Khalifen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hahaha, Wacken når ikke HITS opp til sokkelesten. HITS har et sinnsykt godt knippe med band i år. *ønskesegtilBergen* Lenke til kommentar
noodles Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er herleg å ha billettar til HITS i boks og husvære i Bergen. Eg fekk det tredje siste klubbpasset, flaks på gang. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ny CD/DVD fra My Dying Bride. An Ode to Woe 12.04.2008 A 2 disc CD/DVD in digibook packaging, titled An Ode to Woe will be released on April 28 according to Peaceville. The DVD contains a live concert registration filmed at the world-famous Paradiso, Amsterdam, Holland, in April 2007. The legendary venue (previous performers include Nick Cave, The Rolling Stones, Nirvana and The Sex Pistols) provides the perfect setting for this special gig. The band, including newest members Dan Mullins (drums) and bassist Lena Abé, alongside original members Aaron Stainthorpe and Andrew Craighan (the line-up completed by Hamish Glencross on guitars and Sarah Stanton on keyboards), storm through renditions of favourites from as far back as their 1992 debut As the Flower Withers, right through to latest studio album, A Line of Deathless Kings, and not forgetting the inclusion of timeless MDB classics like The Cry of Mankind. Track Listing To Remain Tombless My Hope, The Destroyer For You The Blue Lotus Like Gods Of The Sun Catherine Blake The Cry Of Mankind The Whore, The Cook and the Mother Thy Raven Wings The Snow In My Hand She Is The Dark The Dreadful Hours The Forever People* (on DVD only) En god del gode låter der. Tar jeg ikke feil, så finnes konserten også her: http://www.fabchannel.com Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg skulle likt å se The Light At The End of The World der, som muligens er den beste sangen MDB har laget. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Huff.. nyeste King's X (XV) er direkte kjedelig, trodde de skulle komme på rett spor etter "Ogre Tones", men akk.. Edit: Huff.. nyeste Cryptopsy (The Unspoken King) er.. tja Edit II: Huff.. nyeste Textures (Silhouettes) var også ræv, D. Townsend, Mesh, Linkin P. Rip off. Verre er det med Marty Friedman sin nyeste (Future Addict).. har mannen blitt senil? Nei, setter på nyeste Melvins (Nude With Boots) Endret 17. april 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er det bare jeg som synes at Pure Holocaust av Immortal er ekstrem lik Star Wars-theme? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Edit: Huff.. nyeste Cryptopsy (The Unspoken King) er.. tja De har virkelig tråkket i salaten med dette oppgulpet ja. Cryptopsy goes metalcore. Var moro så lenge det varte... R.I.P Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Er det bare jeg som synes at Pure Holocaust av Immortal er ekstrem lik Star Wars-theme? Velkommen Imperial Death March Endret 17. april 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Huff.. nyeste Textures (Silhouettes) var også ræv, D. Townsend, Mesh, Linkin P. Rip off. Hvordan er den i forhold til Drawing Circles? Røskebra plate det der, men jeg lurer på hvor jeg har deg hen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er det bare jeg som synes at Pure Holocaust av Immortal er ekstrem lik Star Wars-theme? Velkommen Imperial Death March Det er helt sykt genialt! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Begynner å bli en stund siden jeg hørte noe som virkelig blåste huet mitt av. Kom med noe tight deathmetal! Endret 18. april 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Begynner å bli en stund siden jeg hørte noe som virkelig blåste huet mitt av. Kom med noe tight deathmetal! Morbid Angel - Dominate Deicide - Dead But Dreaming Death - Scream Bloody Gore ...får ta med litt skandinavisk òg. Entombed - Stranger Aeons. Endret 18. april 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Begynner å bli en stund siden jeg hørte noe som virkelig blåste huet mitt av. Kom med noe tight deathmetal! Sjekk ut Kataklysm. låta er dritfet. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Begynner å bli en stund siden jeg hørte noe som virkelig blåste huet mitt av. Kom med noe tight deathmetal! http://www.myspace.com/bloodredthrone666 Incardinate Mangler er ei knalllåt. Endret 18. april 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Helt insane vokal på tidligere Kataklysm: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg må noe jævlig mye mer brutalt enn det siste som blir nevnt her! Gief moar br00t0lz! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Her. Nå snakker vi for faen! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Begynner å bli en stund siden jeg hørte noe som virkelig blåste huet mitt av. Kom med noe tight deathmetal! Vehemence Nye sangen äger. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Har Kataklysm - In the Arms of Devastation. Alright plate, alright band. Entombed burde jeg hatt kontroll på, så de skal sjekkes nærmere ut. Morbid Angel og Deicide har aldri fenget her. Vehemence var småfett. Noen som har noe ala Bloodbath/Sludge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå