Bytex Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jepp gutta har holdt på siden 1983 tross alt. De som gjorde metal populært i japan. Obligatorisk låt å sjekke er såklart Kurenai, X og Silent Jealousy. De har mange fine ballader også. Galneryus er også herlig. http://youtube.com/watch?v=rfBI_kmDlNQ http://youtube.com/watch?v=wlOIqAQFXAI Endret 24. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Sigh er evig fett. Helt sjukt overraskende musikk. Aner aldri hva som skal skje når jeg hører på det. Kan være vanskelig å få taket på det i begynnelsen, men så fort man kjenner den syke vokalen, synthinga og gitarrunkinga er det helt sjukt herlig. http://youtube.com/watch?v=nsjQ3Suof3k&feature=related --------------- Har DragonForce egentlig noen sterke utgivelser? Sist jeg hørte de var vel et par enkeltsanger på youtube med gitaronani og nintendolyder. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Veit, hør på Imaginary Sonicscape. Den er helt bisarr. Svartmetall med 70-talls synther og alt mulig rart inni og masse taktskifter. Og skikkelig skummelt til tider. Dragonforce. Tja. Valley of the Damned er en finfin plate. Det var før de prøvde å høres så fort ut som overhodet mulig. Anna trommis. Endret 24. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Skal sjekkes ut Takk. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nå får du få fingrane fatt og få sende melding til Jakkemalermannen.Og eg skal vel kjøpe Codex Necro. Hæ? Og ja. Sjekk telefonlista di. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Og kjøp Codex Necro. Finfin plate. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Og kjøp Codex Necro. Finfin plate. Enig. Pandemonic Hyperblast dreper deg fort. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Den sparker testikler i radio-show-versjon. \o/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen som har topp 10 artister mest spilte på medie-avspiller på pc-en? Min ser slik ut: Ulver Mayhem Iced Earth Anaal Nathrakh Opeth Beethoven Autechre Emperor Akercocke Sigh Merkelig liste som jeg ikke forstår, fordi jeg har knapt hørt på Iced Earth, Sigh og Akercocke i en måned, mens band som Iron Maiden har jeg hørt på i flere år. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 www.last.fm Fin måte å finne sånn informasjon. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 www.last.fm Fin måte å finne sånn informasjon. Funker ikke med MediaMonkey. Har prøvd halvannen million ganger. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 www.last.fm Fin måte å finne sånn informasjon. Funker ikke med MediaMonkey. Har prøvd halvannen million ganger. Skal funke hvis man bruker winamp-plugin tror jeg. Jeg bruker uansett iTunes. Enkelt og greit. 8000 sanger sortert i album og med riktig tags Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 For min del var det Obliteration som knuste på Inferno, enig at Gorgoroth var kjedelig, pluss at feiten bomma på trommene OFTE! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Obliteration var tøft men å si at Gorgoroth var kjedelig blir bare teit, makan til oppvisning fra King har jeg aldri sett før. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det har jeg, Sahg på Screamfest, DER varn i slaget! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som har hørt litt på "Blooddrunk", det kommende albumet til Children of Bodom? Det høres mye bedre ut enn det forrige etter hva jeg har hørt. Virker som de har gått litt mer tilbake til de melodiske taktene. Etter hva jeg har hørt, så er CoB litt "fjortis/mainstream- metal", men jeg prøver nå meg. Er ei bra plate syns jeg, men er fortsatt Follow The Reaper som er deres beste Blooddrunk er definitivt bedre enn Are you dead Yet?, selv om jeg også likte den plata, og forstår ikke hvorfor så mange misliker den. CoB har vel blitt "fjortis/mainstream-metal", siden kidsa ikke tror det finns bedre gitarist i verden enn Alexi. De vokser vel opp en dag de også. Kar'n er flink, men ekstremt "hypa", i mangel av bedre ord. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 www.last.fm Fin måte å finne sånn informasjon. Funker ikke med MediaMonkey. Har prøvd halvannen million ganger. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10813211 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Enig i det du sier om Alexi der. Roope er faktisk på høyde med Alexi, forskjellen er bare at Alexi tar seg av soloene. Joda, Are You Dead Yet albumet var greit nok, men ikke på langt nær så bra som de forrige, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ja, og som kjent, så er det jo kjappe soloer som gjelder i metal Hater når fjortisser tror metal handler om å spille fortest mulig, àla Dragonforce o.l. Det er jo så klart imponerende, men gjør ikke musikken automatisk bra. Eller som en kompis av meg en gang presterte å si: "Det må være minst en solo i ei låt for at det skal være ekte metal". Jauda.. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Power/Speed- metal blir man fort lei, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå