Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sorgsvart er jo bare en spinkel parodi av norsk BM. :nei: Skjønner ikke at dere vil høre på sånt.

Det er god musikk. Vil satse på at du egentlig ikke har hørt så mye på det, ettersom du kaller det en spinkel parodi av norsk bm. Det eneste jeg har lagt merke til som kan være litt parodi-aktig, er kun ett bilde. Ellers er det en dyktig musiker som lager blackened folk metal.

Endret av Thriven
Lenke til kommentar

Jeg lever ihvertfall i den tro at Sorgsvart bare skal være vittig. Hvis det ikke skal være det er det VIRKELIG en trist affære. Synthen alene er jo bare til å le av. :ermm:

Edit: Leif

Endret av PiratKamerat
Lenke til kommentar
Jeg lever ihvertfall i den tro at Sorgsvart bare skal være vittig. Hvis det ikke skal være det er det VIRKELIG en trist affære. Synthen alene er jo bare til å le av. :ermm:

Edit: Leif

Jeg syns synthen er perfekt jeg. Passer godt inn i sangene. Takler ikke sånn dritt som er i Dimmu Borgir og sånt lenger, det blir bare for mye.

Lenke til kommentar

Synthen er jo det mest komiske med hele opplegget. Syltynn hurramegrundt-casiosynth som passer bedre i ishockey.

"KråkAvisO" er helt fantastisk. Jeg blir så fascinert over at INGENTING passer inn i låta. Hverken den kjipe trommemaskina, hurrasynthen, gitarene, vokalen, produksjonen, arrangementene...

Lenke til kommentar

Noen som veit om hvor jeg kan få kjøpt noe Nathrakh-ting. Poster, t-skjorte e.l. Gjerne norsk sider.

edit: Tenkte også over hvor greie de egentlig ser ut på bilder. Kjekt at de tar avstand fra liksminke og alt det andre klovneriet og faktisk ser ut som folk.

1314_photo.jpg

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
Noen som veit om hvor jeg kan få kjøpt noe Nathrakh-ting. Poster, t-skjorte e.l. Gjerne norsk sider.

edit: Tenkte også over hvor greie de egentlig ser ut på bilder. Kjekt at de tar avstand fra liksminke og alt det andre klovneriet og faktisk ser ut som folk.

1314_photo.jpg

Folka i Nathrakh virker som veldig oppegående mennesker. Faen, jeg elsker det bandet!

Sjekk ut Never Fucking Again fra When Fire Rains Down from the Sky, Mankind Will Reap as It Has Sown (EP). Elsker det trommegreiene som er midt i der!

Anaal Nathrakh <3

Lenke til kommentar
Tenkte også over hvor greie de egentlig ser ut på bilder. Kjekt at de tar avstand fra liksminke og alt det andre klovneriet og faktisk ser ut som folk.

Liksminke er da dritfett live. Ingen black-metal uten liksminke.

Jo?

Nei? Kanskje? Personlig syns jeg liksminke er en viktig del av det visuelle innenfor sjangeren, kan ikke se for meg hverken Dimmu Borgir eller Gorgoroth uten liksminke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...