Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I det siste har vel King tatt mer og mer over musikken innad i Gorgoroth. Infernus bidro ikke så mye på siste albummet, og heller ikke så fælt mye på Twilight. Mannen har laget noen helrå sanger, men virker som han ikke har vært like fokusert på det de siste årene. Jævlig synd hvis bandet splitter, har enda ikke fått sett de live og det er det eneste bandet jeg må se live.

Lenke til kommentar

At de splittes virker det som om det er liten tvil om, spørsmålet er vel bare hvem som blir "det nye "Gorgoroth.

 

Men selv om det orginale medlemmet ikke har bidratt med så alt for mye bør vel han få navnet?

Selv om han ikke gjør en dritt hadde det jo ikke vært noe Gorgoroth uten ham?

 

Men med det sagt, så aner jeg ikke hvordan sånne saker løses i retten.

 

 

Jeg er fornøyd så lenge Necrophagist platene mine ikke fordamper, moahahhaha!

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Ja Infernus har vel ikke bidratt skikkelig siden Under the Sign of Hell (men nå er jeg på tynn is her, for det vet jeg ikke sikkert). Men på Under laga han jo alt. Og det er forsjåvidt eneste Gorgoroth skiva jeg gidder å ta frem idag og. Og de er ett bra live band ja.

 

Uansett synes jeg det ville vært rart om King og Gaahl fikk Gorgoroth navnet.

Lenke til kommentar
Noe 24/7 band er det nok ikke, men det er utrolig digg å kunne sette seg ned og høre på de fra tid til annen, særlig når man hungrer etter daumetall og vil høre på noe annet enn Obituary, Death eller hva nå det enn skulle måtte være.

 

Jepp, forstår hva du mener. Hører akkurat nå på Beneath the Massacre ... greit nok det også ... :o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...