Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes konserter i Norge er så jævlig dødt, husker det ble anntydning til moshing på inferno, og da kom det med en gang en bekymra vakt som stirra inn i publikum. Han fikk naturligvis ikke gjort noe. Lurer på om det var 1349... :hmm:

 

Det er jo det jeg sa... live. Når folk går rundt med liksminke og nagler hverdagslig ser det jo tåpelig ut, det passer bare til visse anledninger. :new_woot:

We wear leather, we wear spikes - we rule the night!

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Godeste Benighted? (hukommelsen skurrer litt) hadde folk på scena under inferno i år.

 

Det stemmer. Der kunne alle komme opp om dei ville.

 

Var vel berre to stusselege soppar som tok sjansen. Dei gliste og såg mongo ut.

 

Det var også da han største fyren hoppa og moste en av de minste i publikum, stakkars ungutt.

Lenke til kommentar

Abigor, du drar på feil konserter. Svartmetallere er altfor opptatt av å se kule og onde ut istedet for å slå seg løs. Det er nesten aldri noe headbanging eller liv bak de første par radene. Eneste unntaket var Emperor på Inferno. Der var det så mange overlykkelige svartkledde folk som flippa helt. Meg inkludert.

 

Dra på konsert med noe mere klassiske metalband som Iron Maiden eller Dream Theater, og du skal få liv.

Sonata Arctica på sentrum scene var også ekstremt bra publikumsmessig, vi ropte og sang og overdøvet vokalisten selv på versene.

 

 

Mere liv: (sjekk rundt 1:20-1:50)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Faen for noen syke navn på demoplata til Impaled Northern Moonforest :hmm:

 

Impaled Northern Moonforest is the “brainchild” of former Anal Cunt members Josh Martin and Seth Putnam. At three o’clock one frostbitten morning of 1997 they were bored and decided to make a true (joke) Norwegian style black metal band. However, there was someone sleeping nearby so they couldn’t use an electric guitar or drum kit, so they used an acoustic guitar with Seth slapping his knees and a mattress for percussion. [...] There are no real lyrics except for the occasional “Satan” or some other blasphemous inverted word [...]

 

Jaja .. så har jeg hørt det også.

 

:D

Endret av loathsome
Lenke til kommentar
Abigor, du drar på feil konserter. Svartmetallere er altfor opptatt av å se kule og onde ut istedet for å slå seg løs. Det er nesten aldri noe headbanging eller liv bak de første par radene. Eneste unntaket var Emperor på Inferno. Der var det så mange overlykkelige svartkledde folk som flippa helt. Meg inkludert.

 

Dra på konsert med noe mere klassiske metalband som Iron Maiden eller Dream Theater, og du skal få liv.

Sonata Arctica på sentrum scene var også ekstremt bra publikumsmessig, vi ropte og sang og overdøvet vokalisten selv på versene.

Ja jeg skjønner det. Første metallfestivalen jeg har vært på var wacken ifjor, så inferno i år ble bare ikke like heftig.

 

Nå kan det forresten være så mye liv det bare vil på Sonata Arctica eller Dream Theater, det hjelper ikke for meg. Men for all del, har hatt mange gode konserter også.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...