 2003's "Heretic". The upcoming CD will mark the group's first release to feature frontman David Vincent since 1995's "Domination".

MORBID ANGEL is presently unsigned, having parted ways with Earache Records following "Heretic"'s release.

Although MORBID ANGEL's upcoming album does not currently have a name, its title will likely begin with the letter "I", in keeping with the band's tradition of titling their albums in alphabetical order beginning with 1989's "Altars of Madness", and continuing through "Heretic".

MORBID ANGEL's current lineup is rounded out by drummer Pete Sandoval.

Lenke til kommentar
Hvor har du det fra? :ohmy: Viste ikke at Trey Azagthoth hadde slutta i det heletatt jeg.

Trey har ikkje slutta. Thor Anders er der i tillegg. Bandet ser slik ut no:

David Vincent - Vocals, Bass

Trey Azagthoth - Guitar, Keyboards

Thor Anders "Destructhor" Myhren - Guitar

Pete Sandoval - Drums

Det er Metal Hammer som melder det her.

Lenke til kommentar

Hei metallfolk. Noen her som har hørt om finske Insomnium?

Jeg kom over dem når jeg googlet noen av favorittbandene, for å nettopp finne lik musikk. Og etter et par uker er jeg fortsatt forelsket. Riffene eier Iron Maiden og slikt søppel lang vei. Ikke en solo, men likevel mer kreativ gitar enn noe jeg har hørt før. Albumet Since The Day It All Came Down er et album med en mørk stemning, nyansert av lyse gitarriff som holder et tema men likevel forandrer seg gjennom hele albumet. Sangene er ofte lange, og har ikke den typiske refreng - vers - refreng - vers kjedelige oppbyggingen.

Bør lastes ned asap. Neste album, det nyeste som kom i 2006; Above the Weeping World har et par sanger som er meget råe, som Mortal Share, den pompøse slutten på Last Statement som fungerer ekstremt bra og Change Of Heart.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...