Abigor Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen som vet når Gravelands nye EP Wotan Mit Mir kommer ut? Eller vent litt, det er ingen her inne som hører på polsk pagan black metal. Nevermind! Venter også på Until The Light Takes Us. Håper det ikke kun blir gjentagelser av alle tidligere dokumentarer. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tja, folk her hører jo på så mye annet drit. :--------------P Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nye Ihsahn sparker hardt gitt. Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Her ligger det noen previews av "Hell", det nye albumet til Venom. [som jeg uheldigvis ikke får til å funke på pcn' min] Albumet har release i UK & Tyskland 26. Mai regner med at det kommer hit til ca. samme perioden. Edt: Lol glemte å sett inn linken :!: Her er den ihvertfall: http://www.venomslegions.com/multimedia/venom-comp1.htm Endret 22. april 2008 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Eller vent litt, det er ingen her inne som hører på polsk pagan black metal. Siden du nevner polsk svartmetall.. Hørt om Mgła? Anbefales på det sterkeste hvis du ikke har hørt det enda... Til alle som liker god svartmetall ihvertfall. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Det så spennende ut. Et av de bedre fotoene jeg har sett i det siste. Må få skaffa det nye albumet da, skal prøve meg på noen av EP/demoene imens. Men slår han Lord Darken da? Makan til kriger! Endret 22. april 2008 av Abigor Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hmm... skal sjekke ut graveland, men liker ikke helt dette: "the lyrics have also thematically developed over time to glorify Aryanism; then more recently, to glorifying Wotanism." Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hehe, jauda, ganske stilig bilde. Minner litt om det av Hoest fra 1997. Absolutt alt de har gitt ut er ekstremt bra, men to sanger som jeg har blitt hekta på er Further Down The Nest I og Presence II. Teksta på FDTN I er ganske stilig og.. =) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hmm... skal sjekke ut graveland, men liker ikke helt dette: "the lyrics have also thematically developed over time to glorify Aryanism; then more recently, to glorifying Wotanism." For å si det sånn, den mannen synger ikke "Barn av regnbuen". Thriven: Joda, jeg ser helt klart likheten når du nevner det. Veldig stilren svartmetall. Gleder meg til å teste dette! Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Luddersludder. Cynic vinner på metalfronten i år. Glint har sjølvsagt HEILT rett. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tja, ser heller opp til nye Ihsahn-albumet og muligens nytt Borknagar-album De to deler førsteplassen hos meg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Fy faen as, Vader har så jævlig mye bra at man må sitte å leite for å finne svake låter. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kvifor skal du finne dårlege låtar då, din lurveladd? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Haha, din franzenschwanz. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Blasphemer slutter i Mayhem Lurer på hvem de tar inn som gitarist da. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Det hadde vært interessant med Snorre W. Ruch: Endret 22. april 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Blasphemer slutter i Mayhem Lurer på hvem de tar inn som gitarist da. En eller annen pikk som dreper bandet mest sansynlig. Ordo er lett den feiteste Mayhem skiva, tett fulgt av Grand Declaration Of War. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tviler sterkt på det blir flere Mayhem-plater. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Yes, mener å ha lest at om de viste hvor vanskelig det skulle bli å lage Ordo så hadde de droppa det. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Blasphemer slutter i Mayhem Lurer på hvem de tar inn som gitarist da. En eller annen pikk som dreper bandet mest sansynlig. Ordo er lett den feiteste Mayhem skiva, tett fulgt av Grand Declaration Of War. Ho-ho! DMDS er den einaste Mayhem-plata som verkeleg sparkar. Den er til gjengjeld heilt forbanna genial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå