Olum Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Er det noen her som har hørt Disarmonia Mundi? Dette bandet er helt vilt (syns jeg). De er supre på melodi og gitar! Personlig så foretrekker jeg Disarmonia Mundi over In Flames nå. Disarmonia Mundi er digg. Da spesielt siste plata Mind Tricks. Hoho, kom til å tenke på en episode på en bandøving i gamle Ringnes-lokalet i oslo. Vi delte rom med Red harvest og Aura Noir (3 fulle trommesett i samme lokale, faktisk). Kom for å øve en søndag formiddag, så lå det en fyr på gulvet og sov. Han skvatt opp, og sa han var i Aura Noir (trommisen) og husket ikke hvordan han hadde havnet der. Men han mente han bare ville sove etter fylla på byen, var nærmest lokalet og bare låste seg inn og slokna på gulvet. Så forta han seg avgårde hjem. Morsom fortelling. Hvor lenge sida var dette? Endret 8. april 2008 av Olum Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) 2-3 år siden vil jeg tro. Husker ikke eksakt, men da var jeg hvertfall fortsatt med i det bandet. Det var en stund før bygget ble totalt revet (som det er nå). Endret 8. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Forresten, så har Alexi Laiho bursdag i dag. Tenkte jeg skulle nevne det. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Trenger ikke og nevne det Noen som har noe mer musikk med kor vokaler ? (eg mange som synger ikke bare opra) Therion,The ruins of beverast, Tristania, Nightwish, ayreon,Borknagar osv... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Ja, hva med dette? Sabaton-Attero Dominatus Endret 8. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Iced Earth sin nyeste skive har noe helt sjukt deilig koring! Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Rotting Christ - Sanctus Diavolos har finfin koring. Tar en stund før sangen starter da... Jeg greier å growle flere timer i strekk jeg.. Gjelder bare å ikke starte for hardt. Også veldig viktig "hvor" i kroppen du synger fra. Gjør du dette feil begynner du lett å hoste og blir lett sår. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Også er det jo en klar forskjell mellom growling og black metal-screaming av denne typen, som er ENDA vanskeligere: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Ey, det der var fett, Bytex. Blind Guardian har vel også det du er ute etter, lag på lag med Hansi. Se filmen hos Youtube Endret 8. april 2008 av DurinVIII Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 HAHAHA! Jeg fikk akkurat en jævlig latterkrampe Ko-ko fyr det der, men det er eit forbanna bra (live) band. Den DVDen der er også ei lita perle. Absolutt verdt eit kjøp. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 HAHAHA! Jeg fikk akkurat en jævlig latterkrampe Ko-ko fyr det der, men det er eit forbanna bra (live) band. Den DVDen der er også ei lita perle. Absolutt verdt eit kjøp. Tenkte mer på de 50 år gamle kjerringene på 75 kg som løper rundt der toppløs og i hulaskjørt. Hva faen er poenget meddet liksom? Blir det så Sadomasichistisk av det? Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 No er vel strengt tatt ikkje 75 kg så jævla mykje da. Eg ser i alle fall ikkje slik ut, sjølv om eg veg rundt det. Ungdommen i dag, altså. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 In other news, Dream Theater er ute med nytt samlealbum Dere som ikke har sjekka ut DT må faen gjøre det umiddelbart. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Tenkte mer på de 50 år gamle kjerringene på 75 kg som løper rundt der toppløs og i hulaskjørt. Hva faen er poenget meddet liksom? Blir det så Sadomasichistisk av det? 75 kg er da vanlig vekt det? Er du anorektiker eller no? In other news, Dream Theater er ute med nytt samlealbum Dere som ikke har sjekka ut DT må faen gjøre det umiddelbart. Jeg kan styre meg. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 No er vel strengt tatt ikkje 75 kg så jævla mykje da. Eg ser i alle fall ikkje slik ut, sjølv om eg veg rundt det. Ungdommen i dag, altså. Tror jeg veier 79, og er en spjæling! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Tenkte mer på de 50 år gamle kjerringene på 75 kg som løper rundt der toppløs og i hulaskjørt. Hva faen er poenget meddet liksom? Blir det så Sadomasichistisk av det? 75 kg er da vanlig vekt det? Er du anorektiker eller no? Mente vel å skrive noe annet. It's called typos or something. Immortal intervjues av Metal Hammer: http://www.youtube.com/watch?v=nhUH78NHCFg Endret 8. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Abbath var sabla morsom og sabla drita på Wacken giggen! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Abbath var sabla morsom og sabla drita på Wacken giggen! Fant også ent dritgammal intervju av de. Der: http://www.youtube.com/watch?v=8Eu2kekAA1s...feature=related Abbath er alltid artig. ----- Fenriz er jordnær: Og slik lager Mørketrone muzak: Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fet growl Vintermåne, det må jeg si Kom nettop over Trinacria, eksperimentalt og herlig, syns det var jævlig fett. Ivar, Grutle og Ice Dale fra Enslaved er med, pluss noen andre folk jeg ikke har hørt om. myspace Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Takk Saddlefall. Jeg growler en del Ensalved og, fordi growlen til Grutle er passe å trene seg på og en stor inspirasjon. Trinacria var ganske kult faktisk. Sjekka ut black metal-bandet Zyklon-B nå. Bandet besto av Samoth fra Emperor og noen fler. Én EP var det eneste de ga ut. Den kalles Blood Must Be Shed og er satans rå og sjukt masse bra riff! Kan faktisk høre hele på myspacen dems her: http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=74477656 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå