Programvare Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Blasphemer slutter i Mayhem Lurer på hvem de tar inn som gitarist da. En eller annen pikk som dreper bandet mest sansynlig. Ordo er lett den feiteste Mayhem skiva, tett fulgt av Grand Declaration Of War. Ho-ho! DMDS er den einaste Mayhem-plata som verkeleg sparkar. Den er til gjengjeld heilt forbanna genial. Deathcrush crusher minst like mye som DMDS, selv om begge er mesterverk. Silvester Anfang er beste introlåta noen gang btw. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Alt Maniac tar i blir drit. Taklar berre ikkje den vokalisten. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Maniac høres ut som Streken. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har du noen sæmplz så jeg kan få høre hvor bra Streken duger bak mikrofonen? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Maniac: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 noen som hører på nsbm her?? mange brae band er det sigrblot ohtar temnozor og mange mer Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Opeths nye musikkvideo for Porcelain Heart: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har kommet over sjokket etter jeg leste Blasphemer vill forlate Mayhem. Det er ufattelig trist egentlig. Men han fortjener ikke være med i ett band han ikke føler seg hjemme i og jeg ønsker han lykke til og håper han lykkes med det han foretar seg etter Mayhem... Jeg er hvertfall heldig nok og får sett han på scenen neste uke på ClubMaiden. Blir veldig spennende og se hvem som tar hans plass og hvordan neste album blir (om det blir noen flere album). Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dead Se filmen hos Youtube Maniac Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det er Attila som synger Freezing Moon. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Den låta på den nye musikkvideoen til Opeth var jævli rå! Ser fram til albumet nå ja Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Det er Attila som synger Freezing Moon. I på European Legions DVD-en som Nebuchadnezzar linker til. Edit: ... Gidd å sjekke den første linken først Lunar... Endret 23. april 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Den låta på den nye musikkvideoen til Opeth var jævli rå! Ser fram til albumet nå ja Last ned The Lotus Eater fra http://www.roadrunnerrecords.com/artists/Opeth/ , så vil du glede deg enda mer til albumet. Lovlig download også Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 noen som hører på nsbm her?? mange brae band er det sigrblot ohtar temnozor og mange mer Ja jeg har hørt Sigrblot, noe av det bedre fra Svensk NSBM selv om de ikke er 100% NSBM. De andre har jeg ikke hørt enda, men skal se om jeg finner noe av de. Ellers er jo West Wall, og Bound For Glory og Before God jævlig gode "ns" band selv om det er death/thrash/viking. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen tips til gode melodic metal band? Hører på Dark Tranquillity, Insomnium og In Flames fra før og er klar for å åpne horisonten et lite stykke Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Wintersun og Norther Endret 23. april 2008 av thadon Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Håhåh, Sahg I og II er virkelig to knallskiver. II vil jeg si er den som slår best an. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dub Buk sin plate "Idu Na Wy" er egentlig det eneste jeg hører på som kan ligne på NSBM. Men så er det igjenn en råfeit plate. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dub Buk sin plate "Idu Na Wy" er egentlig det eneste jeg hører på som kan ligne på NSBM. Men så er det igjenn en råfeit plate. Aye, Ljut Witczyzny (Spor nr. 7) har helt klart vært en av de mest spillte sangene her i huset de siste ukene. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Dub Buk sin plate "Idu Na Wy" er egentlig det eneste jeg hører på som kan ligne på NSBM. Men så er det igjenn en råfeit plate. Aye, Ljut Witczyzny (Spor nr. 7) har helt klart vært en av de mest spillte sangene her i huset de siste ukene. Hinsides merkelig musikk, skal det være slike hakk i første sang? Må høre mye på dette albumet, konge symfonisk (NS)BM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå