Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på det, det er ganske klissete så om du går inn i en sverm med knott sitter vel alle fast i trynet ditt etterpå.

Hvertfall hvis det er brukt teatersminke, som de fleste gjør. Det er nesten som krem som smøres i ansiktet med pensel (har brukt det selv)

Men da får man sikkert inspirasjon til låter om lidelse også. Får han i tillegg 4-5 flått i det lange flokete håret er låten komplett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Det meste som har vært i media ja. Er nok en god del de fleste ikke kjenner til.

Som hva da?

 

Forefather - Steadfast er ute!

 

1202777874_f.jpg

 

Selv om jeg ikke skal påstå dette er årets album, er det hyggelig å høre fra anglosakserne igjen. Det er tross alt fire år siden forrige album. Gamle engelske historier, krig og hedendom, svartmetall og melodiske gitarer.

 

Let the shaman cast the runes

Is it today that we should strike?

We don't want to take them on

Without the gods on our side

See the ravens in the sky

What do the paths of their flight portend?

If we go forth and face them now

Will there be death waiting at the end?

Lenke til kommentar
Det meste som har vært i media ja. Er nok en god del de fleste ikke kjenner til.

Som hva da?

 

Les det jeg sa en gang til.

Det er en god del (om svartmetall og miljøet) de fleste ikke kjenner til. Jeg ble nysgjerrig og lurte på hva det var de fleste ikke kjente til, kanskje noe jeg ikke kjenner til, og da vil jeg helst få kjent det til så jeg vet enda mer.

 

Jeg prøver igjen: Som hva da?

Lenke til kommentar
Det meste som har vært i media ja. Er nok en god del de fleste ikke kjenner til.

Som hva da?

 

Les det jeg sa en gang til.

Det er en god del (om svartmetall og miljøet) de fleste ikke kjenner til. Jeg ble nysgjerrig og lurte på hva det var de fleste ikke kjente til, kanskje noe jeg ikke kjenner til, og da vil jeg helst få kjent det til så jeg vet enda mer.

 

Jeg prøver igjen: Som hva da?

 

Det veit jeg ikke, jeg prøver bare å si at det er nok en del som skjedde på 90-tallet som oss "dødlige" aldri kommer til å få vite om.

Lenke til kommentar
Windir er go'musikk! Arntor må være den beste Windirplata.

 

Også det einaste gode.

 

Thriven er ein dass. Ingen oppegåande mislikar Terrorizer.

 

Tull, Alle Windir skivene oser av kvalitet og er noe av det beste verden har fått av Black/folk/Viking Metal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...