Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Ser Mercyful Fate er oppført under Heavy Metal, så hvorfor ikke nevne King Diamond der også? Han var vokalisten i MF før, men gikk solo etter en stund. Musikken er fremdeles mye av det samme som MF, men mange av albumene har en sammenhengende historie som Abigail, Them, The Graveyard og så videre. Hjemmesiden er den samme som MF, men han bør i det minste nevnes. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånne anbefalinger skal sendes på PM til trådstarter. Det er for å forhindre at tråden blir stappfull av "hvorfor er ikke DET bandet med i lista? Fy faen ass for noen teitinger, Anal Asslickers er jo det beste bandet jeg vet om!!!11", så svarer noen andre "Nei fy faen Anal Asslickers SUGER, de fortjener ikke plass på lista" også er kranglinga i gang.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg er så skuffa over at NS metal (f.eks. NSBM) alltid blir ignorert. Ingen metalldokumentarer tar opp temaet, de nevner det ikke engang. Ikke i engang trådstarter tør å ha det med i åpningen av denne debatten.

 

Om det var noen som fikk med seg debattpanelet på Inferno så snakka de om hvordan metall kunne bli mer ekstremt, og han som ledet opplegget nevnte såvidt NSBM, men verken Gaahl, Tom G. Warrior eller Maniac snakket om det.

Lenke til kommentar

Menta bare at siden King Diamond er vokalisten i MF, spiller samme type musikk og til og med deler hjemmesiden med MF ville det vært rent logisk å ha begge to nevnt der i stedet for kun en av dem. Det har ingenting med musikksmak å gjøre eller noe slikt. Men for all del, gå tilbake til den opprinnelige diskusjonen nå. Nothing to see here, folks.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva NSBM betyr engang...

Vel, det er knapt noen annen sjanger som holder seg så underground. Delvis fordi det er for ekstremt for mange.

De fleste oppegående mennesker ikke gidder å oppsøke NSBM, ikke fordi det er så ekstremt, men fordi det er så forbanna teit. Normale mennesker med et sosialt nettverk og en jobb eller skole å gå til gidder ikke assosiere seg med en gjeng skinheads og tapere som skylder alle sine selvforårsakede problemer på jøder og innvandrere.

Lenke til kommentar
De fleste oppegående mennesker ikke gidder å oppsøke NSBM, ikke fordi det er så ekstremt, men fordi det er så forbanna teit. Normale mennesker med et sosialt nettverk og en jobb eller skole å gå til gidder ikke assosiere seg med en gjeng skinheads og tapere som skylder alle sine selvforårsakede problemer på jøder og innvandrere.

Men det er bedre å skylde på kristne? Og hva får deg til å tro at de som spiller NSBM er skinheads? Beklager å måtte bryte fordommene dine, men jeg har både jobb og sosialt nettverk, det hindrer meg ikke i å like NSBM. At man er mer taper om man hører på NSBM enn om man hører på typisk "drep de kristne, voldta nonner, brenn kirker" kan jeg ikke forstå.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
De fleste oppegående mennesker ikke gidder å oppsøke NSBM, ikke fordi det er så ekstremt, men fordi det er så forbanna teit. Normale mennesker med et sosialt nettverk og en jobb eller skole å gå til gidder ikke assosiere seg med en gjeng skinheads og tapere som skylder alle sine selvforårsakede problemer på jøder og innvandrere.

 

Det er slikt mange tenker om Metal fans generellt (Men kanskje BM og DM fans spesiellt). Så og si det blir litt som og kaste sten i glasshus. Selv om man ikke liker NSBM behøver man ikke og rakke ned på dens tilhengere. For det du tenker om dem er det sikkert mange som tenker om deg.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
Nasjonalsosialistisk black metal.

Prøver å holde meg unna sånne band egenlig, jøder er også et folk, ikke bare en relgion

 

Så du liker ikke Peste Noire eller Satanic Warmaster f.eks?

 

Peste Noire er ikke NS, selv om de kalte demoen sin Aryan Supremacy... "According to its member(s), PN plays pure Black Metal for Satanic rituals, not humanistic NS pseudo-BM."...

 

Forøvrig et ekstremt bra band. Faktisk ett av de beste black metal banda noensinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...