Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva gjør Neonism sær? I forhold til Pills eller In Harmonia f.eks? Mulig jeg har hørt nok på den skiva da men...

Titlene, tekstene... jeg forstår ingenting av det. Jeg har aldri hørt noe som ligner musikalsk. Blanding av kald black metal og clean vocals med den merkelige musikken.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar
Hva gjør Neonism sær? I forhold til Pills eller In Harmonia f.eks? Mulig jeg har hørt nok på den skiva da men...

Titlene, tekstene... jeg forstår ingenting av det. Jeg har aldri hørt noe som ligner musikalsk. Blanding av kald black metal og clean vocals med den merkelige musikken.

Hm. Okey. Syntes bare ikke den var så sær i Solefaldsammenheng.

Lenke til kommentar

Skal sjekke så straks jeg er ferdig med å gomle cheese d00dles.

edit: har hørt sangene nå, og vil si før jeg avgir min dommedom domdom, at jeg ikke har peiling på tr00 arisk norsk svart metall (eller black metal m.a.o.), men ble positivt overrasket, låter jo bedre enn mange BM band som har plate kontrakt der ute.

Få opp flere sanger med samme kvalitet, så tror jeg dette blir bra, men vokalen er kanskje litt for ulik på de to sangene?

burde prøve å skape sin egen sound med vokal (hvor enn vanskelig det er) sånn at folk skjønner med en gang at dette er dèt bandet, for BM er ufattelig kjedelig for mange.

Men som sagt, positivt overrasket over kvalitet på instrumenter og hvor bra de får synthen til å passe inn i sounden.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Så hele Metalcalypso ses.1 i dag utrolig bra serie, anbefales!

Vet noen når ses.2 kommer?

Aner ikke, har ventet helt siden i Mai eller no.

Men det er jo en 20talls episoder i den første sesongen, så tar nok litt tid denne prosessen.

venter i spenning dog!

(la du forresten merke til Kirk Hammet og James Hetfield i den første episoden der de spiller i Norge?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...