Dr. Jacoby Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Han har kontroll på Nile, men Melechesh bør sjekkes ut. Sludge også. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Må si jeg ble overrasket over at Kataklysm har fått være med på noen av listene. Deres siste album høres meget bra ut, så er å anbefale. Er uansett masse interresant å høre på her. Kan jo ikke forlate anlegget på noen uker nå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Akkurat nå elsker jeg denne tråden. Har aldri sett makan til større anbefalingslister: Dette er hva jeg har plukket opp av anbefalinger i kveld. Kommer til å sitte resten av året og sjekke ut band! At the gates Blood red throne Red Harvest Severe Torture Soilwork (gamle) Vital Remains Dying fetus Skinless Hate Eternal Gorgasm Decrepit Birth Belphegor (50/50 Bm og Dm) Morbid Angel Suffocation Napalm Death Obituary Entombed Immolation Aborted Necrophagist Spawn of Possession Cephalic Carnage Edge of Sanity Hate Malevolent Creation Dismember Grave Illdisposed Monstrosity CYNIC - FOCUS Death - Human Immolation - Failures For Gods Immolation - Close to a World Below Immolation - Unholy Cult The Allseeing I - Jagannâtha Lykathea Aflame - Elvenefris Atheist - Unquestionable Presence Atheist - Elements Coffins - The Other Side of Blasphemy Diskord - Doomscapes Gorguts - Obscura Gorguts - From Wisdom To Hate Nocturnus - The Key Spawn of Possession - Noctambulant Spawn of Possession - Cabinet Suffocation - Human Waste Suffocation - Effigy of the Forgotten Suffocation - Pierced From Within Kaamos - Lucifer Rising Coercion - Lifework EP Necros Christos - Triune Impurity Rites Portal - Outre Death Breath - Stinking Up the Night Infernal Torment - Man's True Nature Insision - Beneath the Folds of Flesh Asphyx - The Rack melechesh Abscess - Seminal Vampires and Maggot Men, Tormented, Damned and Mummified MySpace Cenotaph - The Gloomy Reflection Of Our Hidden Sorrow - Knalle saker frå Mexico. http://www.myspace.com/xibalbacenotaph Death Vomit - S/T - Russiske saker med eit nydeleg cover. Demilich - Nesphite - Finsk sauna og grom vokal http://www.myspace.com/demilich Hellwitch - Syzygial Miscreancy - Ute på nytt på Displeased no! Ugh! http://www.myspace.com/hellwitch Jumpin' Jesus - The Art Of Crucifying. - Like bra som namnet. Krisiun - Conquerors Of Armageddon, Black Force Domain - Hardt, brutalt, jævleg og brasiliansk. MySpace Nephasth - Immortal Unholy Triumph - Krisiun-klon http://www.myspace.com/nephasth Parabellum - Tempus Mortis - Lekre colombianske saker. http://www.youtube.com/watch?v=A9mlKu_UrN4 Psychic Possessor - Forbanna tøft band frå Brasil. Heller kanskje meir over på thrash, men kven bryr seg? Asphyx – The Rack Autopsy - Severed Survival, Mental Funeral Benediction – Subconscious Terror Brutality - Screams Of Anguish Brutal Truth - Extreme Conditions Demand Extreme Responses Cadaver - Hallucinating Anxiety Cancer – Death Shall Rise Centurian - Choronzonic Chaos Gods, Liber Zax Zax The Chasm - Procession to the Infraworld, The Spell of Retribution Cryptopsy - Blasphemy Made Flesh, None So Vile Darkthrone - Soulside Journey Decapitated - The Negation, Nihility Demigod - Slumber Of Sullen Eyes Demilich - Nesphite Desultory - Into Eternity Disastrous Murmur - Rhapsodies in Red Dr. Shrinker - Grotesque Wedlock Energetic Krusher - Path to Oblivion Equinox - Return To Mystery Fuck Off – Another Sacrifice, Hell On Earth Gorguts - Considered Dead Grave - Into The Grave Hate - Awakening Of The Liar Hate Eternal - King Of All Kings, I Monarch, Conquering The Throne Immolation - Dawn Of Possession Impetigo - Ultimo Mondo Cannibale, Buio Omega, Horror Of The Zombies Incantation – Onward To Golgotha Incubus – Serpent Temptation, Beyond The Unknowns Indestroy – Indestroy, Senseless Theories Iniquity – Serenadium Krabathor – 20 Years Of Madness Krisiun – Conquerors Of Armageddon Lemming Project – Hate and Despise, Extinction Malevolent Creation – Retribution, Stillborn, The Ten Commandments Masacre - Muerte verdadera muerte Massacre – From Beyond Master – Master, On The 7th Day God Created Master Mental Horror – Proclaiming Vengeance Monstrosity – Imperial Doom Morpheus Descends – Ritual Of Infinity Morbid Angel – ALT Morta Skuld Dying Remains Morgoth – Cursed, Odium Mortician – Chainsaw Dismemberment Myrkskog – Deathmachine, Superior Massacre Napalm Death – From Enslavement To Obliteration, Harmony Corruption, Utopia Banished Necrophagia – Season Of The Dead Obituray – Cause Of Death, Slowly We Rot Obliteration – Perpetual Decay Panzerchrist – Soul Collector Paradise Lost – Lost Paradise Pentacle - ..:Rides The Moonstorm Pestilence – Consuming Impulse, Testimony Of The Ancients, Malleus Maleficarum Poison – Further Down The Abyss Pungent Stench – Been Caught Buttering, For God your Soul… Rebaelliun – Burn The Promised Land Repulsion – Horrified Resurrection – Embalmed Existence Revenant – Prophecies Of A Dying World Rigor Mortis – S/T, Rigor Mortis vs The Earth Ripping Corpse – Dreaming With The Dead Sinister – Diabolical Summoning Six Feet Under – Maximum Violence Solstice - Solstice Suffocation – Human Waste, Effigy Of The Forgotten, Pierced From Within Terrorizer – Darker Days Ahead, World Downfall Therion – Of Darkness Torture Killer – For Maggots Do Devour Unleashed – Where No Life Dwells Benediction - The Grotesque / Ashen Epitaph Psycroptic Kataklysm Endret 15. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Problemer med sånne lister er at det kan bli for mye å rekke over, og at det dermed ender opp i ingenting. Men for all del, kommer ann på tid, penger og plass på harddisken. Lykke til. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har akkurat kjøpt meg ny ekstern HDD på 500 gig, så jeg skal nok få plass til hva jeg trenger Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 !T.O.O.H.! er også verdt å nevne i den sammenhengen. Særs med plata Řád a Trest. Den har en engelsk tittel og, men det får du ta deg av. Regner med at du er en røpper i å søke opp tingtang. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Nice! denne tråden har forandret seg litt ser jeg. Mye death metal og black-diskusjoner ser jeg. FINT All Shall Perish er min favoritt. Supert deathcore/metalcore band. Noen som hører på dem? etc lignende band; The Black Dahlia Murder, Catherine, Between The Buried And Me, From The Shallows, Job For A Cowboy. Er ikke sånn type musikk jeg har sett over her, men bare spørr Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Problemer med sånne lister er at det kan bli for mye å rekke over, og at det dermed ender opp i ingenting. Men for all del, kommer ann på tid, penger og plass på harddisken.Lykke til. Så sant. Nå gidder jeg knapt skaffe ny musikk, er så mye arbeid, og det hoper seg opp med uhørt materiale. Kapasisteten er sprengt på 6000 sanger i playlist Lenke til kommentar
Seian Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Noen som hører på dem? etc lignende band; The Black Dahlia Murder, Catherine, Between The Buried And Me, From The Shallows, Job For A Cowboy. Er ikke sånn type musikk jeg har sett over her, men bare spørr Tjasj, jeg syns at Ion Dissonance og Despiced Icon ikke er helt å forakte. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 !T.O.O.H.! er også verdt å nevne i den sammenhengen. Særs med plata Řád a Trest. Den har en engelsk tittel og, men det får du ta deg av. Regner med at du er en røpper i å søke opp tingtang. !T.O.O.H.! er knall det og, til tross for JÆVLIG kronglete navn å skrive. Trur det var Pod Vládou Bice som introduserte meg for dei. Den er god. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Nice! denne tråden har forandret seg litt ser jeg. Mye death metal og black-diskusjoner ser jeg.FINT All Shall Perish er min favoritt. Supert deathcore/metalcore band. Noen som hører på dem? etc lignende band; The Black Dahlia Murder, Catherine, Between The Buried And Me, From The Shallows, Job For A Cowboy. Er ikke sånn type musikk jeg har sett over her, men bare spørr Vil ikke si at Between the Buried and Me er likt som de andre du postet. BTBAM er progressive, mens resten av de du listet er ren metal/deatcore. Veldig forskjellig sound fra de andre også. Men for all del, et konge band! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Må si jeg ble overrasket over at Kataklysm har fått være med på noen av listene. Deres siste album høres meget bra ut, så er å anbefale. Er uansett masse interresant å høre på her. Kan jo ikke forlate anlegget på noen uker nå. Fy faen så ræva siste skiva deres er... hør på Epic: The Poetry Of War, det er slik Kataklysm skal være! Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Må si jeg ble overrasket over at Kataklysm har fått være med på noen av listene. Deres siste album høres meget bra ut, så er å anbefale. Er uansett masse interresant å høre på her. Kan jo ikke forlate anlegget på noen uker nå. Fy faen så ræva siste skiva deres er... hør på Epic: The Poetry Of War, det er slik Kataklysm skal være! For øyeblikket husker jeg ikke det albumet. Men jeg er ikke helt enig i at det siste albumet var dårlig. Det var bare anderledes, og det er en bra ting at de utvikler musiikken. For min del klarer jeg ikke å høre på Maurizio Iacono's lyse skrik. De var helt forferdelig dårlige. Det gjør selvfølgelig at deres siste album treffer meg litt, ettersom at den vokalen ikke er der like mye som tidligere. Men savner litt av hurtigheten som de hadde. Men man kan ikke få i pose og sekk heller. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Gå inn på Satyricons hjemmeside for og høre litt av den nye sangen; "My Skin Is Cold". Minner meg om The Pentagram Burns, så det blir nok ingen Nemesis Devina Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hurra for Norge da folkens! Grættis! Endret 17. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Gå inn på Satyricons hjemmeside for og høre litt av den nye sangen; "My Skin Is Cold".Minner meg om The Pentagram Burns, så det blir nok ingen Nemesis Devina Gjesp. Høres passende intetsigende ut, akkurat som Now Diabolical Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Anbefal meg bra black metal som minner om Glorior Belli, Funeral Mist og dei to siste til Deathspell Omega. Altså black metal med ikkje altfor nekro produksjon, og helst ikkje så voldsomt einsformig. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Må si jeg ble overrasket over at Kataklysm har fått være med på noen av listene. Deres siste album høres meget bra ut, så er å anbefale. Er uansett masse interresant å høre på her. Kan jo ikke forlate anlegget på noen uker nå. Fy faen så ræva siste skiva deres er... hør på Epic: The Poetry Of War, det er slik Kataklysm skal være! Snakkar du om In The Arms Of Devastation eller Prevail? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nice! denne tråden har forandret seg litt ser jeg. Mye death metal og black-diskusjoner ser jeg.FINT All Shall Perish er min favoritt. Supert deathcore/metalcore band. Noen som hører på dem? etc lignende band; The Black Dahlia Murder, Catherine, Between The Buried And Me, From The Shallows, Job For A Cowboy. Er ikke sånn type musikk jeg har sett over her, men bare spørr Vil ikke si at Between the Buried and Me er likt som de andre du postet. BTBAM er progressive, mens resten av de du listet er ren metal/deatcore. Veldig forskjellig sound fra de andre også. Men for all del, et konge band! May be true. BTBAM har så forskjellige stiler i musikken. Forskjellen på f.eks Mordecai og Bicycle Race Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Anbefal meg bra black metal som minner om Glorior Belli, Funeral Mist og dei to siste til Deathspell Omega. Altså black metal med ikkje altfor nekro produksjon, og helst ikkje så voldsomt einsformig. Titt med øra på Gloria Morti, er ikke rein black, men det er vel ikke så forbanna viktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå