Venerable Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Incantation er også jævlig fett - (Litt dårlig lyd i denne videoen) Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Er det noen som har noe bra dødsmetal å anbefale? Hører mye på Deicide, Nile, Vital Remains, Behemoth og Amon Amarth. The Allseeing I Immolation Cynic Lykathea Aflame !T.O.O.H.! Blood Red Throne Suffocation Edit: Diskord Death - Human Gorguts (to siste) Mithras Spawn of Possession Endret 19. april 2008 av MrHaze Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Da har Bloodbath starta på tredje fullengder. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er det noen som har noe bra dødsmetal å anbefale? Hører mye på Deicide, Nile, Vital Remains, Behemoth og Amon Amarth. Torture Killer slår deg rett i fleisen med en gang! Funky death fra Finland. -You monster, you like to torture! -I like to torture... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har blitt hekta på Sludge. Fett! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Noen som har hørt noe særlig fra Shadows Fall? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er det noen som har noe bra dødsmetal å anbefale? Hører mye på Deicide, Nile, Vital Remains, Behemoth og Amon Amarth. Torture Killer slår deg rett i fleisen med en gang! Funky death fra Finland. -You monster, you like to torture! -I like to torture... Bare det er uten Barnes så. Eneste han dugde til var Cannibal Corpse. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Er det noen som har noe bra dødsmetal å anbefale? Hører mye på Deicide, Nile, Vital Remains, Behemoth og Amon Amarth. Torture Killer slår deg rett i fleisen med en gang! Funky death fra Finland. -You monster, you like to torture! -I like to torture... Bare det er uten Barnes så. Eneste han dugde til var Cannibal Corpse. Six Feet Under - Maximum Violence er fin. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 til dere paypal brukere, sliter med at eg ikkje får betalt lengre når eg handler på ebay :S Når eg skal betale så komme det en meny der eg må skrive in kort nummer og slikt, men slik var det ikkje før. da kunne eg bare trykke betal så ble det betalt. noen som har peiling her? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Septic Flesh anyone? Kjøpte albumet Communion på torsdag, og det var jo noen go'sanger men alt i alt ble jeg litt skuffa. Hadde hørt så jævli mye bra om de av en kompis. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Septic Flesh anyone? Kjøpte albumet Communion på torsdag, og det var jo noen go'sanger men alt i alt ble jeg litt skuffa. Hadde hørt så jævli mye bra om de av en kompis. Sjekk aldri ut den nyaste skiva av slike band. Prøv deg på Mystic Places Of Dawn. Incantation er også jævlig fett - (Litt dårlig lyd i denne videoen) Onward To Golgotha er slettes ikkje verst. Einaste skiva eg har sjekka ut. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Onward to Golgotha er rimelig ålreit, faktisk. Sjølv om Incantation høyres ut som ein blanding av Immolation og Suffocation på eit lågare nivå. Men så er det få som kan matche nivået til dei to banda uansett. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 til dere paypal brukere, sliter med at eg ikkje får betalt lengre når eg handler på ebay :SNår eg skal betale så komme det en meny der eg må skrive in kort nummer og slikt, men slik var det ikkje før. da kunne eg bare trykke betal så ble det betalt. noen som har peiling her? Vet ikke om det er det samme, men for noen dager siden måtte confirme kortet eller noe, skrive inn en firesifret kode. De trakk 15 kr, så måtte jeg vente et par dager på at det skulle vises på nettbanken så jeg kunne skrive inn koden hos paypal. Funket fint igjen etter det. Går det ikke ann å bare skrive inn kortnummer og adresse osv og klikke update eller noe? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Noen som har hørt noe særlig fra Shadows Fall? Ja, dessverre. På sitt beste, kjedelig gitarrunking. Endret 20. april 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Rølpethrash. Kommer et par låter til snart! http://www.myspace.com/thrashcarniwhore Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jævla fett var det, tuttebobo Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Noen som har hørt noe særlig fra Shadows Fall? Ja, dessverre. På sitt beste, kjedelig gitarrunking. + at vokalen ødelegger noe helt sinsykt. Uengasjerende og kjedelig. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Vintermåne, hørt Dawn of Solace? Herlig doom. Dead Air I Was Never There Videoen til Dead Air er ganske fet. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ja, dessverre. På sitt beste, kjedelig gitarrunking. + at vokalen ødelegger noe helt sinsykt. Uengasjerende og kjedelig. Ja kansje det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå