Saddlefall Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 http://www.myspace.com/solstafir Deilig Deilig. Meget najs. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sånn som dette:http://youtube.com/watch?v=_ioV3Ci3b_Q Det som er greia er at sangen har veldig særpreg som sjeldent black metal og metal har ihvertfall på den måten. Ikke bli fornærma men prøv å forstå. Dimmu Borgir - Albumgude og diskusjonstråd Old Man's Child - Albumguide Vil anbefale albumet Puritanical Euphoric Misanthropia av Dimmu og Vermin av OMC. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sånn som dette:http://youtube.com/watch?v=_ioV3Ci3b_Q Det som er greia er at sangen har veldig særpreg som sjeldent black metal og metal har ihvertfall på den måten. Ikke bli fornærma men prøv å forstå. Dimmu Borgir - Albumgude og diskusjonstråd Old Man's Child - Albumguide Vil anbefale albumet Puritanical Euphoric Misanthropia av Dimmu og The Pagan Prosperity av OMC. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det som er veldig bra med In Flames er at det er mye i endring og sangene deres er VELDIG forskjellige på spillestilen f.eks. Er du klin galen mann??? Nei, jeg er ikke klin gal. Jeg har min fulle rette til å mene hva jeg vil. Men det er feil. Nettop. Hans meninger er feil IF sin vokal er forferdelig gnålete og slitsom- ' Veldig enig, den er slitsom etter hvert. Hør f. eks Gojira sin vokal, blir faen aldri lei den. Dessuten KAN man seriøst IKKE mene at låtene til IF er "VELDIG" forskjellige -- det går bare ikke Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det som er greia er at sangen har veldig særpreg som sjeldent black metal og metal har ihvertfall på den måten. Ikke bli fornærma men prøv å forstå. Fail. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Dimmu Borgir var en blanding av melodiøs og black metal. Kult, så det finnes andre enn Satyricon som er black metal som er melodiøst. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Summoning er det ett band av den typen eller er det det de kaller den musikken? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Dimmu Borgir var en blanding av melodiøs og black metal. Kult, så det finnes andre enn Satyricon som er black metal som er melodiøst. Satyricon har aldri vært melodiøst, på starten var det old school men nå kjører de en ren black n roll blanding. Jeg vil anbefale Emperor som er etter min mening det beste black metal bandet og er forøvrig mitt favoritt band, men de spiller symfonisk black metal da og progressiv black metal på de seneste skivene. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Summoning er det ett band av den typen eller er det det de kaller den musikken? Band Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 1+ Summoning Ikke wannabe BM som Dimmu burger. Land of the dead <3 Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nokon som har høyrt Cavalera-brødrene si skive "Inflikted" som skulle komme ut i desse tider? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 "Inflikted" er sånn passe bra/ kjedelig, dog bedre enn de siste Sepultura skivene. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ikke wannabe BM som Dimmu burger. Det er da hvor bra musikken er som teller, ikke hvor tr00 den er. Dimmu Borgir>tr00 blackmetal Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg mener hva jeg vil, og dere har ingen rett til å si at meningen min er "feil". Hvis jeg syns at in flames sine sanger har variasjon, ja, så la meg mene det da, uten å rakke ned på mine meninger. Dette er et veldig bra band (har sent pm til trådstarter men jeg tenkte å poste det her så folk kan se det lettere). :!: Myspace Disarmonia Mundi Endret 3. april 2008 av Haventh Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 fint du har dine egnge meninger, selv så hater eg In Flames Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg synes nå da ihvertfall snagen K.I.N.G med Satyricon er mer melodiøs enn Empty med Emperor da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 K.I.N.G. er vel stort sett det du har hørt av Satyricon, regner jeg med. Am I right? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 K.I.N.G. er vel stort sett det du har hørt av Satyricon, regner jeg med. Am I right? Haha! Good one. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) http://www.itavisen.no/sak/517964/Norsk_ba..._om_pirathjelp/ Way to go! Noen som har hørt bandet? Og forresten, ITAvisen <3: Når kan band skjønne at vræling ikke er musikk... Amatører. hehe. Skulle likt og se normale voksne høre på slikt. Kan forresten høres litt her: http://www.wrath-attack.net/default.asp?nav=music Endret 4. april 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå