Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meg, har vært self-banned i 2 uker. Det har vært ganske befriende, faktisk. Har ikke hatt den voldsomme tvangstanken om å sjekke hw.no hvert 5. minutt, eller sitte i timesvis å bare browse tråder helt meningsløst. Jeg syns det ble for mye når jeg satt i timevis før jobb og timevis etter jobb og bare kødda rundt her istedet for å gjøre andre ting, så jeg rapporterte meg selv.

Jeg har faktisk kunnet spille spill eller se DVD'r UTEN å måtte alt-tabbe til forumet 100 ganger.

Og btw, takk skal du ha abigor.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Meg, har vært self-banned i 2 uker. Det har vært ganske befriende, faktisk. Har ikke hatt den voldsomme tvangstanken om å sjekke hw.no hvert 5. minutt, eller sitte i timesvis å bare browse tråder helt meningsløst. Jeg syns det ble for mye når jeg satt i timevis før jobb og timevis etter jobb og bare kødda rundt her istedet for å gjøre andre ting, så jeg rapporterte meg selv.

Jeg har faktisk kunnet spille spill eller se DVD'r UTEN å måtte alt-tabbe til forumet 100 ganger.

Og btw, takk skal du ha abigor.

Det er værre enn heroin ja. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver...

Lenke til kommentar

På tide å ta en pust i bakken når man blir så avhengig av ting, ja. Sitter av og til og refresher litt selv, i mangel på noe annet å gjøre... i grunnen ganske kjedelig.

Sitter og hører på DePress og YouTuber litt samtidig, en salig røre. Sjekket ut Sahg nå, morsom blanding av Kyuss og Sabbath, men hvor bra er det egentlig? Vet ikke helt ennå, er ikke 100% overbevist:

Fikk litt Deathspell Omega-wibes av Jotunspor: http://youtube.com/watch?v=galBQgj320k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...