MrHaze Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Høg kvint til den. Utvikling er eit must. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Sorry for å gå ganske så OT, men hva i helsike mente du med "Høg kvint til den?" Hørte Cynic for lenge siden, og det var ganske fett sålangt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ahh, ny Cynic-sample ute. 35 sekund, riktignok, men fy faen så bra det høyres ut. LITT luremuseri å bryte heilt i starten av ein solo. http://www.myspace.com/cyniconline Ikke så ille, tror den nye Cynic plata blir et album jeg skal sjekke ut når den tiden kommer. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Sorry for å gå ganske så OT, men hva i helsike mente du med "Høg kvint til den?" Hørte Cynic for lenge siden, og det var ganske fett sålangt jeg kan huske. Kvint = fem heile toner. Høg kvint = høg fem. Musikknerd-humor. Endret 1. mai 2008 av MrHaze Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Feil. Det er fem intervaller fra grunntone til kvint. Ikke hele toner. :--(((( Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ah, rota litt, ja. Eg får unnskylde for å lede folk på ville vegar. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Har "skaffet" meg Watershed nå, og kommet til andre spor, «Heir Apparent» - fytti helvete, om albumet fortsetter i denne retningen blir det en KLAR favoritt! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Men det gjør ikke det. Heir Apparent er det eneste som virkelig er megabrutalt på den skiva. Du har nok en smule for høye forventninger. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kan noen anbefale noe av Zyklon? Har Aeon, World Ov Worms også har jeg Zyklon-B - Blood Must Be Shred. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kvint = fem heile toner. Høg kvint = høg fem. Musikknerd-humor. Ah slik ja Musikknerd jeg og, så lurte litt på hva baktanken med utrykket var. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Kan noen anbefale noe av Zyklon? Har Aeon, World Ov Worms også har jeg Zyklon-B - Blood Must Be Shred. Du kan sjekke ut sisteskiva til Zyklon. Meir er det ikkje. Endret 1. mai 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jau, og når du først er i gang kan du jo få med deg alle Emperor-skivene, og kanskje Ihsahn-skivene og. Nyeste hans er ganske god må jeg si. Med mindre du har alt da. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Æsj, Ihsahn. Et tilbakesteg i hans karriere ville jeg kalt det. Den er en smule rå Unhealer-sangen med Åkerfeldt som vokal akkompani, men hele greia blir for prog metal for min del. Lailailai. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Han orker jo ikke lage Nightside Eclipse/Anthems 10 ganger heller, da. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 For all del, men det får da være grenser på hvor glorete musikken ble. Får en sann bismak av Dream Theater. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kanskje litt fanboy-faktor, men jeg personlig synes alt Ihsahn er med på blir automatisk helt jævli bra. Han har slik en elegant stil i musikken sin at det blir bare... ja, perfekt! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Soloprosjektet til Ihsahn er faktisk enda verre enn sisteskiva til Emperor. Da er det jaggu trist. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nargaroth er sannelig fett. At jeg ikke har sjekka ut dette før. 1993 a year of misery? Darkness fills the sky. I hear the warriors cry. The legend tells a story From a Viking from the north, Who met a Death Warrior Black Metal was never really the same. The legend call it murder And the Viking had survived. But the eyes of the Death Warrior Never saw again the sun upon the sky. And the quintessence: Everyone recognized war, That Black Metal isn't just Entertainment anymore. I can still remember My emotions so confused. My soul was seeking answers. No knife I let unused. So many questions I had to satisfy. My soul was under torture, But I knew my way was right I see a cemetery fall asleep under fog And I know the old days will never come Again. 1993, this year of misery was the knife which split the Black Metal scene apart. Since that mighty day Black metal split his Way, And the unity was never the same again. Lies, rumors and hate. Moneymaking, sadness And shame And all this by, the Day as Burzum Killed Mayhem. Remember this day! Remember this way! That you never betray, what here leads you On your way! And I never will forget The day as this both warriors met. The blood was hot the moon was red And Black Metal created his own grave. And I dream from days before Black Metal Maniacs, no whore, In the legions of war The demons in our heads the law. So I summon you once again, We should never forget the pain From older days in our veins We now cut of that it can flow like rain. Arrghh, this was the legend from The Day as Burzum killed Mayhem. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Er så stygg den teksten Endret 1. mai 2008 av thadon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå