Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Egentlig er det beste tipset å gå på konsert med holdningen at man skal ha det moro SELV, ikke stå og irritere seg over alt mulig andre gjør og bli sur og grinete pga dem. Ignorer dem. Det går helt fint hvis man ikke stiller seg opp og stirrer og "hater" på dem hele tiden. Fokuser på bandet på scenen. Kan ikke forvente at alt skal være så perfekt som det er når du ser en DVD hjemme i stua heller.

Det medfører riktighet. Men jeg synes det er så godt å hate. Det var ikke noe som plaget meg så mye at jeg husker hvilken konsert jeg tenkte på det. Kun i etterkant synes jeg mobilfilmerne må dø.

 

Det mest idiotiske påfunnet jeg så på inferno var han som skulle bære to øl forbi moshen på Destruction konserten. Han prøvde, men fy faen for en klantskalle...

 

Samme her. Jeg hører på stort sett alt av sjangre, men misliker slik gurgling alle disse DM-banda skal ha. Akkurat nå sitter jeg og irriterer meg over hvor jævlig bra Cryptopsy hadde vært, hadde det ikke vært for den apekatten som skal stå og brøle "Brøhhhhøhøhohohoholøhøhøhøh"

Hvilken av Cryptopsy sine vokalister er det du ikke liker? Du kan ikke klage på musikken når årsaken er at du har svake ører! Det er bare å trene dem, så åpner det seg en fantastisk brutal og melodiøs verden. Patience, young padawan.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
i]
Samme her. Jeg hører på stort sett alt av sjangre, men misliker slik gurgling alle disse DM-banda skal ha. Akkurat nå sitter jeg og irriterer meg over hvor jævlig bra Cryptopsy hadde vært, hadde det ikke vært for den apekatten som skal stå og brøle "Brøhhhhøhøhohohoholøhøhøhøh"

Hvilken av Cryptopsy sine vokalister er det du ikke liker? Du kan ikke klage på musikken når årsaken er at du har svake ører! Det er bare å trene dem, så åpner det seg en fantastisk brutal og melodiøs verden. Patience, young padawan.

 

Jeg har nå bare None So Vile. Jeg liker det brutale, osv, men akkurat vokalen er bare så dønn kjedelig, med unntak av noen hheftige skrik som i starten på Crown of Horns.

Lenke til kommentar

Haha, husker noen karer som prøvde å brøyte seg frem i Metallica-mengden på Valle Hovin med sånne 6-pack bærekartonger øl. Det gikk som det måtte gå, for de måtte jo holde hendene over hodet med eskene..tror nok endel folk fikk en halvliter øl i hodet akkurat da.

Lenke til kommentar
i]
Samme her. Jeg hører på stort sett alt av sjangre, men misliker slik gurgling alle disse DM-banda skal ha. Akkurat nå sitter jeg og irriterer meg over hvor jævlig bra Cryptopsy hadde vært, hadde det ikke vært for den apekatten som skal stå og brøle "Brøhhhhøhøhohohoholøhøhøhøh"

Hvilken av Cryptopsy sine vokalister er det du ikke liker? Du kan ikke klage på musikken når årsaken er at du har svake ører! Det er bare å trene dem, så åpner det seg en fantastisk brutal og melodiøs verden. Patience, young padawan.

 

Jeg har nå bare None So Vile. Jeg liker det brutale, osv, men akkurat vokalen er bare så dønn kjedelig, med unntak av noen hheftige skrik som i starten på Crown of Horns.

 

Liker personlig vokalen til Lord Worm på de to første skivene, men dersom du ikke liker den bør du sjekke ut det habile tredjealbumet "Whisper Supremacy" med Mike DiSalvo på vokal. Hans vokal er mer hardcoreaktig.

Lenke til kommentar

Jeg har vært på konsert på John Dee med toppen 10 stk i publikum, så du skal ikke se bort ifra du blir ganske ensom :p Mildt sagt en snodig opplevelse..liksom 4 stk som headbanger foran scenen, og et par som henger i baren og kjeder seg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg har vært på konsert på John Dee med toppen 10 stk i publikum, så du skal ikke se bort ifra du blir ganske ensom :p Mildt sagt en snodig opplevelse..liksom 4 stk som headbanger foran scenen, og et par som henger i baren og kjeder seg.

 

Har vært der med både 20 og 500 i publiken, fet scene uansett.

Lenke til kommentar

Hey, har netopp spilt inn første låt med bandet mitt. Sangen finner du på www.myspace.com/vetustas

 

All kritikk er godt motatt. Sangen er på serbisk, bor i Serbia atm. Crna Kletva betyr ''Black curse''. Jeg er vokalist og gitarst, så kritikk på vokalen er også velkommen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...