Seian Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 HÅHÅ! Fest hos meg med Synikk på repeat! Dette låter mektig, og overbevisende bra ut. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 "Evolutionary Sleeper" er veldig god, men de to andre låtene får jeg bare ikke taket på. Kjedelig, slett og rett. Det er så snilt og...vel, "gay". Noe som egentlig ikke er noen overraskelse, lulz. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Var noen partier som var urovekkene svake... Lenke til kommentar
huf Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Absolutt, men då er det berre å høyre Evolutionary Sleeper dobbelt så mange gongar. Veier bra opp. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Rolig nå. Det er fortsatt plenty av plass til flere sanger som Evolutionary Sleeper på full-lengderen. Kanskje de prøver å lokke litt? Altså, det beste til slutt. Slik som til meg da Meshuggah slapp ut Bleed. Bleed røsker jo ulovlig mye, men da jeg kom til det at plata kom ut, så var det bare kjedelig. Var som å få servert bløtkake først, og deretter en tørr brødskive med salami uten smør og helst uten noe å drikke til. De kunne heller ha servert tittellåta obZen først, også gitt ut hele plata. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Dra til helvete dersom du ikkje likar denne låta eller skiva. Enkelt og greit noko av det beste som er. Se filmen hos Youtube Uuuuuuuugh! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vil ha de siste to minuttene av liver mitt tilbake. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Forresten, den Cynic-promoen (kan aldri nevne den nok). Der følger det med Evolutionary Sleeper, men dette er jo tatt ifra opptredenen på Hove. I såfall, det er jo ganske fett. Voxn høres ut som et skikkelig dopvrak og. "... Thish is Evolutionary Sleeperrh." edit: Forresten, noen som vet hvor jeg vil hen? Endret 9. mai 2008 av Seian Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Han er ikke like kjekk som Jan-Thomas. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Dra til helvete dersom du ikkje likar denne låta eller skiva. Enkelt og greit noko av det beste som er. Kul trommespilling innimellom, men ellers er det sånn ca den kjedeligste sangen jeg noensinne har hørt. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Peter Beste - True Norwegian Black Metal Book. Fleire som gler seg til bokslepp? Det visuelle er noko av det mest fascinerande med Black Metal, og ei fotobok er heilt på sin plass. Blir sikkert morosame greier. Endret 9. mai 2008 av svinepelz Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Sikkert mye av det samme man har lest mange ganger før. Fine bilder, men.. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kan bestille boka her: http://www.peterbeste.com/store.html (limited edition-varianten vert sjølvsagt trykt opp i 666 eksemplar). Kan kjøpe boka på Amazon òg, står ingen releasedato. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kan bestille boka her: http://www.peterbeste.com/store.html (limited edition-varianten vert sjølvsagt trykt opp i 666 eksemplar). Kan kjøpe boka på Amazon òg, står ingen releasedato. Må nok skaffe den boka når den blir tilgjengelig, selv om jeg ikke forventer noe nytt. Alt er blitt fortalt allerede, og nå skjer det ingenting spennende. Dagens ungdom altså Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Eneste Prisen som var litt drøy men ellers helt rått! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Ser ut som de er en del bra bilder her ja, få bare håpe at ikke halve boka er dedikert til Mayhem. edit: ser ut som releasen er 1 Juni. Deluxe Limited Edition Pre-orders will ship approximately 2 weeks before the release date of June 1 Endret 9. mai 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Gleder meg til denne. Blir gøy å lese, selv om jeg kjenner til det meste. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Gleder meg til denne. Blir gøy å lese, selv om jeg kjenner til det meste. Det meste som har vært i media ja. Er nok en god del de fleste ikke kjenner til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå