Snurreleif Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Prøv å søk på google, de har tatt det av lufta der jeg har brukt å se episodene tydeligvis. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...ewsitemID=83227 Gorgoroth news. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Så de nå nettopp, for meg virket det som om de ikke skulle slutte med hele Gorgoroth prosjektet, men de klarer bare ikke å samarbeide? Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ja det er vel det det står. Spørs bare hvem som skal ha navnet. Men det burde vel være Infernus. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Akkurat det har jeg ikke peiling på, vet ikke så mye om bandet og dets historie, men det blir nok stille fra plate fronten derfra i alle fall. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 TSK! Betyr navnet noe som helst? Jeg driter vel i hvem f** som heter hva ... det er musikken som teller! Ikke sant ... ? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jau, men med tanke på at band-navnet har et stort internasjonalt navn bryr nok Gaahl og co seg. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Synes det har vært litt snodig om Gaahl og King skal bruke Gorgoroth navnet ja. Siden Infernus er bandets eneste originale medlem. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 I det siste har vel King tatt mer og mer over musikken innad i Gorgoroth. Infernus bidro ikke så mye på siste albummet, og heller ikke så fælt mye på Twilight. Mannen har laget noen helrå sanger, men virker som han ikke har vært like fokusert på det de siste årene. Jævlig synd hvis bandet splitter, har enda ikke fått sett de live og det er det eneste bandet jeg må se live. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) At de splittes virker det som om det er liten tvil om, spørsmålet er vel bare hvem som blir "det nye "Gorgoroth. Men selv om det orginale medlemmet ikke har bidratt med så alt for mye bør vel han få navnet? Selv om han ikke gjør en dritt hadde det jo ikke vært noe Gorgoroth uten ham? Men med det sagt, så aner jeg ikke hvordan sånne saker løses i retten. Jeg er fornøyd så lenge Necrophagist platene mine ikke fordamper, moahahhaha! Endret 21. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja Infernus har vel ikke bidratt skikkelig siden Under the Sign of Hell (men nå er jeg på tynn is her, for det vet jeg ikke sikkert). Men på Under laga han jo alt. Og det er forsjåvidt eneste Gorgoroth skiva jeg gidder å ta frem idag og. Og de er ett bra live band ja. Uansett synes jeg det ville vært rart om King og Gaahl fikk Gorgoroth navnet. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er fornøyd så lenge Necrophagist platene mine ikke fordamper, moahahhaha! Hør, hør! Ja, jeg er så enig, så enig! Det er nok Necrophagist som sitter nermest mitt onde svarte hjerte for tiden ... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jau, fy faen så gromt det var å sette på de, helvete trodde jeg skulle fly i bakken! Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Alltid funnet Necrophagist temmelig kjedelig gitt. Dyktige folk, for all del. Men er _ekstremt_ sjelden jeg gidder å høre på noe utelukkende fordi det teknisk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noe 24/7 band er det nok ikke, men det er utrolig digg å kunne sette seg ned og høre på de fra tid til annen, særlig når man hungrer etter daumetall og vil høre på noe annet enn Obituary, Death eller hva nå det enn skulle måtte være. Lenke til kommentar
Backload Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noe 24/7 band er det nok ikke, men det er utrolig digg å kunne sette seg ned og høre på de fra tid til annen, særlig når man hungrer etter daumetall og vil høre på noe annet enn Obituary, Death eller hva nå det enn skulle måtte være. Jepp, forstår hva du mener. Hører akkurat nå på Beneath the Massacre ... greit nok det også ... :o) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Det er nok ingen hemmelighet at daumetall kan bli vanvittig ensformig i perioder, men etter et par runder med thrash, power, prog, deathcore eller hva søren så er man jaggu klar for det igjen. Hører selv på Pyrexia i øyeblikket, tester ut noen nye band på myspace. : p Endret 22. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Neeieieie, Gorgoroth splitte opp?!? :--( Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Like greit. Har ikke akkurat hatt verdens beste formkurve. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tross alt gjør de det ikke for musikkens skyld.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå