Neslepaks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nargaroth er jævlig jalla. Faktisk einig med Haze. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva er det egentlig med uttalelsene til Sigurd Wongraven på vg.no? http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=506070 Jeg synes han kan ta det storhetskomplekset sitt og jekke seg ned på bakkenivå. Akkurat som om de er Verdensmestre Noe de IKKE akkurat beviser ved og gi ut 3 nesten smekk like album på rad! SÅ syter han over kvaliteten på andre ? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Var det ikke Nargaroth som har påstått at han har møtt Varg Vikernes en rekke ganger og er helt oppslukt av fyrn? Leste at Viker'n ikke hadde møtt noen kalle seg Nargaroth og greier. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Var det ikke Nargaroth som har påstått at han har møtt Varg Vikernes en rekke ganger og er helt oppslukt av fyrn? Leste at Viker'n ikke hadde møtt noen kalle seg Nargaroth og greier. http://nargaroth.shaddai.name/en/ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jau, og når du først er i gang kan du jo få med deg alle Emperor-skivene, og kanskje Ihsahn-skivene og. Nyeste hans er ganske god må jeg si. Med mindre du har alt da. Hørt alt av Emperor og har planer om og skaffe meg Ihsahn platen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Helvete, hvem er det han Nargaroth-duden ligner på her? Er et eller annet sykt kjent med det trynet. Fete bukser? NEI! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Helvete, hvem er det han Nargaroth-duden ligner på her? Er et eller annet sykt kjent med det trynet. Fete bukser? NEI! Bare jeg som syntes at han lginet på vokalisten i Slayer? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Fy faen for en genial skive! Nevt det før, men sier det igjen! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jæpp. Tror jeg jammen må få satt sving på plata. På LP-utgaven så er det så steike tøft bilde inni. Mitt neste mål her i livet er å få spille på et tilsvarende saftig rack som det der. HO)))-HO))). Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har akkurat fått en liten åpenbaring. Den kalles Virgin Black og er Australsk gothmetal med herlig gitarspill, vakker kvinnevokal, svære symfoniarrangementer, uten å bli dimmu. Dette er vakker musikk! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har akkurat fått en liten åpenbaring. Den kalles Virgin Black og er Australsk gothmetal med herlig gitarspill, vakker kvinnevokal, svære symfoniarrangementer, uten å bli dimmu. Dette er vakker musikk! Sjakka Ava Inferi? 'Hjertebarnet' til Blasphemer, er goth-doomish med en av Portugals mest dyktige kvinnelige vokalister. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg har akkurat fått en liten åpenbaring. Den kalles Virgin Black og er Australsk gothmetal med herlig gitarspill, vakker kvinnevokal, svære symfoniarrangementer, uten å bli dimmu. Dette er vakker musikk! Sjakka Ava Inferi? 'Hjertebarnet' til Blasphemer, er goth-doomish med en av Portugals mest dyktige kvinnelige vokalister. Var greit det der, men likte Virgin Black mye bedre. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Var ikke måte på hvor lang tid det måtte ta før Lykathea Aflame satt, men fader som den røsker når den er på sin plass. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Da har jeg endelig fått hørt de nye platene fra Kiuas og Arsis, og de innfridde med å holde seg til det de gjør best! (Kiuas til extreme power metal, og arsis til melodiøs tech death). ho ho! edit: og som den gameren jeg er, gleder jeg meg til å høre Lemmy, Dio og Rob Halford i Brütal Legend! Endret 2. mai 2008 av NiXx Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Var ikke måte på hvor lang tid det måtte ta før Lykathea Aflame satt, men fader som den røsker når den er på sin plass. ÅWW JE. Lett på topp 5 av dau-album. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Tom Araya i Slayer ser ikke i nærheten ut som han der Nargaroth-fyren. Han har alltid hatt krusete langt hår og sør-amerikansk utseende, typisk med gammel t-skjorte og shorts som går halvveis ned på leggen. Typisk dødsmetall-look, egentlig. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nye trommissen in Necrophagist: Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Tom Araya i Slayer ser ikke i nærheten ut som han der Nargaroth-fyren. Han har alltid hatt krusete langt hår og sør-amerikansk utseende, typisk med gammel t-skjorte og shorts som går halvveis ned på leggen. Det er vel fordi han er sør-amerikaner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå