Tuttebobo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Videoen til Bleed av Meshuggah var fancy. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Videoen til Bleed av Meshuggah var fancy. Knis. Kul låt også. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kva? Når hadde meningene dine noe å si? Du fortalte jo alltid hva som var bra og hva som var skjit, uavhengig av hvilke meninger du eller andre hadde. Kvae. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Kva? Når hadde meningene dine noe å si? Du fortalte jo alltid hva som var bra og hva som var skjit, uavhengig av hvilke meninger du eller andre hadde. Kvae. Huff, så sint du var i dag. Endret 15. mai 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvorfor er jeg så sint idag? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tror han bare ironiserer litt over at du plutselig refererte til "meningene dine", i stedet for bare å skrive ting som absolutte sannheter. Er ikke nødvendigvis sint, kan være ertelysten el.l. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vet ikke helt om det akkurat er metal jeg er på jakt etter, men jeg sliter med å finne noe som passer til følgende stikkord (som til dels er litt motsigende): Depressivt, ambient, storslagent (men ikke symfonisk), ikke growl (men ikke nødvendigvis clean), seigt, monotont, tungt (men ikke nødvendigvis hardt), groovy (men gjerne på alternative vis). Hint av Paradise Lost, Seigmen, Jotunspor, Burzum, Xasthur, Deathspell Omega, Black Sabbath, Alice In Chains - med andre ord en slags "ambient/noise-BM/punk/drone/goth med melodiske kvaliteter", vocal style ukjent. Høres sikkert helt j*vlig ut på mer enn én måte, men om noe sånt finnes så tas tips imot med takk Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Atrox var det nærmeste jeg klarte å finne svinepelz http://www.myspace.com/atroxno Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Kanskje noe post-metal ala Cult of Luna, Callisto, Isis, Solstafir eller Neurosis? Endret 15. mai 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Er ikke sikker på om Jesu oppfyller alt du er ute etter, men jeg vil si det er en tanke depressivt, så smått ambient, storslagent (massivt), absolutt ingen growl, SEIGT, monotont til en viss grad, jæskla tungt, men ikke akkurat groovy. Jeg tror at du er ute etter Jesu, og da plata Conqueror. majspejs til JESU. Og forresten, sier meg enig med Doktah Jækkobi; Ta et dypdykk i post-metal. Endret 15. mai 2008 av Seian Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kanskje Neurosis med platen "a sun that never sets"? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vet ikke helt om det akkurat er metal jeg er på jakt etter, men jeg sliter med å finne noe som passer til følgende stikkord (som til dels er litt motsigende): Depressivt, ambient, storslagent (men ikke symfonisk), ikke growl (men ikke nødvendigvis clean), seigt, monotont, tungt (men ikke nødvendigvis hardt), groovy (men gjerne på alternative vis). Hint av Paradise Lost, Seigmen, Jotunspor, Burzum, Xasthur, Deathspell Omega, Black Sabbath, Alice In Chains - med andre ord en slags "ambient/noise-BM/punk/drone/goth med melodiske kvaliteter", vocal style ukjent. Høres sikkert helt j*vlig ut på mer enn én måte, men om noe sånt finnes så tas tips imot med takk Passer ikke alt du er ute etter, men sjekk ut 'In The Woods...' Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) (...)med andre ord en slags "ambient/noise-BM/punk/drone/goth med melodiske kvaliteter", vocal style ukjent. Høres sikkert helt j*vlig ut på mer enn én måte, men om noe sånt finnes så tas tips imot med takk Rosetta tror jeg passer litt til beskrivelsen, Sjekk ut både Wake/Lift og The Gallilean Sattelites. Sistnevnte består av 2 CD-er som er lagd for å spilles samtidig, men det er bare å mixe dem i et program som f.eks Audacity Ellers så inneholder innlegget til Dr. Jacoby også en del godsaker Endret 15. mai 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Noe alla dette ? http://www.youtube.com/view_play_list?p=7B...DE895DAEC"" target="_blank">Dark black metal A Silver Mt. Zion - Sit in the Middle of Three Galloping Dog Elsker den sangen. Mener den er depressiv og majestetisk. Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Slipknot er favortitt-metalbandet mitt. Etter det kommer Linkin Park. Slipknot er så fint å sove til. Og fin å bar høre på, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Tror du har kommet til feil forum. Her snakker vi om METAL. Endret 15. mai 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Slipknot og Linkin Park finner man ikke i metal archives, mao ikke metall og skal ikke diskuteres i en tråd dedikert til metall. edit: Vil øke dødsmetallsamlinga litt. Er det noe åpenbart jeg mangler? Disse har jeg: Behemoth Bloodbath (favoritt) Cannibal Corpse Carcass Cryptopsy (favoritt) Death Death Vomit Deicide Dethklok Gojira Hypocrisy Iniquity Internal Suffering (favoritt) Nile Project Hate Prostitute Disfigurement Vader (favoritt) Endret 15. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Slipknot og Linkin Park finner man ikke i metal archives, mao ikke metall og skal ikke diskuteres i en tråd dedikert til metall. edit: Vil øke dødsmetallsamlinga litt. Er det noe åpenbart jeg mangler? Disse har jeg: Behemoth Bloodbath (favoritt) Cannibal Corpse Carcass Cryptopsy (favoritt) Death Death Vomit Deicide Dethklok Gojira Hypocrisy Iniquity Internal Suffering (favoritt) Nile Project Hate Prostitute Disfigurement Vader (favoritt) At the gates Blood red throne Red Harvest Severe Torture Amom Amarth Soilwork (gamle) In Flames (helst gamle) Arch Enemy Endret 15. mai 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå