Programvare Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kvifor er eg så kald? Fordi du hører på Kathaarian Life Code, tidenes kaldeste låt! Tr00 ev0lz! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ressultatene blir jo latterlig.. Prøv noe brutal dødsmetall. Fant mye artig med Cryptopsy, Bloodbath og The Project Hates tekster. Feretrekker fortsatt Bloobath sangene på engelsk jeg.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ressultatene blir jo latterlig.. Prøv noe brutal dødsmetall. Fant mye artig med Cryptopsy, Bloodbath og The Project Hates tekster. Cryptopsy og The Project Hate brutalt? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ressultatene blir jo latterlig.. Prøv noe brutal dødsmetall. Fant mye artig med Cryptopsy, Bloodbath og The Project Hates tekster. Cryptopsy og The Project Hate brutalt? Var egentlig ikke ment som eksempler på brutal dødsmetall da men. Jeg er enig i at det var litt dumt formulert av meg. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Vokalen i The Project Hate MCMXCIX er jo brutal nok? Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) . Endret 14. mai 2008 av Rotteklo Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Vokalen i The Project Hate MCMXCIX er jo brutal nok? Vokalen funker, men musikken er jo... hmm... Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ressultatene blir jo latterlig.. Prøv noe brutal dødsmetall. Fant mye artig med Cryptopsy, Bloodbath og The Project Hates tekster. Cryptopsy og The Project Hate brutalt? Når slutta Cryptopsy å vere brutalt, da? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Cryptopsy er da brutalt som faen. Jævla bra er det også. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Cryptopsy er da brutalt som faen. Jævla bra er det også. Enig! Sjekk signaturen. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Korleis er skivene etter Blasphemy Made Flesh? Noko eg kan like? Har berre dei to fyrste. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Jeg har Whiser Supremacy og None So Vile. Whisper supermacy er grei, men ny vokalist som jeg ikke liker like godt som gamle. Nyeste skiva er hvert fall søppel etter det jeg har hørt. Leste masse reviews som slakter den helt. Nesle: Du skriver de to første. Mener du da demoen og Blasphemy Made Flesh? None So Vile er jo faens genialt hvert fall. Endret 14. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Seian Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg syns det ikke er noe mer å hente fra Cryptopsy ihvertfall. Har du hørt None So Vile, så har du hørt Cryptopsy i siget. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Whisper Supremacy er knall. And Then You'll Beg og Once Was Not er også ålreite nok, begynner å bli ei stund siden jeg hørte de. Styr for all del unna nye skiva, The Unspoken King, men mindre du er veldig glad i metalcore/deathcore og den slags... Ligger låter fra alle skivene på http://www.myspace.com/cryptopsy Endret 14. mai 2008 av Azagrath Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Eg meiner BMF og NSV. Hva skjedde med absolutte sannheter? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Eg meiner BMF og NSV. Hva skjedde med absolutte sannheter? Kva? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ressultatene blir jo latterlig.. Prøv noe brutal dødsmetall. Fant mye artig med Cryptopsy, Bloodbath og The Project Hates tekster. Cryptopsy og The Project Hate brutalt? Når slutta Cryptopsy å vere brutalt, da? Da det nye kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå