Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har hørt Disarmonia Mundi?

Dette bandet er helt vilt (syns jeg). De er supre på melodi og gitar! Personlig så foretrekker jeg Disarmonia Mundi over In Flames nå.

Disarmonia Mundi er digg. Da spesielt siste plata Mind Tricks.

Hoho, kom til å tenke på en episode på en bandøving i gamle Ringnes-lokalet i oslo. Vi delte rom med Red harvest og Aura Noir (3 fulle trommesett i samme lokale, faktisk). Kom for å øve en søndag formiddag, så lå det en fyr på gulvet og sov. Han skvatt opp, og sa han var i Aura Noir (trommisen) og husket ikke hvordan han hadde havnet der. Men han mente han bare ville sove etter fylla på byen, var nærmest lokalet og bare låste seg inn og slokna på gulvet. Så forta han seg avgårde hjem.

Morsom fortelling. Hvor lenge sida var dette?

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rotting Christ - Sanctus Diavolos har finfin koring. :thumbup: Tar en stund før sangen starter da...

Jeg greier å growle flere timer i strekk jeg.. Gjelder bare å ikke starte for hardt. Også veldig viktig "hvor" i kroppen du synger fra. Gjør du dette feil begynner du lett å hoste og blir lett sår.

Lenke til kommentar
HAHAHA! Jeg fikk akkurat en jævlig latterkrampe

Ko-ko fyr det der, men det er eit forbanna bra (live) band. Den DVDen der er også ei lita perle. Absolutt verdt eit kjøp.

Tenkte mer på de 50 år gamle kjerringene på 75 kg som løper rundt der toppløs og i hulaskjørt. Hva faen er poenget meddet liksom? Blir det så Sadomasichistisk av det?

Lenke til kommentar
Tenkte mer på de 50 år gamle kjerringene på 75 kg som løper rundt der toppløs og i hulaskjørt. Hva faen er poenget meddet liksom? Blir det så Sadomasichistisk av det?

75 kg er da vanlig vekt det? Er du anorektiker eller no?

In other news, Dream Theater er ute med nytt samlealbum :D Dere som ikke har sjekka ut DT må faen gjøre det umiddelbart.

Jeg kan styre meg. :p

Lenke til kommentar

75 kg er da vanlig vekt det? Er du anorektiker eller no?

Mente vel å skrive noe annet. It's called typos or something.

Immortal intervjues av Metal Hammer: http://www.youtube.com/watch?v=nhUH78NHCFg

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

Takk Saddlefall. Jeg growler en del Ensalved og, fordi growlen til Grutle er passe å trene seg på og en stor inspirasjon. Trinacria var ganske kult faktisk.

Sjekka ut black metal-bandet Zyklon-B nå. Bandet besto av Samoth fra Emperor og noen fler. Én EP var det eneste de ga ut. Den kalles Blood Must Be Shed og er satans rå og sjukt masse bra riff! Kan faktisk høre hele på myspacen dems her: http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendid=74477656

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...