Edmund Blackadder Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ikke enig, med mindre du peker på "Neonism"-platen deres som ... er det. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hva gjør Neonism sær? I forhold til Pills eller In Harmonia f.eks? Mulig jeg har hørt nok på den skiva da men... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hva gjør Neonism sær? I forhold til Pills eller In Harmonia f.eks? Mulig jeg har hørt nok på den skiva da men... Titlene, tekstene... jeg forstår ingenting av det. Jeg har aldri hørt noe som ligner musikalsk. Blanding av kald black metal og clean vocals med den merkelige musikken. Endret 21. oktober 2007 av Griffar Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hva gjør Neonism sær? I forhold til Pills eller In Harmonia f.eks? Mulig jeg har hørt nok på den skiva da men... Titlene, tekstene... jeg forstår ingenting av det. Jeg har aldri hørt noe som ligner musikalsk. Blanding av kald black metal og clean vocals med den merkelige musikken. Hm. Okey. Syntes bare ikke den var så sær i Solefaldsammenheng. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 noen som kan anbefale meg en cd fra Pagans Mind? de er liksom fra der jeg er fra så vill jo støtte de litt med og kanskje kjøpe en cd Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Syns selv Enigmatic: Calling er den beste de har gitt ut hittil. De skal jo gi ut en ny plate (God's Equation) om ikke så lenge også Endret 21. oktober 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 noen som kan anbefale meg en cd fra Pagans Mind? de er liksom fra der jeg er fra så vill jo støtte de litt med og kanskje kjøpe en cd Celestial Entrance er også ei vedlig god plate. Sjekk ut Through Osiris´ Eyes Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Solefald er ... Solefald. Det skal være spesielt. det er det som gjør det så bra. Vil ikke si at Neonism er spesiellt sær i forhold til andre.. Bortsett fra kanskje noe av the icelandic oddesey, som i mine ører var enstor skuffelse. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er Isengard noe bra? Lenke til kommentar
catolap Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ja, personlig liker jeg Høstmørke best. Begge platene er å anbefale. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Trur nok du (Thadon) kommer til å like det. Sjøl har jeg blitt mer og mer glad i pre-folk era Isengard. Men antar det ikke var det du tenkte på. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Anbefaler : Kiuas, for folk som liker Power-metal, men litt mer "heavy" sådann. www.myspace.com/thespirtofukko og fy flate jeg skal skaffe meg "Slowly we rot" av Obituary! makan til knall dau-metall skive! Endret 21. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 noen som har en formening om disse: http://www.myspace.com/wintergraveband eller?? er noen jeg kjenner og vill vite hva dere synes om de Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Skal sjekke så straks jeg er ferdig med å gomle cheese d00dles. edit: har hørt sangene nå, og vil si før jeg avgir min dommedom domdom, at jeg ikke har peiling på tr00 arisk norsk svart metall (eller black metal m.a.o.), men ble positivt overrasket, låter jo bedre enn mange BM band som har plate kontrakt der ute. Få opp flere sanger med samme kvalitet, så tror jeg dette blir bra, men vokalen er kanskje litt for ulik på de to sangene? burde prøve å skape sin egen sound med vokal (hvor enn vanskelig det er) sånn at folk skjønner med en gang at dette er dèt bandet, for BM er ufattelig kjedelig for mange. Men som sagt, positivt overrasket over kvalitet på instrumenter og hvor bra de får synthen til å passe inn i sounden. Endret 21. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Så hele Metalcalypso ses.1 i dag utrolig bra serie, anbefales! Vet noen når ses.2 kommer? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Så hele Metalcalypso ses.1 i dag utrolig bra serie, anbefales!Vet noen når ses.2 kommer? Aner ikke, har ventet helt siden i Mai eller no. Men det er jo en 20talls episoder i den første sesongen, så tar nok litt tid denne prosessen. venter i spenning dog! (la du forresten merke til Kirk Hammet og James Hetfield i den første episoden der de spiller i Norge?) Lenke til kommentar
gimme Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvor kan jeg få sett Metalcalypso ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvor kan jeg få sett Metalcalypso ? Samma spørsmål fra meg TRibal89, de gutta visste virkelig hva de dreiv med. Noe av det beste jeg har hørt av Melo-Black Metal. Hvor gamle er kara? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Metalocalypse_episodes Noen av sesong 2 episodene er allerede på lOfta. Endret 21. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvor får man sett episoden? Utenom Cartoon Network Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå