T-ooT Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg synes nå da ihvertfall snagen K.I.N.G med Satyricon er mer melodiøs enn Empty med Emperor da. Nå er Empty en av Emperor sine progressive låter da, og å si at K.I.N.G er melodiøs viser hvor mye kunnskap du har om metal, da dette er rett fram black n roll, nei... sjekk ut gammal emperor for å få melodiøse riff. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Mine anbefallinger er Stonegard og Trivium! To supre band <{POST_SNAPBACK}> Stonegard er skikkelig bra. Hvilken sjanger går det under egentlig? Liker albumet Arrows, men har ikke hørt noen andre. Hvor mange album har de egentlig? Wikipedia sier Stonegard går under Heavy metal, men jeg kan ikke si meg være helt enig. Hardrock kanskje? Metall. Studerer mye musikk (og da innen metall) men å klassifisere Stonegard er ikke så lett. Arrows er et kjempealbum. De har også gitt ut albumet "From Dusk 'Till Doom" , men jeg vil si "Arrows" er best. Da sangene The White Shaded Lie og Arrows itself. :D:D Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Så stonegard i Bergen, og jeg likte de egentlig veldig godt Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nå er Empty en av Emperor sine progressive låter da, og å si at K.I.N.G er melodiøs viser hvor mye kunnskap du har om metal, da dette er rett fram black n roll, nei... sjekk ut gammal emperor for å få melodiøse riff. Hva snakker du om? PhoenixHunter øser jo av sin visdom, og du avfeier det slik? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ja Now diabolical er jo Satyricons beste album Uansett letter etter noe ambient black metal Alla burzum/dunkelheit noen bra artister ? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Så stonegard i Bergen, og jeg likte de egentlig veldig godt Sett de tre ganger, men sist gang når de varmet opp for Motörhead så sugde de dessverre. Synd, for de var knakendes gode den gangen jeg så de i Hamar. Og jeg mener Stonegard går under heavy-metal, de er mer metal enn rock. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Lurer på en liten ting her, fikk Nordicwinter plata i dag, og på coveret på siden så står det: NMBR-003 er dette plate nr 3 som er laget? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ja Now diabolical er jo Satyricons beste album Uansett letter etter noe ambient black metal Alla burzum/dunkelheit noen bra artister ? Prøv ut Drudkh, Xasthur og Sunn O))). Sistnevnte er vel drone egentlig, men har mye black ambient-influenser. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hva med Thorr's Hammer. Det går vel også litt over i doom/drone sjangeren Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Lurer på en liten ting her, fikk Nordicwinter plata i dag, og på coveret på siden så står det: NMBR-003 er dette plate nr 3 som er laget? Vil tru det heller er tredje plata som er gjett ut på den respektive labelen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 ja, er vell nesten det samme? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 ja, er vell nesten det samme? Nei, det er det tredje albumet selskapet ga ut. Kan godt være 65789ende av den plata. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Ja Now diabolical er jo Satyricons beste album Uansett letter etter noe ambient black metal Alla burzum/dunkelheit noen bra artister ? Fristet til å si russiske "Raven Dark" med Berustet Av Kriegsdronnet, men den finner du vel ikke noe sted. Lord Wind ligner svært på Burzum's ambient side. Endret 4. april 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Sikkert nevnt tidligere, men SunnO))) og Sonic Youth er klare for Øya. Har hørt mye bra fra Sunn og ønsker plateanbefalinger. Og hva er Sonic Youth for noe? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 SunnO)) er visstnok bare dritten i forhold til Earth, som de var et tributtband til (å begynne med). Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Skal se om jeg ikke skal ta en snarvisitt på øya da ja! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er ikke Sun littt småkjedelig live? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg vil tro de er 100x mer interessant live enn det de er på plate. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Da var Turisas overstått og må si... DISSE SKAL JEG SE IGJEN! Det var utentvil en av de beste konsertene jeg har sett i år, selvom toppen 100 stk som møtte opp. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Sikkert nevnt tidligere, men SunnO))) og Sonic Youth er klare for Øya. Har hørt mye bra fra Sunn og ønsker plateanbefalinger. Og hva er Sonic Youth for noe? Sonic Youth fell vel under alternativ rock/post-punk. Daydream Nation er eit dritfett album. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå