Tuttebobo Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 http://www.myspace.com/thetruemorbid Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Prøv hjemmesia til bandet og/eller labelen. Takk, men prøver å finne et sted som selger fra flere band, ikke et spesifikt. Blir mye frankt av det Derfor spør jeg igjen, noen tips utenom de som står i førstepost i denne tråden? Razamataz, eBay og GOOGLE. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vet noen når The Sword kommer med nytt album? Hørt igjennom Age of Winter(eller hva den heter) en del ganger nå. Reason: Mange er ikke så facinert av BM eller DM. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Intervju med en superfjern Phil Anselmo. Har aldri sett Phil så edru og streit før. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Håhåh, at jeg ikke har sjekka ut Gorgoroth før i dag. Det er jo faktisk jævli digg. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Pentagram er jææææævla bra. Under The Sign Of Hell er også stas. Resten er ganske ordinært. Endret 15. april 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Fett, skal skaffes snarest. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har et lunkent forhold til Hat's vokal, men ellers er Antichrist snadder. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Pentagram er jææææævla bra. Under The Sign Of Hell er også stas. Resten er ganske ordinært. Under The Sign of Hell er et mesterverk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Pentagram er jææææævla bra. Under The Sign Of Hell er også stas. Resten er ganske ordinært. Er ikke så jævla ofte jeg er enig med deg, men denne gangen var jeg jæææævla enig! Hat's vokal er slik vokal skal være! Under The Sign of Hell er et mesterverk. Jævlig mange tøffe låter, men trommene på Revelation of Doom kunne vært spilt på kjeler og høres bedre ut. Endret 15. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Revelation of doom høres mer ut some Arne Brimi amokk med kjøkkenkniv. Musikken til Gorgoroth er bra, image er ikke. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har et lunkent forhold til Hat's vokal, men ellers er Antichrist snadder. Er ikke så jævla ofte jeg er enig med deg, men denne gangen var jeg jæææævla enig! Hat's vokal er slik vokal skal være! Sukk, quoter Glint her. For å ikke bare kverulere. Atheist - Elements er fantastisk, strålende og genialt. Rett og slett kvalmendes bra. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hats vokal ER pentagram. Skiva hadde blitt ei standard BM-skive med Gaahl bak mikrofonen. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Trinacria - Travel Now Journey Infinitely ble lansert i går. Jeg for min del er relativt fornøyd. Platen mangler noe av råskapen jeg opplevde live. Fe-mail er mindre markant i lydbilde enn det de var live (hvertfall på Verftet). BT.no sin anmeldelse av platen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvis jeg sånn som nå fant ut at ett band hadde lagt en ny plate, er det da ulovelig og laste den ned hvis jeg bestiller den at the same time? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 For å ikke bare kverulere. Atheist - Elements er fantastisk, strålende og genialt. Rett og slett kvalmendes bra. Enig! Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker den eller Unquestionable Presence best, men heller mot Elements for tida. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har aldri kommet like godt inn i UP som med Elements. Digger bassen i Elements. Batnobbit: Ja, egentlig. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Litt for mykje slapping i Elements, men alle tre albuma er faenmeg konge. Noko av det beste som er der ute. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Slappinga er jo det som er så pokkers herlig med albumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå