Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det nye albumet suger til og med enda mer enn Come Clarity. Her går det bare nedover og nedover for hvert album som kommer. Men det viktigste er vel at de tjener penger? :roll: -_- ....

Det har blitt sånn med altfor mange band. De bare gir ut plate etter plate uten noen som helst verdi. Jeg vil mye heller ha band som har holdt på i 5 år og gitt ut 2 kanonskiver, enn et band som har holdt på i 2 år og gitt ut 5 søppelskiver.

Lenke til kommentar
Det nye albumet suger til og med enda mer enn Come Clarity. Her går det bare nedover og nedover for hvert album som kommer. Men det viktigste er vel at de tjener penger? :roll: -_- ....

Jeg vil mye heller ha band som har holdt på i 5 år og gitt ut 2 kanonskiver, enn et band som har holdt på i 2 år og gitt ut 5 søppelskiver.

Oh really? Hvem vil vel ikke det?

Lenke til kommentar
Hvordan er låtene fra det nye albumet? Mye likt som på Come Clarity? Var helt ikke helt begeistret får det albumet.

In Flames sin Myspace

De nye sangene ligger der.

For meg så falt alle albumene til in flames i smak bortsett fra lunar strain, subterranean, jester race og black ash inheritance.

Det som er veldig bra med In Flames er at det er mye i endring og sangene deres er VELDIG forskjellige på spillestilen f.eks.

Endret av Haventh
Lenke til kommentar
Det som er veldig bra med In Flames er at det er mye i endring og sangene deres er VELDIG forskjellige på spillestilen f.eks.

Er du klin galen mann???

Nei, jeg er ikke klin gal. Jeg har min fulle rette til å mene hva jeg vil.

Lenke til kommentar

In Flames holder stilen ihvertfall, det kan ingen si noe på...

Bare så synd at band som lager samme skiva om igjen og om igjen er forferdelig kjedelig å høre på, spesielt også når skiva i første omgang for lengst har utspilt sin rolle. In Flames (og hele bølingen av den type band) trenger seriøst nye ideer...

Lenke til kommentar
Spnn metal jeg skulle ønske meg måtte være en blanding av Satyricon og Final Fantasy musikk. Finnes dette? Bytex vet vel om det meste. har du noen forslag? Annet enn Animetal?

Veldig lys og enkel metal som er lett å høre på med andre ord. For du har aldri hørt Dominions of Satyricon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...