Anomi Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Takk for svar angående skoleoppsetningen. Deathspell Omega er kanskje ikke en dum ide. Sorgsvart er jo bare en spinkel parodi av norsk BM. Skjønner ikke at dere vil høre på sånt. Ikke at jeg er allverden til Slayer-fan, men han her irriterer meg forferdelig der han sitter i Nightwish skjorta si. http://youtube.com/watch?v=NNO0yTxAD8A Kan jeg stole på at dere gir den 1 stjerne? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Bah... Jeg liker ikke hip hop/rap, men jeg går ikke ut på gata og prater drit om den musikken til folk som hører på den. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Sorgsvart er jo bare en spinkel parodi av norsk BM. Skjønner ikke at dere vil høre på sånt. Det er god musikk. Vil satse på at du egentlig ikke har hørt så mye på det, ettersom du kaller det en spinkel parodi av norsk bm. Det eneste jeg har lagt merke til som kan være litt parodi-aktig, er kun ett bilde. Ellers er det en dyktig musiker som lager blackened folk metal. Endret 6. april 2008 av Thriven Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sorgsvart er urkomisk. Dritfett! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jepp, han har noen komiske innslag i sangene sine. =) Dyre-lydene i Skog Og Mark - En Frelse Fra Falskhet er jo et eksempel. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg lever ihvertfall i den tro at Sorgsvart bare skal være vittig. Hvis det ikke skal være det er det VIRKELIG en trist affære. Synthen alene er jo bare til å le av. Edit: Leif Endret 6. april 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Noen her inne med litt inside på de nye Manes skivene? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg lever ihvertfall i den tro at Sorgsvart bare skal være vittig. Hvis det ikke skal være det er det VIRKELIG en trist affære. Synthen alene er jo bare til å le av. Edit: Leif Jeg syns synthen er perfekt jeg. Passer godt inn i sangene. Takler ikke sånn dritt som er i Dimmu Borgir og sånt lenger, det blir bare for mye. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Synthen er jo det mest komiske med hele opplegget. Syltynn hurramegrundt-casiosynth som passer bedre i ishockey. "KråkAvisO" er helt fantastisk. Jeg blir så fascinert over at INGENTING passer inn i låta. Hverken den kjipe trommemaskina, hurrasynthen, gitarene, vokalen, produksjonen, arrangementene... Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Se filmen hos Youtube Dagens godbit Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Noen som veit om hvor jeg kan få kjøpt noe Nathrakh-ting. Poster, t-skjorte e.l. Gjerne norsk sider. edit: Tenkte også over hvor greie de egentlig ser ut på bilder. Kjekt at de tar avstand fra liksminke og alt det andre klovneriet og faktisk ser ut som folk. Endret 7. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ja, Abbath er jo en ganske kjekk mann uten pandasminken også. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Dere må da forstå at Abbath ikke er samme person som Olve. På samme måte som Supermann ikke er samme person som Clark Kent Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Noen som veit om hvor jeg kan få kjøpt noe Nathrakh-ting. Poster, t-skjorte e.l. Gjerne norsk sider. edit: Tenkte også over hvor greie de egentlig ser ut på bilder. Kjekt at de tar avstand fra liksminke og alt det andre klovneriet og faktisk ser ut som folk. Folka i Nathrakh virker som veldig oppegående mennesker. Faen, jeg elsker det bandet! Sjekk ut Never Fucking Again fra When Fire Rains Down from the Sky, Mankind Will Reap as It Has Sown (EP). Elsker det trommegreiene som er midt i der! Anaal Nathrakh <3 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tenkte også over hvor greie de egentlig ser ut på bilder. Kjekt at de tar avstand fra liksminke og alt det andre klovneriet og faktisk ser ut som folk. Liksminke er da dritfett live. Ingen black-metal uten liksminke. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tenkte også over hvor greie de egentlig ser ut på bilder. Kjekt at de tar avstand fra liksminke og alt det andre klovneriet og faktisk ser ut som folk. Liksminke er da dritfett live. Ingen black-metal uten liksminke. Jo? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 De som liker Anaal Nathrakh liker kanskje også Theoktony. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tenkte også over hvor greie de egentlig ser ut på bilder. Kjekt at de tar avstand fra liksminke og alt det andre klovneriet og faktisk ser ut som folk. Liksminke er da dritfett live. Ingen black-metal uten liksminke. Jo? Nei? Kanskje? Personlig syns jeg liksminke er en viktig del av det visuelle innenfor sjangeren, kan ikke se for meg hverken Dimmu Borgir eller Gorgoroth uten liksminke. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Haha. Morsomt at de gutta ssom liksom skal være så tøffe og onde egentlig bare er musikkintresserte gutter som liker å stjele morens sminke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå