DeNile Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Må si jeg ble overrasket over at Kataklysm har fått være med på noen av listene. Deres siste album høres meget bra ut, så er å anbefale. Er uansett masse interresant å høre på her. Kan jo ikke forlate anlegget på noen uker nå. Fy faen så ræva siste skiva deres er... hør på Epic: The Poetry Of War, det er slik Kataklysm skal være! Snakkar du om In The Arms Of Devastation eller Prevail? Jeg antar at han snakker om Prevail, som er deres siste studioalbum. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Digger Death nå, har screamy bloody gore, og spiritual healing. Da regner jeg vel med at Leprosy må sjekkes? Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nice! denne tråden har forandret seg litt ser jeg. Mye death metal og black-diskusjoner ser jeg.FINT All Shall Perish er min favoritt. Supert deathcore/metalcore band. Noen som hører på dem? etc lignende band; The Black Dahlia Murder, Catherine, Between The Buried And Me, From The Shallows, Job For A Cowboy. Er ikke sånn type musikk jeg har sett over her, men bare spørr All Shall Perish er jævli bra, hører veldig mye på deathcore her ja. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Digger Death nå, har screamy bloody gore, og spiritual healing. Da regner jeg vel med at Leprosy må sjekkes? Sjekk ut de 4 siste skivene; Human, Individual Thought Patters, Symbolic og The Sound of Perseverance. Spesielt de to siste må sjekkes, hvis du liker teknisk prog/death. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hørte gjennom mitt første black metalalbum som jeg faktisk likte - Two Hunters av Wolves in the Throne Room. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Må si jeg ble overrasket over at Kataklysm har fått være med på noen av listene. Deres siste album høres meget bra ut, så er å anbefale. Er uansett masse interresant å høre på her. Kan jo ikke forlate anlegget på noen uker nå. Fy faen så ræva siste skiva deres er... hør på Epic: The Poetry Of War, det er slik Kataklysm skal være! Snakkar du om In The Arms Of Devastation eller Prevail? Jeg antar at han snakker om Prevail, som er deres siste studioalbum. Men det albumet er ikkje ute enda, så eg veit jaggu ikkje. Her er nasjonaldagens fine metalltips. Vil tru det fell i god jord hos Mr.Haze, om det ikkje allereie har gjort det. Teknisk daumetall forut for si tid. Vokalen skal visstnok ha vore spela inn utan effektar. Det har eg vanskeleg for å tru. Uansett; den er heilt forbanna sjef. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Prog/powerfans: http://mp3.de/musikk/genre/band/080000/255407/32_76728 "A Silent Summer" er definitivt verdt en lytt. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Må si jeg ble overrasket over at Kataklysm har fått være med på noen av listene. Deres siste album høres meget bra ut, så er å anbefale. Er uansett masse interresant å høre på her. Kan jo ikke forlate anlegget på noen uker nå. Fy faen så ræva siste skiva deres er... hør på Epic: The Poetry Of War, det er slik Kataklysm skal være! Snakkar du om In The Arms Of Devastation eller Prevail? Jeg antar at han snakker om Prevail, som er deres siste studioalbum. Men det albumet er ikkje ute enda, så eg veit jaggu ikkje. Her er nasjonaldagens fine metalltips. Vil tru det fell i god jord hos Mr.Haze, om det ikkje allereie har gjort det. Teknisk daumetall forut for si tid. Vokalen skal visstnok ha vore spela inn utan effektar. Det har eg vanskeleg for å tru. Uansett; den er heilt forbanna sjef. På sett og vis er det ute. Albumets 10 sanger er lagt ut på Kataklysm's Myspace side. Dermed kan man høre hele albumet før release. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Men det albumet er ikkje ute enda, så eg veit jaggu ikkje. Her er nasjonaldagens fine metalltips. Vil tru det fell i god jord hos Mr.Haze, om det ikkje allereie har gjort det. Teknisk daumetall forut for si tid. Vokalen skal visstnok ha vore spela inn utan effektar. Det har eg vanskeleg for å tru. Uansett; den er heilt forbanna sjef. Bra album det der, ingen tvil om det. Har ikkje heilt fått godfot for vokalen enda, men det kjem nok. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Prog/powerfans: "A Silent Summer" er definitivt verdt en lytt. Den linken var jo ikke helt god. http://mp3.de/home/DreamQuest Sånn. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Digger Death nå, har screamy bloody gore, og spiritual healing. Da regner jeg vel med at Leprosy må sjekkes? Sjekk ut de 4 siste skivene; Human, Individual Thought Patters, Symbolic og The Sound of Perseverance. Spesielt de to siste må sjekkes, hvis du liker teknisk prog/death. Skal sjekkes etterhvert Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nice! denne tråden har forandret seg litt ser jeg. Mye death metal og black-diskusjoner ser jeg.FINT All Shall Perish er min favoritt. Supert deathcore/metalcore band. Noen som hører på dem? etc lignende band; The Black Dahlia Murder, Catherine, Between The Buried And Me, From The Shallows, Job For A Cowboy. Er ikke sånn type musikk jeg har sett over her, men bare spørr All Shall Perish er jævli bra, hører veldig mye på deathcore her ja. Prøv Arsis og As Blood Runs Black. Først nevnte er vel mer tech-death, men tror det kanskje kan falle i smak for det. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nice! denne tråden har forandret seg litt ser jeg. Mye death metal og black-diskusjoner ser jeg.FINT All Shall Perish er min favoritt. Supert deathcore/metalcore band. Noen som hører på dem? etc lignende band; The Black Dahlia Murder, Catherine, Between The Buried And Me, From The Shallows, Job For A Cowboy. Er ikke sånn type musikk jeg har sett over her, men bare spørr All Shall Perish er jævli bra, hører veldig mye på deathcore her ja. Prøv Arsis og As Blood Runs Black. Først nevnte er vel mer tech-death, men tror det kanskje kan falle i smak for det. Tar du en titt på last.fm'n hans ser du han hører på begge bandene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Ja men da falt vel tipsene å god sjø da. ingenting å takke for. *gå usjenert videre til neste tråd* edit: tenker du på Wintermadness sin last.fm, så er jeg fullstendig klar over det, da det er han som har introdusert disse bandene til meg, tipsene var mest rettet mot Cypheron. Endret 18. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
aemil Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Digger Death nå, har screamy bloody gore, og spiritual healing. Da regner jeg vel med at Leprosy må sjekkes? Start med Leprosy og Human først om du liker SBG og SH, men alt av Death kan anbefales! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Nice! denne tråden har forandret seg litt ser jeg. Mye death metal og black-diskusjoner ser jeg.FINT All Shall Perish er min favoritt. Supert deathcore/metalcore band. Noen som hører på dem? etc lignende band; The Black Dahlia Murder, Catherine, Between The Buried And Me, From The Shallows, Job For A Cowboy. Er ikke sånn type musikk jeg har sett over her, men bare spørr All Shall Perish er jævli bra, hører veldig mye på deathcore her ja. Prøv Arsis og As Blood Runs Black. Først nevnte er vel mer tech-death, men tror det kanskje kan falle i smak for det. Hørt As Blood Runs Black, men ikke Arsis tror jeg :/ Edit: var til han andre som likte ASP ja, woops Endret 18. mai 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nei sitatet var nevnt til deg, var bare for lat til å gidde å sitere det første innlegget, men som sagt. Selv om Arsis ikke er Deathcore, så tror jeg det kanskje kan falle i smak. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Woah Manngard var fett! Dette skal bestilles a.s.a.p. ja. Endret 18. mai 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Digger Death nå, har screamy bloody gore, og spiritual healing. Da regner jeg vel med at Leprosy må sjekkes? Sjekk ut de 4 siste skivene; Human, Individual Thought Patters, Symbolic og The Sound of Perseverance. Spesielt de to siste må sjekkes, hvis du liker teknisk prog/death. Jævlig merkelig, forleden dag fant jeg en cd i bilen min Death - Symbolic. Brent cd, tydeligvis jeg som har brent den ut utifra skriften på, men ikke faen om jeg kan huske å ha gjort det, ha hørt cden, eller hørt om bandet i det hele tatt. Men fett lell. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Digger Death nå, har screamy bloody gore, og spiritual healing. Da regner jeg vel med at Leprosy må sjekkes? Sjekk ut de 4 siste skivene; Human, Individual Thought Patters, Symbolic og The Sound of Perseverance. Spesielt de to siste må sjekkes, hvis du liker teknisk prog/death. Jævlig merkelig, forleden dag fant jeg en cd i bilen min Death - Symbolic. Brent cd, tydeligvis jeg som har brent den ut utifra skriften på, men ikke faen om jeg kan huske å ha gjort det, ha hørt cden, eller hørt om bandet i det hele tatt. Men fett lell. Hørt på skiva da? Symbolic er blant de beste metalskivene noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå