Fluffypuff Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Får håpe det blir bedre enn album coveret værtfall Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det nye albumet suger til og med enda mer enn Come Clarity. Her går det bare nedover og nedover for hvert album som kommer. Men det viktigste er vel at de tjener penger? -_- .... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det nye albumet suger til og med enda mer enn Come Clarity. Her går det bare nedover og nedover for hvert album som kommer. Men det viktigste er vel at de tjener penger? -_- .... Det har blitt sånn med altfor mange band. De bare gir ut plate etter plate uten noen som helst verdi. Jeg vil mye heller ha band som har holdt på i 5 år og gitt ut 2 kanonskiver, enn et band som har holdt på i 2 år og gitt ut 5 søppelskiver. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det nye albumet suger til og med enda mer enn Come Clarity. Her går det bare nedover og nedover for hvert album som kommer. Men det viktigste er vel at de tjener penger? -_- .... Jeg vil mye heller ha band som har holdt på i 5 år og gitt ut 2 kanonskiver, enn et band som har holdt på i 2 år og gitt ut 5 søppelskiver. Oh really? Hvem vil vel ikke det? Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Hvordan er låtene fra det nye albumet? Mye likt som på Come Clarity? Var helt ikke helt begeistret får det albumet. In Flames sin Myspace De nye sangene ligger der. For meg så falt alle albumene til in flames i smak bortsett fra lunar strain, subterranean, jester race og black ash inheritance. Det som er veldig bra med In Flames er at det er mye i endring og sangene deres er VELDIG forskjellige på spillestilen f.eks. Endret 2. april 2008 av Haventh Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hmm.. Kan ikke si at Lunars Strain eller Subterranean ikke faller i smak heller. Jester Race derimot, er kanonbra. Den nye skiva blir alt for tam og kjedelig. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det som er veldig bra med In Flames er at det er mye i endring og sangene deres er VELDIG forskjellige på spillestilen f.eks. Er du klin galen mann??? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 http://www.myspace.com/solstafir Deilig Deilig. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det som er veldig bra med In Flames er at det er mye i endring og sangene deres er VELDIG forskjellige på spillestilen f.eks. Er du klin galen mann??? Nei, jeg er ikke klin gal. Jeg har min fulle rette til å mene hva jeg vil. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 In Flames holder stilen ihvertfall, det kan ingen si noe på... Bare så synd at band som lager samme skiva om igjen og om igjen er forferdelig kjedelig å høre på, spesielt også når skiva i første omgang for lengst har utspilt sin rolle. In Flames (og hele bølingen av den type band) trenger seriøst nye ideer... Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Spnn metal jeg skulle ønske meg måtte være en blanding av Satyricon og Final Fantasy musikk. Finnes dette? Bytex vet vel om det meste. har du noen forslag? Annet enn Animetal? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Spnn metal jeg skulle ønske meg måtte være en blanding av Satyricon og Final Fantasy musikk. Finnes dette? Bytex vet vel om det meste. har du noen forslag? Annet enn Animetal? Og hvordan er slik Final Fantasy-musikk? Høres ikke helt bra ut hvert fall. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Sånn som dette: http://youtube.com/watch?v=_ioV3Ci3b_Q Det som er greia er at sangen har veldig særpreg som sjeldent black metal og metal har ihvertfall på den måten. Ikke bli fornærma men prøv å forstå. Endret 2. april 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Spnn metal jeg skulle ønske meg måtte være en blanding av Satyricon og Final Fantasy musikk. Finnes dette? Bytex vet vel om det meste. har du noen forslag? Annet enn Animetal? Veldig lys og enkel metal som er lett å høre på med andre ord. For du har aldri hørt Dominions of Satyricon? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Melankolsk og rolig stemning altså. Du kan jo sjekke ut alle disse doom/goth-banda, som My Dying Bride, Draconian, Theatre of Tragedy osv. De har ofte mange rolige partier med fiolin og veldig fin stemning. Ikke noe i nærheten av Satyricon selvsagt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Heh. Lykke til. Dimmu Borgir er det nærmeste du kommer FF-muzak i black metal. (eller "black" metal i DB sitt tilfelle) Endret 2. april 2008 av Glint Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Pop Metal evt. Black Pop Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Gå for Midnattsol, eller noe lignende gothmetalræl. Jeg gulpet litt idet jeg anbefalte det der. fydda Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Takk Vintermåne. De banda du foreslo falt i smak. Keep em coming. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Elementene mine i kassa like ved siden av meg lager gode vibrasjoner i luften. Hmm, det låter sOm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå