Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godeste Benighted? (hukommelsen skurrer litt) hadde folk på scena under inferno i år.

 

Det stemmer. Der kunne alle komme opp om dei ville.

Det stemmer ikke helt. Crew-folket som sto mellom scenen og publikum, ga klart uttrykk for at de ikke likte det, så de gjorde sitt for å begrense det. Til slutt gjorde de tegn om at publikum ikke kunne være på scenen mer, og da scenen ble tom for publikum, gikk de opp selv.

Lenke til kommentar
Sepultura - Roots har en jevla fet produksjon!

 

Skiva som viste at Sepultura var i fritt fall. Den har eit par gode låtar, men det er alt. Ein stor nedtur i forhold til Chaos AD, som der igjen var ein vanvittig nedtur i forhold til Arise.

 

Den feitaste produksjonen har sjølvsagt Schizophrenia.

 

yeah, har endel dødtid for å si det slik. Men samtidig så er de virkelige gode sangene veldig gode! Skal ta en nærmere titt på Schizophrenia.

Lenke til kommentar
Godeste Benighted? (hukommelsen skurrer litt) hadde folk på scena under inferno i år.

 

Det stemmer. Der kunne alle komme opp om dei ville.

Det stemmer ikke helt. Crew-folket som sto mellom scenen og publikum, ga klart uttrykk for at de ikke likte det, så de gjorde sitt for å begrense det. Til slutt gjorde de tegn om at publikum ikke kunne være på scenen mer, og da scenen ble tom for publikum, gikk de opp selv.

 

Du har heilt sikkert rett. Eg såg ikkje det som skjedde der framme, men vokalisten sa nå i alle fall det. Benighted er vand til litt andre tilstandar heime i Frankrike.

Lenke til kommentar
Det stemmer ikke helt. Crew-folket som sto mellom scenen og publikum, ga klart uttrykk for at de ikke likte det, så de gjorde sitt for å begrense det. Til slutt gjorde de tegn om at publikum ikke kunne være på scenen mer, og da scenen ble tom for publikum, gikk de opp selv.

Stygt crew på inferno.

Lenke til kommentar
Det stemmer ikke helt. Crew-folket som sto mellom scenen og publikum, ga klart uttrykk for at de ikke likte det, så de gjorde sitt for å begrense det. Til slutt gjorde de tegn om at publikum ikke kunne være på scenen mer, og da scenen ble tom for publikum, gikk de opp selv.

Stygt crew på inferno.

 

Eyh :hrm: Jeg anser meg selv som å være ganske attraktiv, haha neida.. men ja noen fra crewet gikk for langt.

Lenke til kommentar
Eyh :hrm: Jeg anser meg selv som å være ganske attraktiv, haha neida.. men ja noen fra crewet gikk for langt.

Jobba du der? Jeg tenker på vaktene under konsertene, som helst foretrakk av publikum sto helt stille uten å bevege seg. Men det går liksom ikke å stoppe en mosh heller (jeg så en som hadde veldig lyst til det). Men var jo ellers helt greit.

Lenke til kommentar
Molde Metal-festival 30.-31. mai :)

 

n550565445_1104186_4734.jpg

 

Arrangeres for andre år på rad. Sist gang var en suksess, håper på enda flere folk denne gangen!

 

Wow, dette kunne vore noko for meg - bur berre ein time ifrå!

 

MEN

 

Rusfritt.............. Skjer ikkje. Sorry. :(

Lenke til kommentar
Faen, at jeg ikke har sjekka ut Dark Funeral før! De er konge!! Hører på Attera Totus Sanctus skiva, den er konge!

 

Jeg har The Secrets of The Black Arts og Diabolos Interum. Det er fete skiver.

 

Jævla mongo med "I Am Satan" på t-skjortene da

 

93957.jpg

 

De eier da :) Skal skaffe gensern der det står akkurat det samme på.

 

Eyh :hrm: Jeg anser meg selv som å være ganske attraktiv, haha neida.. men ja noen fra crewet gikk for langt.

Jobba du der? Jeg tenker på vaktene under konsertene, som helst foretrakk av publikum sto helt stille uten å bevege seg. Men det går liksom ikke å stoppe en mosh heller (jeg så en som hadde veldig lyst til det). Men var jo ellers helt greit.

 

Jepp jobbet på morran på fredan og kvelden på lørdan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...