Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat fått en liten åpenbaring. Den kalles Virgin Black og er Australsk gothmetal med herlig gitarspill, vakker kvinnevokal, svære symfoniarrangementer, uten å bli dimmu. Dette er vakker musikk!

Sjakka Ava Inferi? 'Hjertebarnet' til Blasphemer, er goth-doomish med en av Portugals mest dyktige kvinnelige vokalister.

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat fått en liten åpenbaring. Den kalles Virgin Black og er Australsk gothmetal med herlig gitarspill, vakker kvinnevokal, svære symfoniarrangementer, uten å bli dimmu. Dette er vakker musikk!

Sjakka Ava Inferi? 'Hjertebarnet' til Blasphemer, er goth-doomish med en av Portugals mest dyktige kvinnelige vokalister.

Var greit det der, men likte Virgin Black mye bedre.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått hørt de nye platene fra Kiuas og Arsis, og de innfridde med å holde seg til det de gjør best! (Kiuas til extreme power metal, og arsis til melodiøs tech death).

ho ho!

edit: og som den gameren jeg er, gleder jeg meg til å høre Lemmy, Dio og Rob Halford i Brütal Legend!

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Tom Araya i Slayer ser ikke i nærheten ut som han der Nargaroth-fyren.

Han har alltid hatt krusete langt hår og sør-amerikansk utseende, typisk med gammel t-skjorte og shorts som går halvveis ned på leggen. Typisk dødsmetall-look, egentlig.

Lenke til kommentar
Tom Araya i Slayer ser ikke i nærheten ut som han der Nargaroth-fyren.

Han har alltid hatt krusete langt hår og sør-amerikansk utseende, typisk med gammel t-skjorte og shorts som går halvveis ned på leggen.

Det er vel fordi han er sør-amerikaner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...