Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Blasphemer slutter i Mayhem :( Lurer på hvem de tar inn som gitarist da.

 

En eller annen pikk som dreper bandet mest sansynlig. Ordo er lett den feiteste Mayhem skiva, tett fulgt av Grand Declaration Of War.

 

Ho-ho!

 

DMDS er den einaste Mayhem-plata som verkeleg sparkar. Den er til gjengjeld heilt forbanna genial.

 

Deathcrush crusher minst like mye som DMDS, selv om begge er mesterverk. Silvester Anfang er beste introlåta noen gang btw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kommet over sjokket etter jeg leste Blasphemer vill forlate Mayhem. Det er ufattelig trist egentlig. Men han fortjener ikke være med i ett band han ikke føler seg hjemme i og jeg ønsker han lykke til og håper han lykkes med det han foretar seg etter Mayhem...

 

Jeg er hvertfall heldig nok og får sett han på scenen neste uke på ClubMaiden. Blir veldig spennende og se hvem som tar hans plass og hvordan neste album blir (om det blir noen flere album).

Lenke til kommentar
noen som hører på nsbm her??

 

mange brae band er det

 

sigrblot

ohtar

temnozor

 

 

og mange mer

Ja jeg har hørt Sigrblot, noe av det bedre fra Svensk NSBM selv om de ikke er 100% NSBM. De andre har jeg ikke hørt enda, men skal se om jeg finner noe av de. Ellers er jo West Wall, og Bound For Glory og Before God jævlig gode "ns" band selv om det er death/thrash/viking.

Lenke til kommentar
Dub Buk sin plate "Idu Na Wy" er egentlig det eneste jeg hører på som kan ligne på NSBM. Men så er det igjenn en råfeit plate.

Aye, Ljut Witczyzny (Spor nr. 7) har helt klart vært en av de mest spillte sangene her i huset de siste ukene.

Hinsides merkelig musikk, skal det være slike hakk i første sang? Må høre mye på dette albumet, konge symfonisk (NS)BM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...