Snurreleif Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Riffet er i alle fall grei, er litt skeptisk på linjene, men er jo 2 setninger eller noe sånt så blir dumt å si noe på det. edit: leif. Endret 11. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Smakebit fra nye Metallica. Får se hvor lenge linken funker. Spol til 2.20. Helt rått er min mening http://nl.youtube.com/watch?v=Q6HqAKtMYNs Ohh nice! Hørtes fett ut, dette tror jeg blir bra faktisk. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Verka mest som ei blanding av Load og Reload. Jippi. Skiva blir garantert drit. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Have some faith my friend Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ganske dårlig, ja. Drar bedre riff ut av ræva mi når jeg er for full til å klare å stå. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Here we go med klaging over nytt Metallica-materiale. Alt og alle kan gjøre det bedre enn de vettu så det er helt umulig at det kommer noe bra fra de nå. St. Anger var digg, det blir sikkert denne skiva og Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Høres jaggu ut som drit denna gangen også. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Synd dere ikke fikk med dere linken jeg postet i Metallica-tråden i går, der var det noe helt annet, et heftig bassriff med påfølgende gitarlinje som var helt vilt. Den ble fjernet ganske raskt fra YouTube ja. Her er den: http://www.sendspace.com/file/hs5x7s Endret 12. mai 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg kan drite bedre musikk en ST. Anger.. Den plata skulle aldri vært laget. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 "Sell your soul to me. I will set you free". Hahahh, Hetfield <3 Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Folk som ikkje likar Human Waste EPen til Suffocation er kjipe. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Folk som ikkje likar Human Waste EPen til Suffocation er kjipe. Eg har den! Nuzz? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Den ser jeg også fram til, Ed Hunter. Er det en fortsettelse på Framing Armageddon? Trur det ja, Framing var Something Wicked Part 1, men neste blir part 2 sånn eg har forstått. Kan bli interessant. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er frå Halfords Resurrection frå 2000. Hjertelig, den må sjekkes. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Er frå Halfords Resurrection frå 2000. Hjertelig, den må sjekkes. Sjekk ut alt han har. Du får låta live på Live Insurrection. Soloskivene er betre enn alt Priest har gjort. Painkiller er unntaket. Endret 12. mai 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Seian Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jøss. Det der så interessant ut. Med Greg Anderson bak øksa kan dette umulig være noe dårlig, men så aner jeg ikke hva fyrn gjør i dette da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Sjekk ut alt han har. Du får låta live på Live Insurrection. Soloskivene er betre enn alt Priest har gjort. Painkiller er unntaket. Skal prøve, sjekke om de har noe på Sound of Noise elns. Ekke helt keen på nedlasting av musikk akkurat. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Sjekk ut alt han har. Du får låta live på Live Insurrection. Soloskivene er betre enn alt Priest har gjort. Painkiller er unntaket. Skal prøve, sjekke om de har noe på Sound of Noise elns. Ekke helt keen på nedlasting av musikk akkurat. Laste ned - høyre - kjøpe? Ser ikkje problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå