Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dere har sikkert mer peiling enn meg men jeg mener alt som høres spisst gitar spill ut er metal da. Jeg kaller det ihvertfall det istedenfor hardrock. Ennå ikke funnet deg en annen debatt å herje i? Endelig fått Graveland genser - Thousand Swords! Graveland for faen! Litt uheldig med bandbilde han. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Litt uheldig med bandbilde han. Hva? Rob Darken er jo en kriger! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Badestamp-bildet er best. Faen så suverent. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 My Dying Bride er i gang med nytt Album! woohoo Får håpe de klarer å komme med noe brukbart denne gangen da. A Line of Deathless Kings var en aldri så liten nedtur selv om skiva i seg selv ikke nødvendigvis var dårlig. More br00tal plx! Tror og håper at de blir mer brutale på dette albumet. Får håpe at de spiller flere nye låter på konserten i sommer! Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 My Dying Bride er i gang med nytt Album! woohoo Får håpe de klarer å komme med noe brukbart denne gangen da. A Line of Deathless Kings var en aldri så liten nedtur selv om skiva i seg selv ikke nødvendigvis var dårlig. More br00tal plx! A Line Of Deathless Kings var en flott skive men eg savnet litt growl. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha, dere MÅ sjekke ut det franske bandet EMPALOT. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=361303358 Skikkelig death metal growl, trompetlyder, kyllinglyder, jazzelementer og knallfete riff er bare noen stikkord. Skikkelig experimental, gøy og dritfet metal! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg driver å bygger opp doom/goth-samlinga. Jeg har hittil følgende band: My Dying bride Mourning Beloveth Draconian Tristania The Sins of Thy Beloved Theatre of Tragedy Gief moar! Endret 2. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er bare en dag til Turisas nå! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er bare en dag til Turisas nå! Wants Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er bare en dag til Turisas nå! Wants Bare og dra hvis du er 18 det Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg driver å bygger opp doom/goth-samlinga. Jeg har hittil følgende band:My Dying bride Mourning Beloveth Draconian Tristania The Sins of Thy Beloved Theatre of Tragedy Gief moar! Swallow the Sun - Doomed to Walk the Earth Daylight Dies - Lies That Bind Insomnium - The Elder Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Tusen hjertelig. Alt var herlig. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 "Sette på The Call Of The Wretched Sea albumet" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 En kar som bor like bortenfor meg har sendt meg to live-klipp fra bandet hans, Falkyr. Det er han som gjør vokalen. Sånn ca. depressive black metal. Laster opp de to klippa. Jeg synes de er jævlig rå. Falkyr.mp3 Falkyr2.mp3 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Falkyr var jaggu stusslig. Syns at folk her skal sjekke ut Sludge. Jævla tøffe saker. Death/doom/sludge-helvett. Går til innkjøp av et par plater sporenstreks. Endret 2. april 2008 av Glint Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nå er det bare to dager igjen til In Flames - A Sense of Purpose! Gleder meg skikkelig, de nye låtene til In Flames er kjempe bra. (gåsehud) Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvordan er låtene fra det nye albumet? Mye likt som på Come Clarity? Var helt ikke helt begeistret får det albumet. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ja, nyeste til Flames blir spennende Hvordan er låtene fra det nye albumet? Mye likt som på Come Clarity? Var helt ikke helt begeistret får det albumet. Helt enig .. falt aldri for Come Clarity. Har faktisk god tro på det nye albumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå