Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har fått hørt plata til Cor Scorpii?

Me likes

 

Cor Scorpii er fett! Digga de på Inferno festivalen!

 

Herregud metal må ikke alltid være så hardt da.

 

Men jeg tror vi som hører på metal og jeg vil tørre og påstå er mer inne i den musikksjangeren en det du er, har større peiling.

Lenke til kommentar

Cor Scorpii er det jeg håpte Vreid en gang skulle bli etter Valfars bortgang. Hørt gjennom både demoen og skiva noen ganger, og må si meg positivt overrasket. Faktisk dundret demoen i anlegget i bilen den dagen jeg kjørte fra meg sertifikatet.

 

Likte låten deres, sitronade. Du får promote litt til her når dere får ut mer materiale. :)

 

Akkurat nå sitter jeg og nyter den nyinnkjøpte Lyrinx - Nihilistic Purity. Mest desperate og depressive vokalen jeg har hørt på en stund. Skiva inneholder også det jeg synes er et av tidenes feteste riff.

Sjekk ut hele "Deconstruction of the Will to Live" på myspace.

Lenke til kommentar
Akkurat nå sitter jeg og nyter den nyinnkjøpte Lyrinx - Nihilistic Purity. Mest desperate og depressive vokalen jeg har hørt på en stund. Skiva inneholder også det jeg synes er et av tidenes feteste riff.

Sjekk ut hele "Deconstruction of the Will to Live" på myspace.

 

Tusen hjertelig takk! Den vokalen og alle elementene i musikken passet meg helt perfekt! Dette var virkelig noe jeg likte. Herlig å få slike snmeldelser rett før jeg drar på skolen.

Lenke til kommentar
My Dying Bride er i gang med nytt Album! woohoo :new_woot:

 

Hell yeah! :thumbup:

 

 

This just in: My Dying Bride have entered the studio to start recording for their next album. Pre-production has started last week and they gone into full studio at mode at Futureworks in Manchester, with Mags once again at the wheel.

 

According to Andrew, there are no song or album titles yet, but the feel of the album is, in his words "heading for empty and bleak with flashes of rage".

 

More as we get it.

Lenke til kommentar
Dere har sikkert mer peiling enn meg men jeg mener alt som høres spisst gitar spill ut er metal da. Jeg kaller det ihvertfall det istedenfor hardrock.

Ennå ikke funnet deg en annen debatt å herje i?

 

Endelig fått Graveland genser - Thousand Swords!

 

post-118993-1207062187_thumb.jpg

Graveland for faen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...