Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Eg er ikkje hjerneskada nok til å gå i slikt.

Men det er jeg! Men den diskusjonen hører da hjemme i Helse? Her diskuterer vi metall ;)

 

Ynleborgaz ga ut det andre albumet fra Kill Yourself... Make A Difference i November, som heter II.

 

Burde ikke både artisten og deg selv begå selvmord da? Siden dere oppfordrer til det? Alt annet ville jo vært teit :p

Du er ingen stor fan av Dead med andre ord?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går det an å være "fan" av en tulling som Dead, da? Pokker, mannen sov oppå fryseboksen hjemme for å være nærmere dødt kjøtt! Ikke kunne han screame heller. Bare en fyr som tok rollespillet litt for seriøst.

Hadde inntrykk av at han var den beste Mayhem vokalisten og at alle utgivelsene han sang på var legendariske. Sikkert mange som liker ham, tror du ikke?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Går det an å være "fan" av en tulling som Dead, da? Pokker, mannen sov oppå fryseboksen hjemme for å være nærmere dødt kjøtt! Ikke kunne han screame heller. Bare en fyr som tok rollespillet litt for seriøst.

 

Vi er heldige med BM tullingene. De fleste greier å enten å drepe seg sjøl, bli drept eller havne i fengsel. Jeg sikter såklart til Dead, Euronymous og Varg. Idioter alle tre.

Lenke til kommentar

Er ikke Morbid vel så mye BM som tidlig Mayhem egentlig? Og Morbid var jo tidligere ute også..... Sjekk myspacen deres og gjør opp dere en mening. Lenge siden jeg hørte dem da så kan ha sikkert feil, men mener å huske at det var ganske "kaldt". Det er snakk bandet med flaggermuslogo, sant?

Lenke til kommentar
Er ikke Morbid vel så mye BM som tidlig Mayhem egentlig? Og Morbid var jo tidligere ute også..... Sjekk myspacen deres og gjør opp dere en mening. Lenge siden jeg hørte dem da så kan ha sikkert feil, men mener å huske at det var ganske "kaldt". Det er snakk bandet med flaggermuslogo, sant?

 

Rektig, bandet til Dead. Mye bra der i gården.

Lenke til kommentar

Hadde jo vært greit å vite hvilke band det er snakk om. Ser du etter en nettbutikk som selger både Torture Killer t-skjorter og Warbringer t-skjorter kan du lete til håret blir grått. Ser du etter en nettbutikk som selger både Immortal og Emperor stuff er det mye lettere. Kan nevne Plastic Head som har en del stæsj, men mest av det vanlige.

 

Nylig skaffa diskografien til Gorefest etter en god konsert på Inferno. Rå vokal som minner meg om Gaahl på slutten av Exit - Through Carved Stone, men på en mye bedre måte. Styggeste metal logoen har de også. Eller en slags emblem:

B000000H36.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...