Tuttebobo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Men man har noen virkelige skjønnheter også, som virkelig går inn for å se bra ut av typen "dark angel". Har vært sammen med et par sånne jenter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Does the pope shit in the woods? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Skryter ikke, bare konstaterer fakta. Hun forrige ødela meg sånn at jeg trakk meg fra "markedet" i mange år. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Skryter ikke, bare konstaterer fakta. Hun forrige ødela meg sånn at jeg trakk meg fra "markedet" i mange år. Ja ligg unna damer med tunga piercet med masse kvasst metall Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hu var ikke piercet noensteder, men det får være en historie til en annen tråd enn metaltråden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Neida, den feteste synthsjappa ligger jo der. Stordahl Musikk. Har lagt igjen minst 30000 der. Selv om det er 2 timers tur fra Drammen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Snakker om bandet, og det er frekt! Byen Moss driter jeg i. Er det ikke no sånn fiskeslamgreier der? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) No idea. Bor ikke i nærheten. Tenkte du bodde i Moss og kjeda deg ellerno. For det gjør man i Moss. Endret 4. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Landets styggaste by saman med Rjukan og Notodden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Who cares når Stordahl musikk i Moss selger sånne: Jeg får en liten orgasme hver gang jeg ser det udyret der (til 65000,-). Har en noget mindre en til 30 lapper selv. Endret 4. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 eBay. Forbinder byen med fiskelukt.. Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 På eBay kan man ikke dra i butikken og snakke synth og skru fete lyder på synther man aldri har råd til å kjøpe selv. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Uff, så mye off topic-sjit det var her da! Sitter å hører på Agalloch - The Mantle. Et fantastisk album. Forresten: For noen sider siden ble Baroness nevnt. Er det flere som liker de? Endret 5. mai 2008 av Pétur Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Men man har noen virkelige skjønnheter også, som virkelig går inn for å se bra ut av typen "dark angel". Har vært sammen med et par sånne jenter. Skryt litt mer da! Har aldri vært sammen med noen metalbabes, trenger ikke å diskutere hvem som var beste vokalisten i Einherjer eller hva det beste Enslaved albumet er når man jokker heller... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kom over Flametal for en tid tilbake, glemte de litt vekk, men de kom med nytt album i år som faktisk var dritfett! Bandet spiller altså en rar blanding av metal og spansk flamenco gitar dans ting. Fett. Sjekk ut Strange Rails. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Abigor de er nå der ute uansett om du vil eller ikke. Er bare å snakke med dem, de er bare jenter de også selv om de er pene. Det har ikke med å snakke om metal hele tiden, men bare ha atmosfæren og tryggheten på at hun liker det samme du liker, og kanskje er ekstra nøye på at ting skal se riktig ut. At hun syns det er romantisk med Tristania og MDB er jo ikke noe bakdel. Som Nemi omtrent Men whatever. Veldig off-topic. Endret 5. mai 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Kom over Flametal for en tid tilbake, glemte de litt vekk, men de kom med nytt album i år som faktisk var dritfett! Bandet spiller altså en rar blanding av metal og spansk flamenco gitar dans ting. Fett. Sjekk ut Strange Rails. Det beste er at de har et par damer som danser flamenco på scenen når de spiller live Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) At hun syns det er romantisk med Tristania og MDB er jo ikke noe bakdel. Veeeeel. Det einaste som manglar no, er at ho er neger. Da kan det ikkje bli verre. Endret 5. mai 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå