Programvare Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har Amon Amarth, In Flames og Arch Enemy, men de sto under melodethi mediespilleren, så jeg glemte å nevne de. Skal sjekke ut resten Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nebuch: Jo, ikke dårlig, men får litt for sterke Requiem For A Dream-vibes. Tutte: In The Woods... virket OK. Litt usikker på vokalen, men et bra tips. Skal sjekke dem ut litt nærmere. Kanskje litt for "progressivt" til å være bullseye, men. Glint: Lurker of Chalice var flott. På grensen til for mye noise og for lite epic, men interessant. Seian: Ai! Jesu falt i smak, basert på et par samples. Ikke akkurat det jeg så etter, men skal sjekkes ut videre. Skal sjekke ut resten senere, tusen takk for tips! Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Slipknot og Linkin Park finner man ikke i metal archives, mao ikke metall og skal ikke diskuteres i en tråd dedikert til metall. edit: Vil øke dødsmetallsamlinga litt. Er det noe åpenbart jeg mangler? Disse har jeg: Behemoth Bloodbath (favoritt) Cannibal Corpse Carcass Cryptopsy (favoritt) Death Death Vomit Deicide Dethklok Gojira Hypocrisy Iniquity Internal Suffering (favoritt) Nile Project Hate Prostitute Disfigurement Vader (favoritt) Disse burde vel funke Vital Remains Dying fetus Skinless Hate Eternal Gorgasm Decrepit Birth Belphegor (50/50 Bm og Dm) Endret 15. mai 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Skal sjekke ut samtlige. Har ikke hørt noen av de der andyboy! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tutte: In The Woods... virket OK. Litt usikker på vokalen, men et bra tips. Skal sjekke dem ut litt nærmere. Kanskje litt for "progressivt" til å være bullseye, men. In the Woods... er herlig, du vil ikke angre om du gir dem en real sjanse, så mye kan jeg love deg! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har Amon Amarth, In Flames og Arch Enemy, men de sto under melodethi mediespilleren, så jeg glemte å nevne de. Skal sjekke ut resten Du skal få ei solid anbefaling seinare i kveld. Kan ikkje akkurat no. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ny Vader-EP ute. Den er bra. Jevngod med de andre utgivelsene. Har Amon Amarth, In Flames og Arch Enemy, men de sto under melodethi mediespilleren, så jeg glemte å nevne de. Skal sjekke ut resten Du skal få ei solid anbefaling seinare i kveld. Kan ikkje akkurat no. Oi. Takker. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vil øke dødsmetallsamlinga litt. Er det noe åpenbart jeg mangler? Disse har jeg: Behemoth Bloodbath (favoritt) Cannibal Corpse Carcass Cryptopsy (favoritt) Death Death Vomit Deicide Dethklok Gojira Hypocrisy Iniquity Internal Suffering (favoritt) Nile Project Hate Prostitute Disfigurement Vader (favoritt) Morbid Angel Suffocation Napalm Death Obituary Entombed Immolation Aborted Necrophagist Spawn of Possession Cephalic Carnage Edge of Sanity Hate Malevolent Creation Dismember Grave Illdisposed Monstrosity Noen få der ihvertfall Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) edit: Vil øke dødsmetallsamlinga litt. Er det noe åpenbart jeg mangler? Disse har jeg: CYNIC - FOCUS Death - Human Immolation - Failures For Gods Immolation - Close to a World Below Immolation - Unholy Cult The Allseeing I - Jagannâtha Lykathea Aflame - Elvenefris Atheist - Unquestionable Presence Atheist - Elements Coffins - The Other Side of Blasphemy Diskord - Doomscapes Gorguts - Obscura Gorguts - From Wisdom To Hate Nocturnus - The Key Spawn of Possession - Noctambulant Spawn of Possession - Cabinet Suffocation - Human Waste Suffocation - Effigy of the Forgotten Suffocation - Pierced From Within Endret 15. mai 2008 av MrHaze Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kaamos - Lucifer Rising Coercion - Lifework EP Necros Christos - Triune Impurity Rites Portal - Outre Death Breath - Stinking Up the Night Infernal Torment - Man's True Nature Insision - Beneath the Folds of Flesh Asphyx - The Rack Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har aldri hatt en fasinasjon for death metal Bare melodic death metal og death / black Belphegor melechesh children of bodom Dark tranqulinity er nice though Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Abscess - Seminal Vampires and Maggot Men, Tormented, Damned and MummifiedMySpace Cenotaph - The Gloomy Reflection Of Our Hidden Sorrow - Knalle saker frå Mexico. http://www.myspace.com/xibalbacenotaph Death Vomit - S/T - Russiske saker med eit nydeleg cover. Demilich - Nesphite - Finsk sauna og grom vokal http://www.myspace.com/demilich Hellwitch - Syzygial Miscreancy - Ute på nytt på Displeased no! Ugh! http://www.myspace.com/hellwitch Jumpin' Jesus - The Art Of Crucifying. - Like bra som namnet. Krisiun - Conquerors Of Armageddon, Black Force Domain - Hardt, brutalt, jævleg og brasiliansk. MySpace Nephasth - Immortal Unholy Triumph - Krisiun-klon http://www.myspace.com/nephasth Parabellum - Tempus Mortis - Lekre colombianske saker. http://www.youtube.com/watch?v=A9mlKu_UrN4 Psychic Possessor - Forbanna tøft band frå Brasil. Heller kanskje meir over på thrash, men kven bryr seg? Asphyx – The Rack Autopsy - Severed Survival, Mental Funeral Benediction – Subconscious Terror Brutality - Screams Of Anguish Brutal Truth - Extreme Conditions Demand Extreme Responses Cadaver - Hallucinating Anxiety Cancer – Death Shall Rise Centurian - Choronzonic Chaos Gods, Liber Zax Zax The Chasm - Procession to the Infraworld, The Spell of Retribution Cryptopsy - Blasphemy Made Flesh, None So Vile Darkthrone - Soulside Journey Decapitated - The Negation, Nihility Demigod - Slumber Of Sullen Eyes Demilich - Nesphite Desultory - Into Eternity Disastrous Murmur - Rhapsodies in Red Dr. Shrinker - Grotesque Wedlock Energetic Krusher - Path to Oblivion Equinox - Return To Mystery Fuck Off – Another Sacrifice, Hell On Earth Gorguts - Considered Dead Grave - Into The Grave Hate - Awakening Of The Liar Hate Eternal - King Of All Kings, I Monarch, Conquering The Throne Immolation - Dawn Of Possession Impetigo - Ultimo Mondo Cannibale, Buio Omega, Horror Of The Zombies Incantation – Onward To Golgotha Incubus – Serpent Temptation, Beyond The Unknowns Indestroy – Indestroy, Senseless Theories Iniquity – Serenadium Krabathor – 20 Years Of Madness Krisiun – Conquerors Of Armageddon Lemming Project – Hate and Despise, Extinction Malevolent Creation – Retribution, Stillborn, The Ten Commandments Masacre - Muerte verdadera muerte Massacre – From Beyond Master – Master, On The 7th Day God Created Master Mental Horror – Proclaiming Vengeance Monstrosity – Imperial Doom Morpheus Descends – Ritual Of Infinity Morbid Angel – ALT Morta Skuld Dying Remains Morgoth – Cursed, Odium Mortician – Chainsaw Dismemberment Myrkskog – Deathmachine, Superior Massacre Napalm Death – From Enslavement To Obliteration, Harmony Corruption, Utopia Banished Necrophagia – Season Of The Dead Obituray – Cause Of Death, Slowly We Rot Obliteration – Perpetual Decay Panzerchrist – Soul Collector Paradise Lost – Lost Paradise Pentacle - ..:Rides The Moonstorm Pestilence – Consuming Impulse, Testimony Of The Ancients, Malleus Maleficarum Poison – Further Down The Abyss Pungent Stench – Been Caught Buttering, For God your Soul… Rebaelliun – Burn The Promised Land Repulsion – Horrified Resurrection – Embalmed Existence Revenant – Prophecies Of A Dying World Rigor Mortis – S/T, Rigor Mortis vs The Earth Ripping Corpse – Dreaming With The Dead Sinister – Diabolical Summoning Six Feet Under – Maximum Violence Solstice - Solstice Suffocation – Human Waste, Effigy Of The Forgotten, Pierced From Within Terrorizer – Darker Days Ahead, World Downfall Therion – Of Darkness Torture Killer – For Maggots Do Devour Unleashed – Where No Life Dwells Her er det berre snacks, kjekken. Slå deg laus og kos deg. Mykje rett fram, beinhard daumetall her. Altså slik det skal vere. Haze tek seg av det tekniske. Endret 15. mai 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Zyklon er et band jeg varmt kan anbefale Norges sterkeste Death Metal band. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Zyklon er et band jeg varmt kan anbefale Norges sterkeste Death Metal band. Tull. Cadavers og Darkthrones daumetallskive pissar på Zyklon. Molested vil også ha ein finger med i laget. I tillegg er dei eldre BRT-skivene ganske heftige. Men Zyklon er fin-fint det. Dei to fyrste skivene har da nokre knallsterke låtar. Endret 15. mai 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nye Sabaton har lekket. Ganske bra det jeg har hørt til nå. Agreed, herrlig. Knall skive Hører nu. Meget bra så langt Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Anbefalar Slumber si plate "Fallout", om nokon er ute etter god melodiøs doom. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Her var det sannelig mye snasent å finne i daumetall-listene, men jeg føyer til ei plate til der de andre ikke strakk til: Benediction - The Grotesque / Ashen Epitaph Cynic burde vært første pri for deg ihvertfall. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Om du liker teknisk death så sjekk ut Psycroptic! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Om du liker teknisk death så sjekk ut Psycroptic! Eller Nile! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå