Abigor Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Egentlig er det beste tipset å gå på konsert med holdningen at man skal ha det moro SELV, ikke stå og irritere seg over alt mulig andre gjør og bli sur og grinete pga dem. Ignorer dem. Det går helt fint hvis man ikke stiller seg opp og stirrer og "hater" på dem hele tiden. Fokuser på bandet på scenen. Kan ikke forvente at alt skal være så perfekt som det er når du ser en DVD hjemme i stua heller. Det medfører riktighet. Men jeg synes det er så godt å hate. Det var ikke noe som plaget meg så mye at jeg husker hvilken konsert jeg tenkte på det. Kun i etterkant synes jeg mobilfilmerne må dø. Det mest idiotiske påfunnet jeg så på inferno var han som skulle bære to øl forbi moshen på Destruction konserten. Han prøvde, men fy faen for en klantskalle... Samme her. Jeg hører på stort sett alt av sjangre, men misliker slik gurgling alle disse DM-banda skal ha. Akkurat nå sitter jeg og irriterer meg over hvor jævlig bra Cryptopsy hadde vært, hadde det ikke vært for den apekatten som skal stå og brøle "Brøhhhhøhøhohohoholøhøhøhøh" Hvilken av Cryptopsy sine vokalister er det du ikke liker? Du kan ikke klage på musikken når årsaken er at du har svake ører! Det er bare å trene dem, så åpner det seg en fantastisk brutal og melodiøs verden. Patience, young padawan. Endret 29. mars 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Vet ikke jævlig mye om doom, men hvis jeg vil ha seig musikk hører jeg på Red Harvest - Sick Transit Gloria Mundi/Godtech, Faustcoven - The Halo Of Burning Wings eller Sunn O))) - Black One Endret 29. mars 2008 av Soundchaser Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 i]Samme her. Jeg hører på stort sett alt av sjangre, men misliker slik gurgling alle disse DM-banda skal ha. Akkurat nå sitter jeg og irriterer meg over hvor jævlig bra Cryptopsy hadde vært, hadde det ikke vært for den apekatten som skal stå og brøle "Brøhhhhøhøhohohoholøhøhøhøh" Hvilken av Cryptopsy sine vokalister er det du ikke liker? Du kan ikke klage på musikken når årsaken er at du har svake ører! Det er bare å trene dem, så åpner det seg en fantastisk brutal og melodiøs verden. Patience, young padawan. Jeg har nå bare None So Vile. Jeg liker det brutale, osv, men akkurat vokalen er bare så dønn kjedelig, med unntak av noen hheftige skrik som i starten på Crown of Horns. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Haha, husker noen karer som prøvde å brøyte seg frem i Metallica-mengden på Valle Hovin med sånne 6-pack bærekartonger øl. Det gikk som det måtte gå, for de måtte jo holde hendene over hodet med eskene..tror nok endel folk fikk en halvliter øl i hodet akkurat da. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 i]Samme her. Jeg hører på stort sett alt av sjangre, men misliker slik gurgling alle disse DM-banda skal ha. Akkurat nå sitter jeg og irriterer meg over hvor jævlig bra Cryptopsy hadde vært, hadde det ikke vært for den apekatten som skal stå og brøle "Brøhhhhøhøhohohoholøhøhøhøh" Hvilken av Cryptopsy sine vokalister er det du ikke liker? Du kan ikke klage på musikken når årsaken er at du har svake ører! Det er bare å trene dem, så åpner det seg en fantastisk brutal og melodiøs verden. Patience, young padawan. Jeg har nå bare None So Vile. Jeg liker det brutale, osv, men akkurat vokalen er bare så dønn kjedelig, med unntak av noen hheftige skrik som i starten på Crown of Horns. Liker personlig vokalen til Lord Worm på de to første skivene, men dersom du ikke liker den bør du sjekke ut det habile tredjealbumet "Whisper Supremacy" med Mike DiSalvo på vokal. Hans vokal er mer hardcoreaktig. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Da er det Turisas neste uke! Bare jeg som skal dit? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 John Dee i oslo, på torsdag Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Jeg har vært på konsert på John Dee med toppen 10 stk i publikum, så du skal ikke se bort ifra du blir ganske ensom Mildt sagt en snodig opplevelse..liksom 4 stk som headbanger foran scenen, og et par som henger i baren og kjeder seg. Endret 30. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Turisas tror jeg blir jævlig bra, en av mine favoritt folk metal band så jeg skal hvertfall stå foran og støtte bandet! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg har vært på konsert på John Dee med toppen 10 stk i publikum, så du skal ikke se bort ifra du blir ganske ensom Mildt sagt en snodig opplevelse..liksom 4 stk som headbanger foran scenen, og et par som henger i baren og kjeder seg. Har vært der med både 20 og 500 i publiken, fet scene uansett. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Digger John Dee! fantastisk rått med så liten scene når man skal se Anaal Nathrakh. Sto tol tider med ene hånda på Monitoren Endret 30. mars 2008 av Soundchaser Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Coveret til Watershed: Digger coverene til Opeth! Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det var jævelig tøft. Vet du når albumet kommer ut? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det var jævelig tøft. Vet du når albumet kommer ut? Til sommeren en gang. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Rått cover, forhåpentligvis blir Watershed årets plate for meg siden både In Flames og Avantasia skuffet. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Watershed kommer visstnok ut 3. juni Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) http://youtube.com/watch?v=cvdFzhj3wqM Sånn her metal liker jeg. Som er litt utenom det vanlige. Noen forslag? Forresten har klippa videoen selv Endret 31. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hey, har netopp spilt inn første låt med bandet mitt. Sangen finner du på www.myspace.com/vetustas All kritikk er godt motatt. Sangen er på serbisk, bor i Serbia atm. Crna Kletva betyr ''Black curse''. Jeg er vokalist og gitarst, så kritikk på vokalen er også velkommen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Det der er ikke metal, Phoenix Sitronade: Maks fete riff Rimelig tam tromming og litt langt bak i lydbildet Lite variasjon på vokalen Ellers bra og spennende. edit: Gir vanligvis ikke karakter på musikk, men dette var hvert fall 8/10! Endret 31. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå