Anomi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Triste nyheter det her. Trendhore? Må du gi deg. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Opera lignende vokaler / miksede koring så langt Bare en sang per artist Ulver - i troldskog faren vild Summoning - Land of the dead alcest - Souvenirs d'un autre Monde The gathering - Sand And Mercury Ayreon - Age Of Shadows Elvenking - Rouse Your Dream Storm - Mellom bakkar og berg Sabaton - Attero Dominatus symphony x - Of Sins And Shadows Rotting christ - sanctus diavolos Therion - To mega therion Within temptation - Dark wings Tristania - Angellore Unexpect - Desert urbania Borknagar - The winterway Asmegin - Til Rondefolkets herskab Galar - Ragnarok EPICA - The devine conspiracy Orphaned land - Kiss of babylon (the sins) Taake - Nattestid Ser Porten Vid I The ruins of beverast - Blood Vaults (I: Thy Virginal Maladour) Avantasia - Into the unknowns Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Skal Epica først nevnes, må vi ha med Cry for the Moon. Den beste låten deres. Masse koring og. Pluss at den har alle elementer, simone-synging, tung koring, growling, high-speed del, og litt black screaming. http://youtube.com/watch?v=UxzbOUr12NI Endret 10. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ein kompis skal åpne ny butikk for lyd og bilde snart, skal ha prøveåpning med demo om ikkje so alt for lenge. Nokon som har tips på metal med GOD lyd som egner seg til demo? Ikkje det tyngste på markedet. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Metallica - metallica / The black album Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Metallica - metallica / The black album Var det første eg tenkte på faktisk. Pull Me Under av Dream Theater er siste på lista. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ein kompis skal åpne ny butikk for lyd og bilde snart, skal ha prøveåpning med demo om ikkje so alt for lenge. Nokon som har tips på metal med GOD lyd som egner seg til demo? Ikkje det tyngste på markedet. Ahab - Old Thunder, mand. Feiteste produksjonen på denne siden av årtusenet. Referanselåt for min del. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ja, Old Thunder er konge! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 ALESTORM! Enig der. Ahab - Old Thunder, mand. Feiteste produksjonen på denne siden av årtusenet. Enig der også. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Billettar og hotell er i boks. Bergen, here I cum. Reknar med at du har alt på stell, Glintiz? Andre som skal? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 HITZ-pass og flybilletter er i boks. Har ikke ordna hotell enda, men det blir så fort jeg veit hvor mange vi blir som drar herfra. Blir noe staselig i alle fall. Jeg leker ikke kakse. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 HITZ-pass og flybilletter er i boks. Har ikke ordna hotell enda, men det blir så fort jeg veit hvor mange vi blir som drar herfra. Blir noe staselig i alle fall. Jeg leker ikke kakse. Den kontinental-skjiten ligg vegg i vegg med Garage. Kan ikkje bli betre. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Vurderer å dra sjæl, blir da den ved garage, for kammerat har booka der. Får se om jeg får jobb! Skal muligens på intervju på mandag. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Nei, fysjamegdalæll. Jeg går for Rica eller Radisson. edit: Feit signatur, Tutte. Audiopain! Endret 10. april 2008 av Glint Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Nei, fysjamegdalæll. Jeg går for Rica eller Radisson. edit: Feit signatur, Tutte. Audiopain! Smoking og lakksko hele festivalen? edit: Audiopain ja! Kræm! Endret 10. april 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har en viss vane for å kle meg en del "finere" enn den gjengse metalfestival-ganger, så man skal ikke utelukke smoking og høy sigarføring. Kjørte bl.a. blazer, skjorte og dritfrekk sixpence under Inferno. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hørte noen rykter om denna sixpencen! Jeg stilte forøvrig i kilt den ene dagen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hahah, my reputation preceeds me. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Satser på HITS(forkidz?) til neste år, siden jeg blir 18 da. I år blir det Hove og Skral på meg. Sixpence er ganske tøft, men tror egentlig kilt overgår den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå