Abigor Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Satanic Warmaster er heller ikke ren NSBM, men Satanic Tyrant Werwolf liker å hinte til det. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Sepultura - Roots har en jevla fet produksjon! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Sepultura - Roots har en jevla fet produksjon! Skiva som viste at Sepultura var i fritt fall. Den har eit par gode låtar, men det er alt. Ein stor nedtur i forhold til Chaos AD, som der igjen var ein vanvittig nedtur i forhold til Arise. Den feitaste produksjonen har sjølvsagt Schizophrenia. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Godeste Benighted? (hukommelsen skurrer litt) hadde folk på scena under inferno i år. Det stemmer. Der kunne alle komme opp om dei ville. Det stemmer ikke helt. Crew-folket som sto mellom scenen og publikum, ga klart uttrykk for at de ikke likte det, så de gjorde sitt for å begrense det. Til slutt gjorde de tegn om at publikum ikke kunne være på scenen mer, og da scenen ble tom for publikum, gikk de opp selv. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Sepultura - Roots har en jevla fet produksjon! Skiva som viste at Sepultura var i fritt fall. Den har eit par gode låtar, men det er alt. Ein stor nedtur i forhold til Chaos AD, som der igjen var ein vanvittig nedtur i forhold til Arise. Den feitaste produksjonen har sjølvsagt Schizophrenia. yeah, har endel dødtid for å si det slik. Men samtidig så er de virkelige gode sangene veldig gode! Skal ta en nærmere titt på Schizophrenia. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Godeste Benighted? (hukommelsen skurrer litt) hadde folk på scena under inferno i år. Det stemmer. Der kunne alle komme opp om dei ville. Det stemmer ikke helt. Crew-folket som sto mellom scenen og publikum, ga klart uttrykk for at de ikke likte det, så de gjorde sitt for å begrense det. Til slutt gjorde de tegn om at publikum ikke kunne være på scenen mer, og da scenen ble tom for publikum, gikk de opp selv. Du har heilt sikkert rett. Eg såg ikkje det som skjedde der framme, men vokalisten sa nå i alle fall det. Benighted er vand til litt andre tilstandar heime i Frankrike. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det stemmer ikke helt. Crew-folket som sto mellom scenen og publikum, ga klart uttrykk for at de ikke likte det, så de gjorde sitt for å begrense det. Til slutt gjorde de tegn om at publikum ikke kunne være på scenen mer, og da scenen ble tom for publikum, gikk de opp selv. Stygt crew på inferno. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det stemmer ikke helt. Crew-folket som sto mellom scenen og publikum, ga klart uttrykk for at de ikke likte det, så de gjorde sitt for å begrense det. Til slutt gjorde de tegn om at publikum ikke kunne være på scenen mer, og da scenen ble tom for publikum, gikk de opp selv. Stygt crew på inferno. Eyh Jeg anser meg selv som å være ganske attraktiv, haha neida.. men ja noen fra crewet gikk for langt. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Eyh Jeg anser meg selv som å være ganske attraktiv, haha neida.. men ja noen fra crewet gikk for langt. Jobba du der? Jeg tenker på vaktene under konsertene, som helst foretrakk av publikum sto helt stille uten å bevege seg. Men det går liksom ikke å stoppe en mosh heller (jeg så en som hadde veldig lyst til det). Men var jo ellers helt greit. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Molde Metal-festival 30.-31. mai Arrangeres for andre år på rad. Sist gang var en suksess, håper på enda flere folk denne gangen! Endret 13. april 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) edit: Gløm det Endret 13. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Molde Metal-festival 30.-31. mai Arrangeres for andre år på rad. Sist gang var en suksess, håper på enda flere folk denne gangen! Wow, dette kunne vore noko for meg - bur berre ein time ifrå! MEN Rusfritt.............. Skjer ikkje. Sorry. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du svarte på 20 av 20 altså? Dæven steike, jeg er imponert. Hehe. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du svarte på 20 av 20 altså? Dæven steike, jeg er imponert. Hehe. Ja, leste ikke nøye. Måtte være registrert for å sjekke der. Jeg brukte en fra bugmenot og fikk 126 i kvltness. Mer enn 86 % av de som har tatt testen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hø? Hva slags test? Var en sånn "How kvlt are you?"-test jeg posta i stad, men man måtte være registrert for å få sett svaret. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Faen, at jeg ikke har sjekka ut Dark Funeral før! De er konge!! Hører på Attera Totus Sanctus skiva, den er konge! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Faen, at jeg ikke har sjekka ut Dark Funeral før! De er konge!! Hører på Attera Totus Sanctus skiva, den er konge! Jeg har The Secrets of The Black Arts og Diabolos Interum. Det er fete skiver. Jævla mongo med "I Am Satan" på t-skjortene da Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Faen, at jeg ikke har sjekka ut Dark Funeral før! De er konge!! Hører på Attera Totus Sanctus skiva, den er konge! Jeg har The Secrets of The Black Arts og Diabolos Interum. Det er fete skiver. Jævla mongo med "I Am Satan" på t-skjortene da De eier da Skal skaffe gensern der det står akkurat det samme på. Eyh Jeg anser meg selv som å være ganske attraktiv, haha neida.. men ja noen fra crewet gikk for langt. Jobba du der? Jeg tenker på vaktene under konsertene, som helst foretrakk av publikum sto helt stille uten å bevege seg. Men det går liksom ikke å stoppe en mosh heller (jeg så en som hadde veldig lyst til det). Men var jo ellers helt greit. Jepp jobbet på morran på fredan og kvelden på lørdan. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Mongo t-skjorte og mongo band. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå