Tuttebobo Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Fekk heldigvis sett dei live før Aggressor leika supermann. Haha good one, han er back in buissness nå da, har tilogmed hørt rykter om at han har starta å hamre. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 G'damn, Immolation i morgo. Fy faen, det blir bra. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Gleder meg bare til jeg skal på Obituary Endret 28. mars 2008 av Soundchaser Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Dette er et fenomen som jeg virkelig hater. Alle dere som var på Inferno må ha lagt merke til det: Folk som står med mobilen høyt hevet og tar opp lyd og bilde, og for oss som står bak blir vi forstyrret av 10-20 lysende lcd-skjermer. Til dere som holder på med denne styggedommen, slutt! Resultatet blir alltid forjævlig, kvaliteten er så ræva at jeg foretrekker å dø fremfor å se igjennom en hel snutt. Spesielt ekstremt var det tydeligvis på Vreid konserten, da denne jævelen stod og filma i 5 minutter. Det er en grunn til at ølkrusa er av tynn plastikk! Endret 28. mars 2008 av Abigor Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Gleder meg bare til jeg skal på Obituary På wacken? eller kommer de til Norge? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 hehe Alle skal jo forevige opplevelsen de hadde under konserten. Vært et fenomen på konserter siden mobilkamera kom. Husker på Roskilde 2005 , var ikke en jævel uten mobilkamera som stod der og filmet , uansett band og konsert Unntaket var kansje Fantomas , som fikk mindre og mindre publikum . Synes Fantomas var konge på roskilde 2005 Satser på Hellfest i Sommer Fyfaen for et bra program Gleder meg bare til jeg skal på Obituary På wacken? eller kommer de til Norge? Obituary skal også på Hellfest så det er sagt Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Gleder meg bare til jeg skal på Obituary På wacken? eller kommer de til Norge? Bang Your Head Endret 29. mars 2008 av Soundchaser Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Vakter pleier å be folk ta ned mobilene hvis de bare holder de opp for å filme. Men det er jo ikke alt de kan få med seg heller. Jeg ble selv bedt om å ta ned telefonen en gang (ikke på inferno) så gjorde jeg det senere og da var fyren litt sinna og bjeffa at hvis jeg ikke "skjerpa meg" ble jeg kasta ut. Syns egentlig det er greit, for det er ikke mye kult med lysende mobiler i fleisen. Men det er jo litt artig å søke på "bandnavn oslo" på youtube noen dager etterpå og finne masse opptak, selv om de suger. Endret 29. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ja, regner med at det blir en god del "Iron Maiden in Oslo 08" på youtube etter konserten i Juli. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Egentlig er det beste tipset å gå på konsert med holdningen at man skal ha det moro SELV, ikke stå og irritere seg over alt mulig andre gjør og bli sur og grinete pga dem. Ignorer dem. Det går helt fint hvis man ikke stiller seg opp og stirrer og "hater" på dem hele tiden. Fokuser på bandet på scenen. Kan ikke forvente at alt skal være så perfekt som det er når du ser en DVD hjemme i stua heller. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg har ikke vært på mange konserter i mitt korte liv, men var på en konsert med et ganske underground band kalt Grand Lux. Der var det hvert fall helt ok. Jeg sto veldig langt foran, men det var faktisk ganske fredelig og greit, med unntak av folk som tryna osv. Husker også jævlig godt at trommisen kasta ut en trommestikke, og kompisen min banka dritten ut av en kar som prøvde å stjele trommestikka som han hadde catcha. edit: Her var visst myspacen dems og ja. Er visst ikke så underground som jeg trodde. Var et av de første metall-banda jeg hørte. Synes det var dritfett da. Har autografen til trommisen og bassisten i skuffen her enda Endret 29. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Herregud, Mourning Beloveth er absolutt noe av det beste innen seig doom. Check it out! Myspace "It almost looked human" er knakendes god. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Det vet enhver doom-elsker allerede. Du burde sjekke ut Evoken også. DET er seigt, det. Men så vakkert samtidig. Endret 29. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) At jeg ikke har hørt om dette før. Må faen meg skaffe ALT asap! Endret 29. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg er uansett ingen tilhenger av å BARE høre på seig doom, eller BARE på suicidal blackmetal eller whatever. Jeg blander genre som jeg vil. En dag kan det gå i happy tysk powermetal, en annen dag japansk thrash metal, mens neste dag er det kanskje svartmetall eller 80-talls NWOBHM. Må variere, ellers blir jeg bare lei. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Samme her. Jeg hører på stort sett alt av sjangre, men misliker slik gurgling alle disse DM-banda skal ha. Akkurat nå sitter jeg og irriterer meg over hvor jævlig bra Cryptopsy hadde vært, hadde det ikke vært for den apekatten som skal stå og brøle "Brøhhhhøhøhohohoholøhøhøhøh" Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Gleder jeg meg stort til å se Draconian og My Dying Bride live til sommeren! Kommer til å bli en knakendes god kveld! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ah, jeg så MDB live i 1996. Mens Martin enda var med på fele. Det var så bra at folk begynte å grine i publikum. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Gleder jeg meg stort til å se Draconian og My Dying Bride live til sommeren! Kommer til å bli en knakendes god kveld! *Wants* Nyeste til Draconian er helt nydelig. Førstelåta er så vakker at jeg får lyst til å grine. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Black Sabbath - Electric Funeral Den er seig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå