Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener ikke at det MÅ være soloer i hver låt for å være metal. Men eldre metal har gjerne det, sånt som Iron maiden og metallica. Da blir det til at folk som bare digger den stilen mener det må være der. Jeg kan høre på powermetal i timevis, og jeg er dobbelt så gammel som en fjortis. Hvis dere hører etter, er det spesifikke skalaer soloene følger, det er ikke bare å strumme fortest mulig mens man tapper i ørska. Da blir det ingenting å høre på.

 

Har ikkeno med alder å gjøre. Power og speedmetal har eksistert siden lenge før dere visste hva metal var sannsynligvis, så ingen skal komme og fortelle MEG at det er bare fjortiser som liker det. Pissprat.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg mener ikke at det MÅ være soloer i hver låt for å være metal. Men eldre metal har gjerne det, sånt som Iron maiden og metallica. Da blir det til at folk som bare digger den stilen mener det må være der. Jeg kan høre på powermetal i timevis, og jeg er dobbelt så gammel som en fjortis. Hvis dere hører etter, er det spesifikke skalaer soloene følger, det er ikke bare å strumme fortest mulig mens man tapper i ørska. Da blir det ingenting å høre på.

 

Har ikkeno med alder å gjøre. Power og speedmetal har eksistert siden lenge før dere visste hva metal var sannsynligvis, så ingen skal komme og fortelle MEG at det er bare fjortiser som liker det. Pissprat.

 

Bytex har talt.

 

Angående det med skapelsen av gitarsoloene. Jeg mener å huske at Abbath sa at de lagde gitarsoloene til Immortal ved å bare gjøre akkurat som du sier at power metal-banda ikke gjør det. Det høres ofte sånn ut og :p

Lenke til kommentar
Pøh! Angel of Death har den beste kattejamringa noen gang.

 

Ein av dei få Slayer-songane eg syns er ok. Ellers så er eg ikkje veldig glad i Slayer.

 

Jeg er veldig glad i Slayer, men har tendens til å skru av etter 5-6 sanger, siden det noen ganger høres ut som samme sang opp og opp igjen. Ellers har de sykt mye deilige riff.

Lenke til kommentar

Litt info om nytt album fra Sigh:

The 8th full-length from Sigh is to be entitled "Scenes from Hell / Tempore Belli / Vanitas." Mirai also reveals that the band will be working with a real string quartet and some brass players for the album. More details are to come as work progresses.

Virkelig "overraskende" at tittelen på albumet startet med "S" :p

Lenke til kommentar

 

DEATHSPELL OMEGA "Manifestations 2000-2001" CD 12€

DEATHSPELL OMEGA "Manifestations 2002" CD 12€

DEATHSPELL OMEGA "old logo/Manifestations" T-shirt 15€

**SPECIAL OFFER: Take all 3 above for 40 euro includes priority airmail postage (and paypal fee) all around the world!**

 

Jeg skal ha!

 

Våkna opp med den skjorta på meg fredag, så jeg går kun for CDene.

 

Sjekk også ut Avichi, mand. Liker du Deathspell Omega pre-SMRC, så liker du detta her.

 

The%20Divine%20Tragedy.jpg

 

mp3: Purification Within the Eighth Sphere

Endret av Glint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...