Tuttebobo Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Om ikke Municipal Waste - Sadistic Magician får rockefoten til å rykke er det noe galt med deg, og du må oppsøke nærmeste krematorium. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ikke annet betryggende at Municipal Waste dukker opp på HITS. Ser ut som de pleier å ha det folksomt på scena, men tror neppe det blir aktuelt i sommer, eller hva? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Skal Epica først nevnes, må vi ha med Cry for the Moon. Den beste låten deres. Masse koring og. Pluss at den har alle elementer, simone-synging, tung koring, growling, high-speed del, og litt black screaming. http://youtube.com/watch?v=UxzbOUr12NI Er Epica kristent band? altså tekstene, er dem `kristne`? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Epica lyrical themes: Agony, Sadness, Love, Mayan Philosophy & Legend. Næh, men det er nesten like kjedelig. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ikke annet betryggende at Municipal Waste dukker opp på HITS. Ser ut som de pleier å ha det folksomt på scena, men tror neppe det blir aktuelt i sommer, eller hva? Kvifor ikkje? Testament inviterte nokon opp på scena i fjor. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Godeste Benighted? (hukommelsen skurrer litt) hadde folk på scena under inferno i år. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Jeg synes konserter i Norge er så jævlig dødt, husker det ble anntydning til moshing på inferno, og da kom det med en gang en bekymra vakt som stirra inn i publikum. Han fikk naturligvis ikke gjort noe. Lurer på om det var 1349... Det er jo det jeg sa... live. Når folk går rundt med liksminke og nagler hverdagslig ser det jo tåpelig ut, det passer bare til visse anledninger. We wear leather, we wear spikes - we rule the night! Endret 11. april 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Godeste Benighted? (hukommelsen skurrer litt) hadde folk på scena under inferno i år. Det stemmer. Der kunne alle komme opp om dei ville. Var vel berre to stusselege soppar som tok sjansen. Dei gliste og såg mongo ut. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Godeste Benighted? (hukommelsen skurrer litt) hadde folk på scena under inferno i år. Det stemmer. Der kunne alle komme opp om dei ville. Var vel berre to stusselege soppar som tok sjansen. Dei gliste og såg mongo ut. Det var også da han største fyren hoppa og moste en av de minste i publikum, stakkars ungutt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Abigor, du drar på feil konserter. Svartmetallere er altfor opptatt av å se kule og onde ut istedet for å slå seg løs. Det er nesten aldri noe headbanging eller liv bak de første par radene. Eneste unntaket var Emperor på Inferno. Der var det så mange overlykkelige svartkledde folk som flippa helt. Meg inkludert. Dra på konsert med noe mere klassiske metalband som Iron Maiden eller Dream Theater, og du skal få liv. Sonata Arctica på sentrum scene var også ekstremt bra publikumsmessig, vi ropte og sang og overdøvet vokalisten selv på versene. Mere liv: (sjekk rundt 1:20-1:50) Endret 11. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Faen for noen syke navn på demoplata til Impaled Northern Moonforest Impaled Northern Moonforest is the “brainchild” of former Anal Cunt members Josh Martin and Seth Putnam. At three o’clock one frostbitten morning of 1997 they were bored and decided to make a true (joke) Norwegian style black metal band. However, there was someone sleeping nearby so they couldn’t use an electric guitar or drum kit, so they used an acoustic guitar with Seth slapping his knees and a mattress for percussion. [...] There are no real lyrics except for the occasional “Satan” or some other blasphemous inverted word [...] Jaja .. så har jeg hørt det også. Endret 11. april 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Sonata Arctica? Ikkje rart det er kaos blant publikummet der. Dei krigar jo om å kome seg fyrst ut av lokalet. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Steinfett cover òg Seff, seff! Vokalen var jo faen rå, da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Neslepaks, hørtes det virkelig slik ut ? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Abigor, du drar på feil konserter. Svartmetallere er altfor opptatt av å se kule og onde ut istedet for å slå seg løs. Det er nesten aldri noe headbanging eller liv bak de første par radene. Eneste unntaket var Emperor på Inferno. Der var det så mange overlykkelige svartkledde folk som flippa helt. Meg inkludert. Dra på konsert med noe mere klassiske metalband som Iron Maiden eller Dream Theater, og du skal få liv. Sonata Arctica på sentrum scene var også ekstremt bra publikumsmessig, vi ropte og sang og overdøvet vokalisten selv på versene. Ja jeg skjønner det. Første metallfestivalen jeg har vært på var wacken ifjor, så inferno i år ble bare ikke like heftig. Nå kan det forresten være så mye liv det bare vil på Sonata Arctica eller Dream Theater, det hjelper ikke for meg. Men for all del, har hatt mange gode konserter også. Endret 11. april 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Sonata Arctica? Ikkje rart det er kaos blant publikummet der. Dei krigar jo om å kome seg fyrst ut av lokalet. hahaha. Personlig hadde jeg nok kriget om og slippe og komme inn da men Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Sonata Arctica vinner VM i ufrivillig morsomme tekster "My eyes might have betrayed me, but I have seen Your picture on the cover of a filthy magazine" Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Var på såkalt "metal fest" men etter at en vask og en dass blei knust var det rett hjem! fikk bare drekki 18 øl jo Lenke til kommentar
Seian Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det er da man fikser seg nach, enten det måtte være hjemme hos noen ufrivillige eller hos seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå