Abigor Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Eg er ikkje hjerneskada nok til å gå i slikt. Men det er jeg! Men den diskusjonen hører da hjemme i Helse? Her diskuterer vi metall Ynleborgaz ga ut det andre albumet fra Kill Yourself... Make A Difference i November, som heter II. Burde ikke både artisten og deg selv begå selvmord da? Siden dere oppfordrer til det? Alt annet ville jo vært teit Du er ingen stor fan av Dead med andre ord? Endret 14. april 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Bra merchandise og bra band. http://www.myspace.com/animosity Vet ikke hvordan musikken er, men phet t-skjorte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Går det an å være "fan" av en tulling som Dead, da? Pokker, mannen sov oppå fryseboksen hjemme for å være nærmere dødt kjøtt! Ikke kunne han screame heller. Bare en fyr som tok rollespillet litt for seriøst. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Går det an å være "fan" av en tulling som Dead, da? Pokker, mannen sov oppå fryseboksen hjemme for å være nærmere dødt kjøtt! Ikke kunne han screame heller. Bare en fyr som tok rollespillet litt for seriøst. Hadde inntrykk av at han var den beste Mayhem vokalisten og at alle utgivelsene han sang på var legendariske. Sikkert mange som liker ham, tror du ikke? Endret 14. april 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Bra merchandise og bra band. http://www.myspace.com/animosity Vet ikke hvordan musikken er, men phet t-skjorte. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg tror "mange" liker han fordi han var så hardcore at han tok livet av seg. Det er skikkelig tøfft, ass. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg tror "mange" liker han fordi han var så hardcore at han tok livet av seg. Det er skikkelig tøfft, ass. Det var hans valg og det er noe jeg respekterer. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Går det an å være "fan" av en tulling som Dead, da? Pokker, mannen sov oppå fryseboksen hjemme for å være nærmere dødt kjøtt! Ikke kunne han screame heller. Bare en fyr som tok rollespillet litt for seriøst. Vi er heldige med BM tullingene. De fleste greier å enten å drepe seg sjøl, bli drept eller havne i fengsel. Jeg sikter såklart til Dead, Euronymous og Varg. Idioter alle tre. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Går det an å være "fan" av en tulling som Dead, da? Pokker, mannen sov oppå fryseboksen hjemme for å være nærmere dødt kjøtt! Ikke kunne han screame heller. Bare en fyr som tok rollespillet litt for seriøst. Hørt Morbid? Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er ikke Morbid vel så mye BM som tidlig Mayhem egentlig? Og Morbid var jo tidligere ute også..... Sjekk myspacen deres og gjør opp dere en mening. Lenge siden jeg hørte dem da så kan ha sikkert feil, men mener å huske at det var ganske "kaldt". Det er snakk bandet med flaggermuslogo, sant? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Er ikke Morbid vel så mye BM som tidlig Mayhem egentlig? Og Morbid var jo tidligere ute også..... Sjekk myspacen deres og gjør opp dere en mening. Lenge siden jeg hørte dem da så kan ha sikkert feil, men mener å huske at det var ganske "kaldt". Det er snakk bandet med flaggermuslogo, sant? Rektig, bandet til Dead. Mye bra der i gården. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 "Mye" bra vil jeg ikke påstå det er. Har de ikke bare gitt ut en demo eller no? Men joa, Morbid er ok saker det. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Intervju med en superfjern Phil Anselmo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Heh enten drita full eller høy som en skorstein. Må jo være dritings for å skjønne noe av den glasgow-engelsken til intervjueren uansett Endret 14. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Pleier som regel å sjekke ut ting som blir nevnt her, og denne gangen var det jackpot. Down var jævlig fett. Takk til Tuttebobo Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Skulle sjekka det 1 mnd. før så kunne du fått med deg konserten som var på Rockefeller Lenke til kommentar
brillan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Prøv hjemmesia til bandet og/eller labelen. Takk, men prøver å finne et sted som selger fra flere band, ikke et spesifikt. Blir mye frankt av det Derfor spør jeg igjen, noen tips utenom de som står i førstepost i denne tråden? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Hadde jo vært greit å vite hvilke band det er snakk om. Ser du etter en nettbutikk som selger både Torture Killer t-skjorter og Warbringer t-skjorter kan du lete til håret blir grått. Ser du etter en nettbutikk som selger både Immortal og Emperor stuff er det mye lettere. Kan nevne Plastic Head som har en del stæsj, men mest av det vanlige. Nylig skaffa diskografien til Gorefest etter en god konsert på Inferno. Rå vokal som minner meg om Gaahl på slutten av Exit - Through Carved Stone, men på en mye bedre måte. Styggeste metal logoen har de også. Eller en slags emblem: Endret 15. april 2008 av Abigor Lenke til kommentar
brillan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Denne siden hadde alt jeg trengte. Bandene var forøvrig Soilwork, Disturbed, Rammstein og System of a down Endret 15. april 2008 av eXploid Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen plass eg kan få hørt Morbid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå