Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny boks? Håh, det gikk meg jaggu hus forbi. Går rundt og tripper og tvinner tomler mens jeg venter på at Auburn Records gir ut Black Death-plata på ny. Fyttihelvete, nå begynner det å drøye her. Vurderer å få slått fingra i bootlegen i mellomtia. Blæh.

Lenke til kommentar
Ny boks? Håh, det gikk meg jaggu hus forbi. Går rundt og tripper og tvinner tomler mens jeg venter på at Auburn Records gir ut Black Death-plata på ny. Fyttihelvete, nå begynner det å drøye her. Vurderer å få slått fingra i bootlegen i mellomtia. Blæh.

 

Jaggu. Gamle demoar. Überknaillj. Demon Entrails.

 

Gjer Auburn Records ut ordentlege saker eller er det ein lite gjennomført skjitsak med ein tresiders booklet?

 

BLACK DEATH

BLACK DEATH

 

Double CD reissue of the

original 1984 Auburn

Records album with deluxe

booklet and bonus tracks

 

First time officially on CD!

 

Det kan me like!

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar

Codex Necro Er ikke necrolyd som Darkthrone og Ulver hadde. Det er bare vanlig god lyd kjørt gjennom distortion. Blir langt fra det samme, mere industrial lyd syns jeg. Tror du misforstår. Necrolyd er ikke bare å spille så raske blastbeats som mulig mens vokalen har max vreng gjennom gitaren sin fuzzboks.

Lenke til kommentar

For de som har interesse av det:

Vokalist, gitarist og ikke minst grunnlegger av Celtic Frost, Thomas G.Fischer har forlatt Celtic Frost. Dette kommer som et sjokk for fansen og det er garantert mange som nå lurer på hva som vil skje med bandet.

 

CelticFrost_3.jpg

Celtic Frost singer and guitarist Tom Gabriel Fischer has left Celtic Frost due to the irresolvable, severe erosion of the personal basis so urgently required to collaborate within a band so unique, volatile, and ambitious.

Lenke til kommentar

Mer om CF-skitn:

My friendship with and respect for Martin Eric Ain [bass] remain unaffected. Moreover, I am in the process of assessing my options to eventually complete, record, and release some of the ideas I originally created for CELTIC FROST and the planned next album in the course of the past few years, and to take our distinctive music out on the road again.

 

There is no way back.

 

Så han har ikke tatt sin lue og gått likevel? Fatter ikke hva den oppmerksomhetssjuke trendhora holder på med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...