Saddlefall Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nye Deicide i playlisten nå. Heftige saker, kjapt og brutalt. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nye Deicide i playlisten nå. Heftige saker, kjapt og brutalt. Den skal inn så fort lønning / stipend kjem. Smakebitane har vore svært lovande. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vel, etter et par gjennomhøringer må jeg si at Till Death Do Us Part er et meget fett album! Kjappere, mer brutalt og med et sinnsykt driv. Litt mer tilbake til old school death metal vil jeg tro. De har tonet ned gitarsoloene litt også. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvordan uttaler man egentlig Deicide? Dæisaid? Dæiasaid? Diasaid? Disaid? Daisaid? Daiasaide? Decide? osv Portal Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvordan uttaler man egentlig Deicide? Dæisaid? Dæiasaid? Diasaid? Disaid? Daisaid? Daiasaide? Decide? osv Portal di-i-said. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Slik som det skrives. Det betyr gudedrap (eller noe som er ganske likt ihvertfall). Akkurat som i Homicide, bare at det er "Dei" istedet, som har noe med guddommelighet å gjøre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) deicide - the killer/killing of a god Endret 29. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Dee-juh-said. Endret 29. april 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvordan uttaler man egentlig Deicide? Deiysaid Portal var drit. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 WAT? Trudde atonal, kaotisk syremetall var helt di greie? YA YA... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Portal var drit. Haha, så elegant. Endelig et bevis på at ikke alt Glint tar i blir til gull. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fail. Portal er fuckings kenaill. Kjøper diskografien deres så snart jeg har fått fiksa paypal-HELVETET igjen. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Prøv igjen. Jeg vil ha noe The Other Side of the Sky-lignende sak. Vil den anbefalingstråden din se lyset igjen, tro? Isåfall vil det være en verdig, og ikke minst en etterlengtet bump. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hahah, veitveitveit. Har minnet meg selv på det flere ganger, men gidder aldri. For trøtt, for mett, for full, etc. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Portal falt absolutt i smak her i gården. Minnet meg egentlig litt om mitt eget doomdroneskrekkoggru prosjekt, litt av samme stemningen jeg prøver på Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nye Opeth-skiva er utrolig frustrerende, jeg så frem til et monsteralbum med bare heftig death metal slik som Opeth er mestere til. Det ender hele tiden med at jeg bare hører Heir Apparent og The Lotus Eater. Jeg er ikke i humør for progressiv rock nå, og det er det dessverre alt for mye av på skiva. Nå satt jeg på Blackwater Park. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det var faktisk ganske lite growl på Ghost Reveries også. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg klarer ikke å få nok av den nye Opeth skiva! Her har dere forresten en høyst uhøytidelig studio rapport fra Scar Symmetry og innspillingen av deres kommende skive, Holographic Universe. Mye av det høres jævlig fett ut. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Når har nyeste Deicide release? sinnsyt rå plate. det eg har hørt vertfall. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Når har nyeste Deicide release?sinnsyt rå plate. det eg har hørt vertfall. 28. April ifølge myspacen. Så det er vel bare å ta en tur i butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå