Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Vil "gå på butikken" si det samme som "fyr opp DC++ og søk på Deicide"? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Begge deler fører til samme resultat. Velkommen tilbake! Endret 30. april 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvem var "velkommen tilbake" rettet mot? Btw, tildere som ikke har gjort det, sjekk ut Dissection. Det er knallj Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Meg, har vært self-banned i 2 uker. Det har vært ganske befriende, faktisk. Har ikke hatt den voldsomme tvangstanken om å sjekke hw.no hvert 5. minutt, eller sitte i timesvis å bare browse tråder helt meningsløst. Jeg syns det ble for mye når jeg satt i timevis før jobb og timevis etter jobb og bare kødda rundt her istedet for å gjøre andre ting, så jeg rapporterte meg selv. Jeg har faktisk kunnet spille spill eller se DVD'r UTEN å måtte alt-tabbe til forumet 100 ganger. Og btw, takk skal du ha abigor. Endret 30. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja, velkommen tilbake da! Vi har hatt lack of metalskillz her. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sjekk ut gitarsoloen i denne sangen !! helt sinnsykt fett!! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Cephalic Carnage var kult. Se filmen hos Youtube Endret 30. april 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Cephalic Carnage var kult. Xenosapien var blant fjorårets aller beste skiver for min del, fett band! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Dr. Jacoby, videoen virker itj! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Fikset. Endret 30. april 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Meg, har vært self-banned i 2 uker. Det har vært ganske befriende, faktisk. Har ikke hatt den voldsomme tvangstanken om å sjekke hw.no hvert 5. minutt, eller sitte i timesvis å bare browse tråder helt meningsløst. Jeg syns det ble for mye når jeg satt i timevis før jobb og timevis etter jobb og bare kødda rundt her istedet for å gjøre andre ting, så jeg rapporterte meg selv. Jeg har faktisk kunnet spille spill eller se DVD'r UTEN å måtte alt-tabbe til forumet 100 ganger. Og btw, takk skal du ha abigor. Det er værre enn heroin ja. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg merker at den gamle vanen er tilbake igjen, har nesten ikke gjort annet enn å krangle med schnell i DNFK eller oppdatere forumet 200 ganger. Kanskje best å bare stikke igjen. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 På tide å ta en pust i bakken når man blir så avhengig av ting, ja. Sitter av og til og refresher litt selv, i mangel på noe annet å gjøre... i grunnen ganske kjedelig. Sitter og hører på DePress og YouTuber litt samtidig, en salig røre. Sjekket ut Sahg nå, morsom blanding av Kyuss og Sabbath, men hvor bra er det egentlig? Vet ikke helt ennå, er ikke 100% overbevist: Fikk litt Deathspell Omega-wibes av Jotunspor: http://youtube.com/watch?v=galBQgj320k Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ahh, ny Cynic-sample ute. 35 sekund, riktignok, men fy faen så bra det høyres ut. LITT luremuseri å bryte heilt i starten av ein solo. http://www.myspace.com/cyniconline Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ahh, ny Cynic-sample ute. 35 sekund, riktignok, men fy faen så bra det høyres ut. LITT luremuseri å bryte heilt i starten av ein solo. http://www.myspace.com/cyniconline Fet blanding av vokaler da, nice. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hoho, steike. Så utrolig feigt av dem å bare slenge ut en så ulovlig kort sample. Det låt ikke akkurat noe særlig ut som Cynic anno '93, men jeg vil ha meeer. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Cynic har vel aldri vist tegn til å vere særlig regressive. Eg likar at dei har eit sound som konstant er i endring, men fortsatt er umiskjennelig Cynic. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Såklart. Inget vondt ord om at de ikke ligner identisk som de gjorde på førsteplata. Hva er ikke mer kjedeligere enn en etterlengta oppfølger som låter nøyaktig det samme som forgjengeren? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ahh, ny Cynic-sample ute. 35 sekund, riktignok, men fy faen så bra det høyres ut. LITT luremuseri å bryte heilt i starten av ein solo. http://www.myspace.com/cyniconline Ga meg gåsehud. LETT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå